Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en stoff sofa, og vår begynner også å bli stygg... Men bare den enem, etter som vi ikke har plass til begge i den stua vi bor nå (den andre står på gjesterommet)...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Klippan med beige trekk som taes av og vaskes på 60 grader med jevne mellomrom.. Kunne aldri tenkt meg skinn. Både pga utseene og komfort.

Nå får man tak i maaange sofaer; både i skinn og stoff som er mye mer komfortable å sitte i enn en Klippan da men..

Skrevet

Har stoffsofa og kommer aldri til å ha skinn igjen. Hadde i flere år. Svett og klamt og ordentlig dritt med sånn sofa - og tenker på det hver dag i disse dager med over 20 varmegrader. Har barn, men trekket kan vaskes og den dagen den er altfor stygg, kan vi kjøpe ny. Heldigvis er vi IKEA-horer og slipper å tenke på at vi har betalt en formue og kan dermed bytte etter noen år.

Gjest Embla s
Skrevet

har skinnsofa. Veldig praktisk, men drømmer om en totalt upraktisk, hvit, stor soffa med store, myke puter ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Vi har svart skinnsofa og er veldig fornøyd med den. Jeg kunne ikke tenkt meg stoffsofa.

Gjest gjest1
Skrevet

Vi har stoff. Begynner å bli utrolig stygg. Ikke noe særlig fristene å kjøpe ny, når enn har katter og de bor i sofaen.

Gjest Gjest
Skrevet
Nå får man tak i maaange sofaer; både i skinn og stoff som er mye mer komfortable å sitte i enn en Klippan da men..

Selvfølgelig finnes det maaaange sofaer! Men jeg er strålende fornøyd med min klippan, og når jeg skrev komfort var det med hensyn til skinn, som jeg synes er ekkelt å sitte på!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte to tre-setere. En i skinn og en i stoff.

Slik går det når man ikke kan bestemme seg. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...