Gjest Gjest i dag Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei dere! Fikk easy shaper ( fra tvshop) i posten i går. Virker knall bra, men må si det var hardt. Nå lurer jeg på om det er noen med gode resultater her? Hvor lenge og ofte har du isåfall trent? Håper på svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiiiiiiiz Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 hei...... jeg bestillte min i dag..... så effektiv ut... hvordan var trenings økten synes du??, får du trent lårene og rumpen også??? vi får holde hverandre oppdatert ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Min spådom er at du blir lei etter to uker, så havner apparatet under senga hvor det får den ærefulle jobben å samle støv Uansett bør du trene kondisjon i tillegg, for det får du ikke med denne maskina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2006 #4 Del Skrevet 9. juli 2006 Min antagelse er at alt som ser for godt ut til å være sant, er nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Del Skrevet 9. juli 2006 Syns økten var veldig bra! Rumpa trener du som på et vanlig senter, med bakspark - og det kjennes! Og lår trenes både innvendig og utvendig og foran og bak. Veldig ok! Push-upsene likte jeg veldig bra. Det tar på armene uten å få vondt i knær (for meg som gjør det veldig jentete!)...Lykke til, hold meg oppdatert da. Du har den vel om ca to uker. Og de som sier at den havner under senga om to uker, vel, de mangler kanskje det man kaller utholdenhetstrening ;-) hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #6 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg hadde treningssykkel en gang som jeg brukte "hele" tiden. Så det funker om man holder motivasjonen oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #7 Del Skrevet 9. juli 2006 Og de som sier at den havner under senga om to uker, vel, de mangler kanskje det man kaller utholdenhetstrening ;-) hehe.... ← Det kan så være. Men du får alikevel ikke kondisjonstrening av denne maskinen. Derfor ser du kanskje heller ikke de resultatene du ønsker, og går lei. Lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå