Gjest Gjest_mie_* Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 er kvinne på 37 år, 166 cm høy og 63,5 kg. hva bør jeg veie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 Høres ut en passe vekt det. Kommer jo litt an på om du er muskuløs eller ikke og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 9. juli 2006 #3 Del Skrevet 9. juli 2006 Vekten din høres greit ut i forhold til din høyde. MEN om du har en sunn kropp kommer veldig mye ann på ditt fettprosent- mer enn antall kilo. Jeg har venninner som veier 10kg under meg og ser tykkere ut. Grunnen er vel at jeg har trent styrke i flere år og har nokså lav fettprosent sel vom jeg veier over 70kg. Så er det også noe jeg har lest om sunt misjemål. Tror det bør være under 80cm...magefettet er "farligere" enn å ha litt mer over hoftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 9. juli 2006 #4 Del Skrevet 9. juli 2006 I følge rent BMI mål er du normalvektig, men som Malina sier er det mange ting som spiller inn, og hvis du har mye muskler f.eks så vil ikke BMI være noen god index. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå