Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #1861 Del Skrevet 7. mars 2007 Åh, jeg har ståpels jeg! Så flott at ting gikk så kjapt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. mars 2007 #1862 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så masse Burpen! Måtte vi alle få like grei fødsel som deg *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2007 #1863 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så utrolig mye med jenta, Burpen! Kos dere masse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. mars 2007 #1864 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har sett bilde! Så jeg VET at hun er helskjønn! Ny melding fra den nybakte mamma'n: Åh... blir helt rørt av fødsler jeg.... Kos dere masse, masse vennen! ← Wow!! Gratulerer! Gleder meg til aa faa se henne! Kos dere masse! Ååååh, så deilig at fødselen gjekk så bra!!! Eg må sei eg har hatt litt skrekken etter Holly sin styrkeprøve, men Burpens tilfelle viser jo at ting kan gå veldig fint også då!! Vart ikkje MINDRE fødeklar av dette nei! ← Ja, du er litt av en heldiggris, Burpen! Saa kort tid det tok, det maa vaere deilig at du slapp aa gaa med rier saa lenge! Du maa laere meg noen triks til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. mars 2007 #1865 Del Skrevet 7. mars 2007 Snakk om drømmefødsel!!! GRATULERER SÅ MYE BURPEN! ...endelig er prinsessen kommet, LM har vært utålmodig skjønner du... ...vi har snakket mye om henne... Cr@sh; du må hilse så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. mars 2007 #1866 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer med jenta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 7. mars 2007 #1867 Del Skrevet 7. mars 2007 Nei, for en koslig nyhet Burpen!! Jeg gliser stort jeg nå Gratulerer så masse med den lille jenta di Kos dere masse nå! Gleder meg til å få se bilder av henne, og høre mer om selve fødselen og hva slags tanker du har om mammarollen Virker som du hadde en forholdsvis kjapp fødsel. Det er godt det Igjen: GRATULERER SÅ MASSE!!! DETTE FORTJENTE DU VIRKELIG SOM HAR GÅTT OG KJENT I NOE LENGE NÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. mars 2007 #1868 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye med Burpelita!! Virker som det gikk "fort og greit" (vel, så fort og greit som en fødsel kan foregå da...) og det er herlig å lese! Virkelig motiverende for ei som er klar som et egg nå!! Dere må kose dere masse nå, alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. mars 2007 #1869 Del Skrevet 7. mars 2007 Fikk sms med bilde jeg også nå, såååååååååååååååååååååå utrolig nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1870 Del Skrevet 7. mars 2007 Fikk sms med bilde jeg også nå, såååååååååååååååååååååå utrolig nydelig!! ← Jeg veit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1871 Del Skrevet 7. mars 2007 Egen gratulasjonstråd til Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. mars 2007 #1872 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye med ei perfekt lita jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2007 #1873 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye med jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #1874 Del Skrevet 7. mars 2007 Som jeg gleder meg til å se prinsessen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #1875 Del Skrevet 7. mars 2007 GRATULERER!!!!! Må si jeg gleder meg enda mer til å føde etter dette jeg!!!! Så herlig! Endelig er burpelita her!!! Og jeg vet du har gleda deg utrolig masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2007 #1876 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer masse med den lille jenta!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. mars 2007 #1877 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette var kjapt levert!! Gratulerer så mye med jenta Burpen!!! :grine2: :grine2: :grine2: Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1878 Del Skrevet 7. mars 2007 Oppdatering fra Burpen, det virker som de storkoser seg.... Å, som vi koser oss! Lille Burpelita har liggi og lagd go'lyder mens mamman og pappan har fått sove litt. Fikk dobbeltrom på barselhotellet, så vi får være sammen hele tiden alle tre. Å, så forelska jeg er i den lille klumpen min... Livet er herlig! Åh... jeg blir helt rørt jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #1879 Del Skrevet 7. mars 2007 Så herlig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #1880 Del Skrevet 7. mars 2007 Ååååh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå