Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå har Burpelita vært med på sin første dagbok-runde utenfor magen,- en begivenhet hun sov seg gjennom uten et knyst! :hjerter_rundt:

Har ikke fått skrevet noe særlig med en arm, men er hvertfall halvveis oppdatert :)

Om en time skal vi hente mamma og pappa på flyplassen :rosasmil: Det blir koselig med besøk!

Ha en fin helg, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tusen takk til Cr@sh som gjorde en utmerket jobb som sladris! :blomst::kyss:

:bukke: Det har vært en stor ære og veldig stas skal eg si deg... :sjarmor:

Velkommen hjem med den lille nydelige nurket deres! Koselig at du allerede har hatt tid til å stikke innom....

Kos dere sammen med mamma'n og pappa'n din! De gleder seg nok stort til å få møte lille vakre Burpelita! :hjerte:

Diger :klem: fra Cr@shela@shen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem!!!!

Det høres bare sååååå bra ut og så flott at du hadde en fin fødselsopplevelse!! :hjerter:

Kos dere masse med Burpelita og besøk!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at dere er hjemme, har savnet deg vett'u! :klem:

Du får bare kose deg masse-masse sammen med Burpelita og resten av familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt misunnelig jeg gitt... men snart er det min tur :)

Og det gleder jeg meg veldig til :hoppe:

Håper virkelig dere kser dere sammen og bare nyter tiden og den lille.

Gratulerer så mye igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ!!!!!! :hoppe::legrine::legrine:

Eeeendelig vennen! :klem:

Jeg har ikke fått det med meg før nå!! :sjenert:

GRATULERER SÅMYE VENNEN!!!

Høres ut som du storkoser deg!!

Håper du starter ny dagbok snart, i nabolaget! ;)

Gleder meg å følge dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk, alle sammen :klem:

Det er kjempekoselig å se at dere ikke har glemt meg, selvom resten av verden er litt fjærn for meg for tida...

Livet er herlig!! :hjerter_rundt:

Burpelita er verdens snilleste, nydligste og herligste lille jente :hjerte:

Hun sover, spiser, ligger og glor, lager koselyder, spiser, ligger og glor, sover, og spiser, om hverandre! Hun skriker nesten ikke, og virker veldig fornøyd hele tiden! Det gjør den nye tilværelsen som mamma litt lettere... Melka spruter (bokstavlig talt), og hun er kjempeflink til å ta puppen :Nikke:

Jeg gruer meg allerede til hun kke er baby lenger,- hun er jo så deeeeeeeeeeeilig sånn som hun er nå! :hjerter: Før hun kom, kunne jeg ikke få tida til å gå fort nok, og nå skulle jeg ønske jeg både kunne skru tiden tilbake, og at den skulle stå stille.

Jeg lengter etter de timene jeg skjnte at vi endelig skulle få treffe henne, jeg lengter etter da jeg fikk henne på brystet første gang, jeg lengter etter å se henne hos pappan sin for første gang, jeg lengter etter den første gangen jeg holdt henne "på ordentlig" (etter at hun var stelt), jeg lengter etter nyfødt-lukten, jeg lengter, lengter, lengter... :hjerte: Vi hadde virkelig mange magiske øyeblikk de føste minuttene, timene, og dagene på sykehuset! :hjerte:

Hun er bare helt perekt!! Jeg skjønner ikke hva livet var før vi fikk henne... Hun er verden for meg! :hjerter_rundt:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Herlig, herlig! :legrine:

Høres ut som om du stooooorkoser deg som mamma, lykken bare skinner gjennom det du skriver! :hjerte: ikke sant det er superdupert å være mamma?! :hjerter:

Kos dere masse fremover, snart er hun 5 mnd og du lurer virkelig på hvor babyen din har blitt av... :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...