Gå til innhold

Stoff eller skinn sofa?


Lucky?

Anbefalte innlegg

Stoff eller skinn sofa??

Hva har du og hva vil du ha neste gang du kjøper sofa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Mørkt skinn. Synes det er veldig greit å bare kunne tørke støv av den i stedet for å dra frem støvsugeren, og vaske av evt flekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en skinnsofa (mørk rødbrun farge). Synes den er stilig og veldig praktisk, lett å holde ren og pen, ingen flekker i sofaen og slikt man ofte får med stoffsofa (tror det blir praktisk den dagen vi får barn) og så varer skinnsofaer lenge. Hva vi velger neste gang er jeg usikker på, blir sikkert skinn også. Men jeg kan ikke fordra svart eller farget skinn (ser da helt merkelig og unaturlig ut med hvitt, rosa eller grønt skinn), så det må bli en eller annen brun-farge. Har tenkt litt på en lysere brun i semsket skinn, men tenker at den lettere får flekker. Vi får se hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har skinnsofa. Med huset fullt av unger er det en smule praktisk å bare kunne tørke opp isen som med jevne mellomrom havner i sofaen. Når ungene blir større kan jeg godt tenkte med en sofa i tøy. Skinn er kaldt å sette seg i, men som sagt, praktisk når man har barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vi har en brun skinnsofa i tvstuen, og en kremhvit sofa i mikrofiber i den andre stuen.

Vi kommer nok til å velge skinnsofa i tvstuen også neste gang, ellers er jeg veldig fornøyd med den kremhvite sofaen.

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoff. Har ingen barn som griser så da slipper jeg heldigvis skinnsofa som ofte ser litt harry ut. Det finnes fine skinnsofaer også, men det er ikke alltid det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en delikat, svart skinnsofa - men er ikke helt fornøyd med den, så neste gang blir det noe annet, sikkert skinn da også, men en annen type.

Det blir IKKE stoff p.g.a dyr som klorer, og det blir ikke svart skinn p.g.a lyse dyrehår som syns veeeldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har skinnsofa. Deeeilg mykt skinn.

Lett å rengjøre, spesielt for hår, skitt og lort som dyra drasser inn.

Tror vi kommer til å holde oss til skinn når denne byttes ut, men den er ny så det blir en stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sofa i beige linstoff. Angrer at jeg ikke kjøpte en stilig hudsalong i stedet da vi bygde huset - det er så mye mer praktisk når man har hund ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde stoff for tre mnd siden men har byttet den ut med skinn. Er praktisk i forhold til at vi venter barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stoff og kommer nok til å gå for det neste gang også (når enn det måtte bli). Synes det er mye mer behagelig å sitte i enn skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miloine

Har stoffsoffa og kunne ikke tenke meg noe annet!

Da sønnen min var liten valgte jeg skinn fordi det var lettere å holde rent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Stoff. Kommer aldri til å kjøpe meg en skinnsalong, synes ikke det er noe fint i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hvit sofa og stol med stofftrekk.

Trekkene kan taes av og vaskes på 60 grader :)

Har ikke så mye tanker om hva jeg vil ha neste gang, men jeg er godt fornøyd med stofftrekkene.

Endret av wind-up bird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi har sofa i nabucco, lookalike bycast, svært holdbart, puster,lett å rengjøre. kjøpte sofa i dette materiale nettopp pga at vi har hunder og pusekatt i den..

Hadde jeg ikke hatt dyr ville jeg hatt ekte skinn eller stoff(stoff er dessuten billigere og bedre utvalg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Klippan med beige trekk som taes av og vaskes på 60 grader med jevne mellomrom.. Kunne aldri tenkt meg skinn. Både pga utseene og komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stoffsofa, men den begynner å bli veldig stygg.. Har to små barn på 2 og 4 som gjør sitt beste for å sette sitt eget preg på den! Tror kanskje jeg satser på skinn neste gang, i en annen farge enn sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...