Krista83 Skrevet 8. juli 2006 #21 Skrevet 8. juli 2006 Vi har en stoff sofa, og vår begynner også å bli stygg... Men bare den enem, etter som vi ikke har plass til begge i den stua vi bor nå (den andre står på gjesterommet)...
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #22 Skrevet 8. juli 2006 Klippan med beige trekk som taes av og vaskes på 60 grader med jevne mellomrom.. Kunne aldri tenkt meg skinn. Både pga utseene og komfort. ← Nå får man tak i maaange sofaer; både i skinn og stoff som er mye mer komfortable å sitte i enn en Klippan da men..
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2006 #23 Skrevet 8. juli 2006 Har stoffsofa og kommer aldri til å ha skinn igjen. Hadde i flere år. Svett og klamt og ordentlig dritt med sånn sofa - og tenker på det hver dag i disse dager med over 20 varmegrader. Har barn, men trekket kan vaskes og den dagen den er altfor stygg, kan vi kjøpe ny. Heldigvis er vi IKEA-horer og slipper å tenke på at vi har betalt en formue og kan dermed bytte etter noen år.
Gjest Embla s Skrevet 8. juli 2006 #24 Skrevet 8. juli 2006 har skinnsofa. Veldig praktisk, men drømmer om en totalt upraktisk, hvit, stor soffa med store, myke puter
Gjest Madeline Skrevet 8. juli 2006 #25 Skrevet 8. juli 2006 Vi har svart skinnsofa og er veldig fornøyd med den. Jeg kunne ikke tenkt meg stoffsofa.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #26 Skrevet 9. juli 2006 Vi har stoff. Begynner å bli utrolig stygg. Ikke noe særlig fristene å kjøpe ny, når enn har katter og de bor i sofaen.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #27 Skrevet 9. juli 2006 Nå får man tak i maaange sofaer; både i skinn og stoff som er mye mer komfortable å sitte i enn en Klippan da men.. ← Selvfølgelig finnes det maaaange sofaer! Men jeg er strålende fornøyd med min klippan, og når jeg skrev komfort var det med hensyn til skinn, som jeg synes er ekkelt å sitte på!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #28 Skrevet 9. juli 2006 Jeg kjøpte to tre-setere. En i skinn og en i stoff. Slik går det når man ikke kan bestemme seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå