Burpen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #1841 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg drister meg tilbake, for å fortelle at det jeg ikke turte å si noe om, i frykt for at det skulle gå over, ikke har gått over! Jeg er faktisk så sikker på at det er noe på gang, at jeg kan begynne og snakke i klartekst Har hatt en merkelig følelse nederst i magen som har kommi og gått hele dagen. Ikke vondt eller ubehagelig, bare merkelig... Første ordentlige vondt kjent jeg når vi la oss, rundt halv tolv. Hadde jeg ikke hatt de nettene jeg har hatt med maserier, så hadde jeg ikke visst hva det var, for det var ikke så vondt, men samme type vondt, på en måte... Og joda, etter nøyaktig ti minutter kom vondten tilbake. Igjen og igjen... Jeg var egentlig ganske forbanna da, for jeg hadde gleda meg til å sove, og var ikke så innmari gira på en "mase-rie-natt". Jeg sto opp, tusla litt rundt, tok en lang, god og varm dusj, tusla litt mer rundt, og ingenting hjalp på vondtene. Skrev en stund opp klokkeslett for hver vondt: 01.18 01.24 01.28 01.34 01.40 01.47 01.53 02.01 02.11 02.19 02.29 02.31 02.34 02.40 02.47 Etter dette, hoppa jeg i dusen enda en gang, og gikk og la meg. Duppa av mellom vondtene fra rundt tre til rundt fire... Er stuuuuptrøtt :gjespe: Runt fire våkna sambo, og jeg fortalte han hva jeg trodde var på gang, men beordra han tilbake til drømmeland Det holder at en av oss er våken akkurat nå Etter det siste dobesøket mitt, fikk jeg litt blodblanda slim, og etterhvert lyserosa utflod på papiret. Sitter og tar tiden på vondtene nå, og de kommer med 6-7 minutters mellomrom, og varer i over ett minutt. Sånn ca midt mellom "hoved-vondtene" har jeg småvondter,- omtrent like sterke i styrke, men de varer ikke lenger enn rundt halvminuttet. Jeg tror ting er igang her, men tør ikke å kalle vondtene for rier (selvom det faktisk må være det det er... ), for jeg har blitt lurt så mange ganger! ...men dette her er vondere enn maseriene jeg har hatt, altså!! Dersomhvisomatte dette faktisk er ekte rier, så er det på langt nær så ille som jeg hadde forestilt meg! Vondt ja, men absolutt overkommelig... :rosasmil: Jeg er superspent på om vi snart skal få treffe Burpelita Uansett så blir det en sykehustur idag, men det spørs om det spøker for vekstestimering klokka ti :hoppe: Hvis jeg "overlever" fram til da, skal jeg hvertfall stikke innom føden for å få sjekka ståa før vi evt reiser hjem Bag'en er pakka, og telefonnummeret til føden ligger klart! *Burpelita, kom uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. mars 2007 #1842 Del Skrevet 7. mars 2007 lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1843 Del Skrevet 7. mars 2007 Jepp, jenter. Burpen fikk rett - det har ikke gått over! Følgende melding tikket inn kl. 07.59: God morgen! Er på vei til sykehuset, riene hagler på, slimproppen har definitivt gått, og jeg kan tenke meg at vannet gikk i samme slengen! *au* Nå skal du få møte Burpelita, vennen! Tenker masse masse på deg! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2007 #1844 Del Skrevet 7. mars 2007 Så spennende. Snart har du jente sammen med deg - om hun ikke alt er her da. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #1845 Del Skrevet 7. mars 2007 Burpen, så fantastiske nyheter å våkne til!!!! :hoppe: jeg har hatt en crappy morgen, for jeg fikk ikke sove (må innrømme at jeg hadde såååå lyst til å gå hit og sjekke åssen det gikk med deg, for jeg følte på meg at du kanskje hadde det vondt! )! Masse, masse lykke til! Tenker på deg, og håper dette er fortere unnagjort enn min fødsel.. Cr@sh, du må hilse henne så mye når du "snakker" med henne igjen! Stor og på Burpelurpen, nå får du snart treffe verdens herligste Burpelita!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mars 2007 #1846 Del Skrevet 7. mars 2007 Spennnende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. mars 2007 #1847 Del Skrevet 7. mars 2007 Så spennende Burpen!!! Tenk, nå skal du snart få møte Burpelita!!!! :grine2: Masse lykke til! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #1848 Del Skrevet 7. mars 2007 Næh!!!??? Hva er det jeg leser? Endelig skal du få møte Burpelita!!! Nå ble jeg skikkelig glad og det ble lillesmile også MASSE LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1849 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har ikke hørt noe mer fra Burpen, så hun er nok travelt opptatt... Jeg er superspent, og går og kikker på mobilen hele tiden - sånn tilfelle jeg skulle overhøre den... !!! HEIA BURPELURPEN VÅR! !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #1850 Del Skrevet 7. mars 2007 Men da jobber hun sikkert for harde livet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #1851 Del Skrevet 7. mars 2007 GO BURPEN! GO BURPEN! ...får jo ikke gjort noe her i dag jeg, løper jo inn hit og sjekker konstant! på mummy-to-be-idag?-Burpen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1852 Del Skrevet 7. mars 2007 *trommevirvel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mars 2007 #1853 Del Skrevet 7. mars 2007 fort deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1854 Del Skrevet 7. mars 2007 Det er med stor glede jeg kringkaster den STORE lille nyheten! Følgende melding kom klokken 11.49: Hallo verden, her er jeg! Jeg kom klokka 10.20, veier 3490 gram og er 49 cm lang... Selvfølgelig verdens nydeligste! GRATULERER SÅ MASSE MED DEN NYYYYYDELIGE LILLE JENTA! ENDELIG ER BURPELITA HER HOS DERE!!! DIGER fra den stolte sladrisen, Cr@shel@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mars 2007 #1855 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer så mye! Hun kom jammen i rasende fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. mars 2007 #1856 Del Skrevet 7. mars 2007 GRATULERER så mye med jenta!!! Kos dere masse alle 3! Må være utrolig deilig at ventetiden er over, endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. mars 2007 #1857 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) :legrine: :legrine: GRATULERER SÅ INNMARI MYE MED DEN LILLE JENTA DI!!!!! :legrine: :legrine: kos dere glugg ihjel med Burpelita nå, og snuuuus litt på henne fra meg! steiki ta, dette tok jo ikke lange stunden! jeg er sikker på at hun er knallnydelig, gleder meg til å se henne - og høre om deres første dager sammen! Stooooooor fra Skrållan, Ida og sambo! Endret 7. mars 2007 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. mars 2007 #1858 Del Skrevet 7. mars 2007 OJ OJ OJ!!! Her gjekk ting jammen fort!!!! Så herleg!!!!! GRATULERER så mykje!!! Tenk alt eg gjekk glipp av berre fordi eg sov frampå i dag! Håpar vi får sjå bilete...? Og så perfekt størrelse Burpelita hadde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #1859 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har sett bilde! Så jeg VET at hun er helskjønn! Ny melding fra den nybakte mamma'n: Gikk veldig kjapt og greit. Kom inn med 6 cm - motivasjon de lux! 20-30 minutter med ordentlige pressrier, og vips... Åh... blir helt rørt av fødsler jeg.... Kos dere masse, masse vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. mars 2007 #1860 Del Skrevet 7. mars 2007 Ååååh, så deilig at fødselen gjekk så bra!!! Eg må sei eg har hatt litt skrekken etter Holly sin styrkeprøve, men Burpens tilfelle viser jo at ting kan gå veldig fint også då!! Vart ikkje MINDRE fødeklar av dette nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå