Lib Skrevet 11. juli 2006 #21 Skrevet 11. juli 2006 Jeg byttet fra Marvelon til Yasmin for ca 4 år siden, og opplevde det veldig positivt. Med Marvelon fikk jeg enorm matlyst ( = vektøkning ), ingen sexlyst, og hadde veldig kort lunte. Med Yasmin forsvant alt dette, og har ikke merket noe negativt utenom at jeg kanskje har litt sterkere menssmerter enn med Marvelon. Men som nevnt i denne tråden varierer jo dette veldig, vet om flere venninner som faktisk har fått store pigmentflekker i huden på grunn av bruk av Yasmin. Jeg betaler ca 250 kr for 3 mnd med Yasmin.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #22 Skrevet 12. juli 2006 Appropo pigmentflekker: Det har jeg fått! Og dte som er det kjipe er at de er rett på kinnbena mine så det ser ut som noen har dratt til meg. Men, med concealer så får jeg dekket de det er bare de dagene jeg går uten sminke (dvs. alle dager på jobb og generelt masse ellers og ) så ser det jo ut som om jeg har fått meg en rett høyre. xx
Gjest Jente på 19 år Skrevet 5. januar 2011 #23 Skrevet 5. januar 2011 Hei. Jeg er ei jente på 19 år, og har brukt p-pille merke yasminelle i ca. 2 år nå... For ca. 1 måned siden, begynte jeg og få hodepine. Nå har det forværret seg. Jeg har blitt/fått: nervøsitet, lite sex-lyst, Mest sannsynlig fått herpes av pillene, svimmelhet, av og til synsforstyrrelser, kvalme, utslett, nakkesmerter, smerter i armer og ben, manglende energi. Dette er det 1 og 10 av 1000 kvinner som får. Ikke almindelige bivikninger Jeg har humørsvigninger, hodepine, brystsmerter og vektøkning. Dette er 1 og 10 av 100 kvinner som får. Almindelige bivirkninger. Det med humørsvigninger er at jeg blir sur for ingenting, og sjønner ikke hvorfor og det tar en stund før jeg blir blid... Jeg har ikke vært sånn før... Jeg har tenkt og ta å bestille en legetime, og mest sannsynligvis bytte merke, neste gang jeg skal til helsestasjonen. Hilsen fra meg :D Håper dere ikke får sånne plager som meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå