Holly Hobbie Skrevet 11. oktober 2006 #341 Del Skrevet 11. oktober 2006 -finnes slike gutter? ← Min mann er heller ikke glad i fotball, unntatt naar det er VM! Men det passer meg kjempebra, for fotball er noe av det kjedeligste aa se pa, spoer du meg... Gleder meg til nytt magebilde! Min har virkelig begynt aa skyte frem i det siste, plutselig er det en ordentlig gravidmage der! Saa flott at du fikk tatt en visning og at det gikk bra! Og gratulerer med 19 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. oktober 2006 #342 Del Skrevet 11. oktober 2006 Må ønske lykke til på UL i morgen. tilfelle jeg ikke kommer innom før det.... Gleder meg til å lese rapport! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ååå spennende med UL på torsdag!! Uffda, kjipt hvis sambo ikke kan være med, han MÅÅÅ jo bare!! Du kan forminske bilde i Photoshop, Image size.. har du programmet? Hvis ikke skal jeg legge det ut for deg vennen! 19 uker! Fra nå av kommer tiden til å raaase fremover, I promise! Formen okei? ← Sambo meldte seg av kurset i Oslo for å være med! Nå gleder jeg meg skikkelig til i morgen, altså! Skal be sambo legge inn PhotoShop på pc'en min når han kommer hjem, eller i morgen, han er på noe seminar-foredragsgreier... Takk for tips! Og for at du er så snill og tilbyr deg å "årne opp" hvis jeg ikke får til! Håper du har rett med "rasing" av tid... Kan man få tida til å gå fort, men allikevel utsette eksamensperioden i det lengste!? Formen er bra, takk! Litt hodepine, men ellers bra! Koooooooooooser meg med magen min Så moro med egen visning... Flink du! Ha ein fine dag! ← Tusen takk, Cr@shen min! ...græla goe' du,- ha ein fine kveld! Min mann er heller ikke glad i fotball, unntatt naar det er VM! Men det passer meg kjempebra, for fotball er noe av det kjedeligste aa se pa, spoer du meg... Gleder meg til nytt magebilde! Min har virkelig begynt aa skyte frem i det siste, plutselig er det en ordentlig gravidmage der! Saa flott at du fikk tatt en visning og at det gikk bra! Og gratulerer med 19 uker! ← Godt du har finni deg en "likesinnet" mann da! Er kjiipt å ikke kunne dele en sånn "lidenskap" med sambo... Kaller han feilprodusert, jeg, siden han ikke liker fotball! Takk for visningsskryt! Og grattis med 19 uker til deg også! Må ønske lykke til på UL i morgen. tilfelle jeg ikke kommer innom før det.... Gleder meg til å lese rapport! Stor ← Tusen takk! Vi gleder oss veldig. Bli kjempekjekt å se Burpeliten igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 11. oktober 2006 :hoppe: UL i morgen!! :hoppe: Selvom jeg er ganske trygg på at alt er bra med lille Burpeliten min, er jeg jo litt nervøs allikevel... Det KAN jo ha skjedd noe galt på de fem ukene siden sist. Men jeg prøver å ikke tenke sånn! Gleder meg bare til å se skatten min igjen! Det er så fantastisk!! Er selvfølgelig litt spent på om h*n er like lite sjenert som mamman og pappan sin ...eller, h*n kan være usjenert i magen, men sjenert utafor,- hvertfall som tenåring! DE SOM VIL SPARE SEG FOR EKLE BESKRIVELSER, STOPP LESINGA! Fortsatt én lekkende pupp her... Det kommer en gulaktig væske, litt klissete og "seig" konsistens, liksom! Ikke akkurat som skummamelka fra Tine, som jeg er vant med... Er det sånn det er!? Den lekker ikke konstant, det kommer litt nå og litt da, og særlig etter orgasme, da pipler det ut... Hvorfor det!? Kan det være fordi magen blir knallhard, og puppen kanskje tror det er rier og fødser på gang? Når magen blir sånn hard, er det liksom det som er kynner(e)? Det er ikke vondt/ubehagelig, eller noe, bare litt ekkelt, egentlig... Masse man skal lure på som førstegangs... NÅ KAN PYSENE LESE IGJEN! Jeg savner jobben sånn!! Gårsdagen og dagen idag har vært de kjiipeste dagene jeg kan huske på evigheter! Klokka står jo stille... Var på skolen idag, og det faget som vanligvis er kjekt og får fort, føltes som en EVIGHET... Jeg VIL tilbake på "jobb"... Er det noen som vil tippe om Burpeliten er gutt eller jente? til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. oktober 2006 #345 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå er ikke jeg ekspert, men jeg kan prøve å svare deg! Det som kommer ut av puppen din høres ut som råmelk ja. Jeg hadde ikke så mye av det at det rant, men husker konsistensen var sånn som du beskriver. Det kom ikke etter orgasme til meg, men det høres normalt ut. Det at magen blir knallhard er kynnere ja! Fikk de ofte etter orgasme jeg også. Det er mye kroppen skal venne seg til vet du, kanskje derfor du lekker melk etter sex. Men som sagt - jeg er langt i fra noen ekspert... Må litt for UL i morgen! Gleeeed deg, det er så moro det! Supert at sambo blir med, det er litt ekstra stas å dele det med pappaen! Jeg vil gjette kjønnet på Burpeliten! Skal vi se....*kjenner på det*... *hmmmmm*.... Vet du, jeg tror det gjemmer seg en i magen din jeg! (men jeg har tatt feil før altså! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar, Skrållan! Godt å høre at du hadde like rare pupper (bortsett fra sex-lekking) og like rar mage som jeg har... Om det er unormalt, er det hvertfall to av oss! ...og jeg kan godt være unormal, hvis min lille Burpeliten blir like nydelig som din Ida! Hadde vært stas om du har rett, og det er ei lita dukke i magen! ...like stas som det hadde vært om det var gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 11. oktober 2006 #347 Del Skrevet 11. oktober 2006 Så bra at sambo får blitt med på UL! Ønsker deg masse lykke til, gleder meg til rapport!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #348 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ul idag, wooooooooooooooeeeeeeeow så spennende!! Og så godt at sambo blir med! De mannfolka trenger å være med , så de bedre kan forstå at man faktisk har et lite nurk i magen! Man er alltid litt bekymret, det var jeg også. Men det går så fiiint skal du se! GLEDER MEG til rapport!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. oktober 2006 #349 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lykke til i dag, Burpen! Gaar sikkert kjempefint! Tipper du baerer paa en liten jente, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 12. oktober 2006 Baaaaaaaaaaaaaaaare ( ) en time og førti minutter igjen til ultralyden...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #351 Del Skrevet 12. oktober 2006 ah...søren,.. håpte du hadde vert på ul! jeg tror også jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. oktober 2006 #352 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Gleder meg til å høre om UL'en... Jeg tipper gutt... Men er redd jeg kanskje tar feil, gitt... Endret 12. oktober 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 12. oktober 2006 #353 Del Skrevet 12. oktober 2006 UL er spennende... Men du har jo prøvd det før. Håper alt er bra med Burpeliten fremdeles. Tør ikke tippe på om det er gutt eller jente jeg, har vanskelig nok med å tippe på min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 12. oktober 2006 Alt står fortsatt bare bra til med lille Burpeliten! H*n var aktiv som bare det, så jordmor hadde litt problemer med å ta de målene hun skulle, men fikk det da til! Herlig å se lille Burpeliten nok en gang! Er helt forelska jeg! Så er det hemmeligheten da... Når Burpeliten min en gang får barn, blir jeg MORMOR!! Lillejenta mi ligger og spreller som bare det i magen nå Er helt forelska jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. oktober 2006 #355 Del Skrevet 12. oktober 2006 Åh... så herlig å høre at alt var bra! Jente ja.. Supermoro! Jeg tenkte nok jeg ville ta feil, gitt... Ble terminen flyttet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 12. oktober 2006 #356 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så flott at alt var bra med Burpeliten og gratulerer med en liten jente i magen! ...kanskje min kommende svigerdatter.... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så flott at alt var bra med Burpeliten og gratulerer med en liten jente i magen! ...kanskje min kommende svigerdatter.... ? ← Tusen takk, magolia! Skal ikke se bortifra det, nei, jeg kan gå med på å få en svigersønn med så fint navn som gutten deres (hvsi dere ikke har ombestemt dere!) Vi får holde oss litt lavt i terrenget, for arrangerte ekteskap er vel litt "ut"... Åh... så herlig å høre at alt var bra! Jente ja.. Supermoro! Jeg tenkte nok jeg ville ta feil, gitt... Ble terminen flyttet noe? ← Tenk hvis jordmor har feil, og du har rett, Cr@sh! ...eller, kanskje vi ikke vil tenke på det, for da er nok Burpeliten veeeeeeeeeeeldig dårlig utstyrt... Terminen, ja... Det glemte jeg å skrive om! Ble flytta 4 dager tilbake, til 12. mars. Det er litt stusselig å tenke på at jeg bare er 18-og-noe nå, men... 12. er jo en fin dato da, morfar sin bursdag! Han syntes det var HELT greit å dele den med et oldebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. oktober 2006 #358 Del Skrevet 12. oktober 2006 Åh, endelig traff jeg på da jeg gjettet kjønn! Gratulerer så mye med en liten jentebaby i magen! Du har masse å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 12. oktober 2006 Åh, endelig traff jeg på da jeg gjettet kjønn! Gratulerer så mye med en liten jentebaby i magen! Du har masse å glede deg til! ← Tusen takk, Skrållan! Og hvem vet vel bedre enn deg hva du snkker om akkurat der...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. oktober 2006 #360 Del Skrevet 12. oktober 2006 Gratulerer med en jentebaby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå