Siam Skrevet 7. mars 2007 #1881 Del Skrevet 7. mars 2007 Å, for en fantastisk nyhet!!! Gratulerer så mye med Burpelita! Håper dere får en fantastisk barseltid. Kos dere masse! Gleder meg til å høre alle detaljer om fødselen, og tiden etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 7. mars 2007 #1882 Del Skrevet 7. mars 2007 Høres ut som de koser seg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. mars 2007 #1883 Del Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer så masse, for en herlig nyhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #1884 Del Skrevet 8. mars 2007 gratulerer så mye med den lille prinsessen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. mars 2007 #1885 Del Skrevet 8. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 8. mars 2007 #1886 Del Skrevet 8. mars 2007 Fantastiske nyheter! Har en liten tåre i øyekroken... Håper dere koser dere! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. mars 2007 #1887 Del Skrevet 8. mars 2007 Oppdatering fra favoritt-Burpen vår: En liten oppdatering herfra: Alt går fortsatt strålende! Burpelita sover mye, og klager lite. Hun suger godt, men melka lar vente på seg... Det ordner seg nok etterhvert! Vi reiser mest sannsynlig hjem i morgen, og gleder oss masse! Det blir herlig å komme hjem med henne til alle ihop! Åh... det blir herlig å komme hjem med Burpelita. Det er en fantastisk følelse å gjøre helt hverdagslige ting mens det lille nurket ligger å sover ved siden av... Gleder meg til å høre mer om fødselen og om den nye mammarollen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #1888 Del Skrevet 8. mars 2007 Så herlig!!! Jeg gleder meg til å høre hvordan det går med dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 8. mars 2007 #1889 Del Skrevet 8. mars 2007 Så herlig å høre at alt er bra! Gleder meg masse til å høre mer om livet med lille Burpelita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. mars 2007 #1890 Del Skrevet 8. mars 2007 Ååååhhhhh dobbel og haug av gratulasjoner!! Så fantastiske nyheter!!!!! Koooooooooooooos dere masse med lille Burpelita nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. mars 2007 #1891 Del Skrevet 8. mars 2007 Åh, så kos det blir å komme hjem med nurket! Som Cr@sh sa, det er så herlig å gå rundt hjemme og henge opp klær feks, mens nurket ligger og knirker! Gleder meg stort til å høre mer om hvordan dere har det, og hvordan det er å komme hjem! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #1892 Del Skrevet 8. mars 2007 Måtte bare innom, savner deg litt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. mars 2007 #1893 Del Skrevet 9. mars 2007 Åååh, så godt å høre at alt går bra!!!! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. mars 2007 #1894 Del Skrevet 9. mars 2007 Det blir kos å komme hjem med Burpelita KOS DERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. mars 2007 #1895 Del Skrevet 9. mars 2007 *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 9. mars 2007 #1896 Del Skrevet 9. mars 2007 Håper dere koser dere masse!! Du er sååå heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. mars 2007 #1897 Del Skrevet 9. mars 2007 Ser deg! hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #1898 Del Skrevet 9. mars 2007 alle sammen!! Tusen, tusen, tusen takk for alle lykkeønskninger, gode tanker og gratulasjoner! Dere er herlige alle sammen! Og tusen takk til Cr@sh som gjorde en utmerket jobb som sladris! Vi kom hjem fra sykehuset med verdens snilleste og herligste baby tidligere idag. Har vært på den første handleturen allerede(som forøvrig var for å kjøpe pumpe til hu' mor...!) Har ikke tid til noen fødselshistorei akkurat nå, for jeg vil skrive den ordentlig når jeg først skal skrive den, men det kommer ...vil bare si til dere som ikke har født ennå, at dere ikke må grue dere! Vet jeg hadde en drømmefødsel utav en annen verden, og at jeg var superheldig, men det kan flere også være Nå roper puppene mine etter å bli tømt her, så jeg må avslutte. Håper på å få tid til å oppdatere meg rundtomkring her iløpet av kvelden, men lover verken det, eller at jeg får skrevet noe særlig... :sjenet: Akkurat nå har jeg mer enn nok med å se meg mett på det lille vidunderet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 9. mars 2007 #1899 Del Skrevet 9. mars 2007 Velkommen hjem Burpen!! Jeg er så misunnelig på deg Kos deg masse med prinsessa di! Gleder meg tilå se bilde av henne og få høre fødselshistorie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. mars 2007 #1900 Del Skrevet 9. mars 2007 Herlig å høre fra deg igjen! Godt å høre at dere har det bra! ...og ikke tenk på oss, vi er her senere også vi - nå må du prioritere å titte på Burpelita og tømme puppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå