smile Skrevet 5. mars 2007 #1821 Del Skrevet 5. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1822 Del Skrevet 5. mars 2007 ¤Ronja¤ Takk for mageskryt! *sjekke om du har lagt ut noen nye det siste* Godt det ikke bare er jeg som syns det ser ut som at den hr synki Xania Takk for at du lokker på stabeistet mitt! Håper hun hører på deg! Ja, jeg syns det er bedre å vite angående størrelsen, enn å gå og være unødig engstelig! Skrållan Tusen takk for mageskryt! Det er litt stas å få skryt for en sånn diger klump som henger midt på magen Jordmor er helt fantastisk, altså! Neste svangerskap skal jeg gå mer til jordmor og mindre til lege... (Hjelpes meg,- snakker jeg om neste svangerskap allerede før jeg har fått avslutta dette...!? ) Deilig å vite at hodet er festa! Har vært redd for navelstreng-klem... Cr@sh og smile Moroklumpene Men uansett,- takk for godt kamuflert mageskryt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. mars 2007 #1823 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvordan går det med Burpis i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. mars 2007 #1824 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvis du sover, må jeg si jeg misunner deg bittelitt som kan sove så leeenge du vil om morgenen..det er liksom drømmen det nå... Eller føder du... uansett så misunner jeg deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #1825 Del Skrevet 6. mars 2007 magolia Åh, Burpen har det så fint idag,- foreløpig hvertfall! :rosasmil: Jeg har sovi så fantastisk godt! Diiiiger - Kipa Jeg syns jeg er veldig heldig selv, ja, om kan sove så lenge jeg vil! ...eller så lenge Burpelita lar meg få sove Utrolig deilig de dagene hun bestemmer seg for å forholde seg rolig til litt utpå Jeg nyter det så lenge jeg kan :kys_2: ------------------------------------------------------------------------------------- Good morning, Norway! Ny dag, nye muligheter!! Hva skal vi fylle denne dagen med da? Jeg tror jeg jammen meg skal gjøre litt skole, og begynne og sy Mei Tai og "sengekant" til lekegrinda! Det hørtes ut som en fin-fin plan... Idag er BabyComp-terminen min Den regner ut termin etter den pulingsen som mest sannsynlig gjorde meg gravid! (Men jeg tror den regner et svangerskap som akkurat 40 uker, og ikke 40+2. Det terminen jeg har regna meg fram til, er på torsdag, og det vil være 40+2 ifølge BabyComp'en.) Nå har jeg hvertfall "nådd" to terminer,- mens og BabyComp Snille sambo ringte og avbestilte legetimen min idag, siden jeg var hos jordmor igår. Da slapp jeg å stå opp tidlig for å ringe selv Han er jammen meg god, han herligheten min Nå,- frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. mars 2007 #1826 Del Skrevet 6. mars 2007 Bare innom og sjekker! Fiiin mage du har altså! Ser ut som om den har sunket en hel del ja Så snill sambo du har Håper dagen din blir fylt med vondter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. mars 2007 #1827 Del Skrevet 6. mars 2007 Det hørtes jo ut som en deilig dag. Det blir nok lite tid til sånt etter at Burpelita er kommet ut. Ha en god dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 6. mars 2007 #1828 Del Skrevet 6. mars 2007 Håpet nesten magen var borte nå.... Ha en fiiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #1829 Del Skrevet 6. mars 2007 LinKri Takk for mageskryt! Blir så glad når andre sier den har sunket Sambo er herlig Takk for vondte-ønsker! Håper du får en super dag uten vondter! :rosasmil: smile Nei, jeg ser for meg at jeg må gjøre sånne "koseting" nå, for seinere vil "koseting-tida" bli brukt til amming og bleieskift! Men jeg gleder meg til det ogå Ha en flott dag du også! cappocino Her er magen høyst tilstedeværende, for å si det sånn... Men snaaaaart, håper jeg! Ha en fin-fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #1830 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Sleng til magolia og Skrållan Endret 6. mars 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. mars 2007 #1831 Del Skrevet 6. mars 2007 Så flink du er som skal sy!! Kor har du fått tak i oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. mars 2007 #1832 Del Skrevet 6. mars 2007 Sleng til magolia og Skrållan ← Ser det ikke går an å snike rundt i krokene her... Orker ikke skrive så mye i dag jeg, er ikke helt i form.. men jeg følger med deg! tilbake til Burpelurpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. mars 2007 #1833 Del Skrevet 6. mars 2007 Oppskriften er jeg også nyskjerrig på... Er den vanskelig å sy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. mars 2007 #1834 Del Skrevet 6. mars 2007 Magen din var kjempefin og stor Jeg synes også det ser ut som den har synket en del siden sist? Har du fremdeles uregelmessige vondter? At hodet er festet er bare bra! Har ikke festet seg hos meg, men det behøver det ikke å gjøre heller da sa jordmor. Men det er likevel litt betryggende å vite at det hadde vært festet. Vet ikke hvorfor jeg men.. Husker jordmor nevnte noe med navnlestrengen som kan legge seg rundt halsen til babyen om hodet ikke er festet dersom vannet går. Da måtte jeg komme på sykehuset med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #1835 Del Skrevet 6. mars 2007 ¤Ronja¤ Om jeg er flink, gjenstår og se Oppskrift har jeg finni , og hos Murmelmy her inne Skrållan Nei, her blir alle snikere oppdaga! Sier kanskje litt om mitt tidsfordriv for tida enn noe annet... :kys_2: magolia Link til siden jeg fant oppskrift ligger i svaret til ¤Ronja¤ Om det er vanskelig å sy, vet jeg ikke ennå... Første bud er å få overtråden til å ta med seg undertråden, skjønner du... *Burpen er ei kløøøøne!!* marthepia Takk for mageskryt Vondtene mine har egetlig vært ganske så fraværende i det siste Håper de snart kommer tilbake. Jeg er kjempeglad for at hodet er festa! Jeg ville vært redd for å at navelstrengen skulle komme i klem mellom hodet og åpningen, om vannet gikk uten at det var festa, selvom jordmor sa at det ikke var noe å bekymre seg for, for det skjedde skjelden. (Men jeg vet da om fler jeg, så SÅ skjelden kan det neppe være...) Hvis hodet ikke fester seg hos deg, vil det mest sannsynlig gjøre det når vannet går,- schwupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. mars 2007 #1836 Del Skrevet 6. mars 2007 Oj, dei oppskriftene såg vanskelege ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 6. mars 2007 #1837 Del Skrevet 6. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. mars 2007 #1838 Del Skrevet 6. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. mars 2007 #1839 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei snuppis.. Vært en hektisk dag i dag... så har blitt lite KG-tid... men jeg leser litt når jeg får tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #1840 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) ¤Ronja¤ Vet du,- det var faktisk ikke vanskelig i det hele tatt Og det kommer fra meg, som faktisk aldri har tatt i en symaskin før... Den ser jo ikke så proff ut som f.eks. Murmelmy sine, men dog Xania tilbake smile :kys_2: Cr@sh Du må ikke stresse innom meg vøtt, søta! Du holdes jo oppdatert om det skjer noe spennende her uansett ----------------------------------------------------------------------- Jeg tør ikke si hvorfor jeg ikke ligger og sover nå, i frykt for at det skal gå over... Endret 7. mars 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå