Gå til innhold

Fortelle litt om dokke sjølv?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Tenkte det kunne vore kjekt å blitt betre kjent med kvarandre, no når vi forhåpentligvis (om alt går bra) skal gå rundt å vere like gravide nokre månadar!

Eg er ei jente på 22 år frå Vestlandet. Mannen er 25. Vi gifta oss for 2 veker sidan, og fekk full klaff i PP2.

I dag er eg 5+2 og har foreløpig menstermin 18. mars.

Eg tar ei fulltids-lektor-utdanning via fjernundervisning samtidig som eg jobbar nesten 100% som lærarvikar på ein barneskule. Blir spennande å sjå kor mykje eg orkar å jobbe i løpet av svangerskapet. Mannen er i full jobb. Vi bur i ein halvstor leilighet med berre eitt soverom, så vi håpar på å greie å skaffe oss hus i løpet av dei par neste åra.

Eg er kjempe-SPENT på korleis dette svangerskapet kjem til å gå!

Vi har ingen barn frå før.

No er eg nysgjerrig på å høre frå dykk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 21 år, fulltidsstudent, ferdig med to av tre år nå. Vet ikke helt hva jeg skal med utdannelsen min, for den passer ikke helt med ønske om å være husmor...

Kommer fra østlandet, men flyttet til sørvestlandet for to år siden. Hva gjør man ikke for kjærligheten... :kys_2:

Sambo jobber innen IT, og nærmer seg 30 med stormskritt.

Vi leier en leilighet nå, men er igang med husbygging, så det lir spennende å se om vi blir ferdig før mars! Tviler, men håper...

Vi var i PP-3 (sånn ca) når jeg ble gravid, så det ble litt tidligere enn planlagt, men veldig gledelig allikevel!! :)

Har ingen barn fra før, og gleder oss kjempemasse til å bli foreldre i mars :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: