Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1701 Del Skrevet 1. mars 2007 Lianna: Du har kanskje rett i at de MÅ mases på... Takk for ryggbedringsønske! smile: Ja, innimellom så skjer det ting her også, selvom det ikke alltids føles sånn Xania: Han har fått klar beskjed om at det må roes ned noen hakk mtp jobbing når Burpelita kommer, ja! På legesenteret jeg går, er det vanligvis bare én lege, og derfor også bare én vikar... Dessverre! Jeg satser også på at jordmor er frisk neste uke! :rosasmil: :kys_2: Cr@sh: Føles som at sambo er litt feilprodusert innimellom, men jeg ville ikke bytta'n for alt i verden... Får kanskje begynne med tale i klartekst, ja! Det pleier egentlig ikke være noe problem, for vi er veldig åpne og direkte mot hverandre, men noen ganger skulle jeg ønske han så ting litt av seg selv... Skal huske på tipset ditt ¤Ronja¤: Oj, det var nytt for meg... Takk for info! Skal ihvertfall holde meg unna søtsaker fram til neste kontroll Litt skummelt at man tydeligvis egentlig ikke helt kan stole på de svarene man får... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1702 Del Skrevet 1. mars 2007 Vi er endelig over i mars måned, og Burpelita kan få lov til å komme når hun vil! Er oppe med vondter igjen, jeg Jeg kjente noen småtak før jeg sovna i halv to-tida, og rundt klokka to ble jeg revet bort fra drømmeland... På en måte samme type vondter som den andre natten her, men på en måte ikke... De jeg hadde her om dagen, var type murringer, bare sterkere enn vanlig. Disse vondtene mine nå, er skikkelige "tak", akkurat som... Akkurat som... Kanskje krampe!? Det "knyter" seg ordentlig i et "belte" rundt hele,- både mage og ryggen. Det er kun nederst i magen jeg har vondt, resten av magen blir bare knallhard. ...så egentlig er det vel bare lokaliseringen av smertene som er det samme, men... Igjen så tenker jeg at jeg kanskje veldig snart skal få treffe Burpelita! Det er herlig, men vondt, å ha det vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1703 Del Skrevet 1. mars 2007 Nå har jeg nettopp lest gjennom denne tråden jeg starta for en stund siden, angående rier, og jeg kjenner meg så godt igjen i ting som står skrevet... det hadde vel vært for godt til å være sant om det var igang, men det er jo faktisk mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 1. mars 2007 #1704 Del Skrevet 1. mars 2007 Så spennende! :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 1. mars 2007 #1705 Del Skrevet 1. mars 2007 Oj, smerter altså!?!?! Så spennande!!! *krysser fingrane for at dei hjelper deg godt i gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. mars 2007 #1706 Del Skrevet 1. mars 2007 Nå er det mars Burpen!! Mer smerter og slim her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. mars 2007 #1707 Del Skrevet 1. mars 2007 Så spennende! Håper dere får ordnet alt på lista før Burpelita kommer nå da! Det høres ut som om det haster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. mars 2007 #1708 Del Skrevet 1. mars 2007 Oi, så spennende! Virker som om det virkelig er på gang nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 #1709 Del Skrevet 1. mars 2007 Ååååå, så spennende Burpen!! :hoppe: Hvordan går det med deg nå? Flere vondter, mere slim? Er du her? Hvor er Cr@sh? *huske å puste midt oppi det hele nå, blir jo så gira!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #1710 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, dette er superspennende! Men jeg ar ikke hørt noe ennå, altså.... på Burpen! Når som helst nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1711 Del Skrevet 1. mars 2007 Så søte dere er alle sammen, herlighetene mine Våkna for litt siden, uten så mye som en eneste vondt... Har tatt meg en lang og god dusj, og grini meg tom av skuffelse Var ikke så vanskelig å tørke vekk tårene når jeg så alle hilsningene her inne, så tusen takk! Igjen, dere er søte! Jeg skjønner ikke hva som skjer med kroppen min... Kanskje den ikke helt skjønner selv hva som skjer!? Kanskje den ikke helt vet hva den skal gjøre når vondtene kommer...? :grine: Her er hvertfall nattens "mens-jeg-satt-på-pc"-liste over vondtene: 0227 (1.10) 0235 (0.55) 0238 (0.40) 0243 (1.15) 0246 (0.35) 0251 (0.55) 0253 (0.30) 0302 (0.55) 0306 (1.10) 0308 (0.50) 0316 (1.10) 0321 (0.55) 0326 (0.55) 0329 (0.50) 0330 (1.55) 0336 (1.05) 0338 (0.40) 0353 (1.00) 0400 (0.55) 0405 (1.00) 0410 ( Er det rart jeg trodde det var noe på gang, eller...!? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. mars 2007 #1712 Del Skrevet 1. mars 2007 Nei, ikke rart du trodde noe var på gang...! Hva gjør du nå for å få tiden til å gå? Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2007 #1713 Del Skrevet 1. mars 2007 Håper vondtene snart gjør noe godt ut av seg. Jeg har masse kynnere, men de gjør ikke vondt i det hele tatt (desverre) skulle gjerne startet snart jeg også selv om jordmoren kanskje syne det er litt tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #1714 Del Skrevet 1. mars 2007 Det var litt av en liste, vennen! Skjønner godt at du lot deg lure, jeg... Men du får trøste deg med at dette helt sikkert har noe for seg... Det modnes sikkert skikkelig i fødeavdelingen nå - og gjør seg klar til 3. mars... ( ) Jeg er klar ved mobilen jeg, om hun skulle bestemme seg for å komme litt før det... Tenker på deg! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 #1715 Del Skrevet 1. mars 2007 Den oversikten der kunne lurt meg også altså! Som Cr@sh sier, disse vondtene må jo i det minste gjøre fødeavdelingen klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. mars 2007 #1716 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Det er sånn jeg holdt på natt til lørdag, på morgenen stoppet det liksom opp- for å øke utver dagen og kvelden, ikke minst natta.. søndag morgen var Lukas født... Endret 1. mars 2007 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1717 Del Skrevet 1. mars 2007 magolia: Godt å høre at du mener jeg hadde grunn til å tro det var igang. Jeg føler meg jo litt teit som trekker konklusjoner uten å egentlig vite hva jeg trekker konklusjoner om... Idag har jeg laget et kort til mormor og morfar (mormor har bursdag på søndag, og morfar har bursdag 12. mars (termin), og siden jeg er så lite fantasifull for tida, så blir det felleskort og fellesgave på dem.), posta det, shoppa litt klær til Burpelita (bare måtte ha ), handla litt mat, og trøsteshoppa endel scrappe-ting til meg selv! Jeg har egentlig ikke råd til sånt akkurat nå, men det gir jeg beng i idag, for jeg trengte en liten oppmuntring etter natta... Arwen: Jeg håper også at vondtene må føre med seg noe positivt, ellers føles det veldig meningsløst... Skjønner veldig godt at du vil ha litt vondt du også,- du får være glad i kynnerne dine så lenge! Vi vet jo hvertfall at kynnere er bra Disse maseriene (?) mine kan i værste fall bare være utmattende... Cr@sh: Jeg håper du har rett i at det har noe for seg, altså! Har jo hørt at maserier ikke gjør noe særlig nytte... Jeg vet jo ikke hva slags vondter jeg har, men inbiller meg at det er maserier Jeg får se postivt på det,- jeg får hvertfall en gradvis tilvenning av smerte Gudd at du er klar til å sladre, for neste gang jeg får sånn vondt, så gidder jeg ikke å la være og føde i samme slengen -------------------------------------------------------------------------------- Jammen meg så kommer det noen "minivarianter" av nattens vondter ...men jeg tør ikke håpe noe særlig, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #1718 Del Skrevet 1. mars 2007 Der hadde det vært fler innom, gitt Skrållan: Når lista tilogmed kunne lurt deg, som hadde rier å lenge som du hadde, skal jeg slutte å føle meg som en pinglete hypokonder Velger å stole på deg og Cr@sh, jeg, mtp modning Men tippinga di, har jeg ikke lyst til å stole på... :kys_2: Kipa: Er det sant, er det sant, er det sant...!? Å, herrgud, kan jeg få herme, eller!? Som jeg skrev over her, så kjenner jeg "minivarianter" kommer tilbake nå... Hvordan kom de tilbake, og gjorde du noe for at de skulle "holde seg der" når de kom...!? og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 #1719 Del Skrevet 1. mars 2007 Skrållan: Når lista tilogmed kunne lurt deg, som hadde rier å lenge som du hadde, skal jeg slutte å føle meg som en pinglete hypokonder Velger å stole på deg og Cr@sh, jeg, mtp modning Men tippinga di, har jeg ikke lyst til å stole på... :kys_2: ← Tror jeg trekker tilbake 14.3 nå ja! Håper virkelig du slipper å gå rundt sånn i 14 dager til i allefall! Spennende du kjenner vondter nå også, virker som om det holder på å bygge seg opp! Nesten så jeg ikke kan dra på babysvømming i ettermiddag, men da blir nok sambo sur på meg... Jeg sa til sambo at jeg måtte innom boka di i gårkveld da vi kom hjem fra hjemstedet, så sambo går nå rundt og lurer fælt på åssen det går med Burpen! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2007 #1720 Del Skrevet 1. mars 2007 Egentlig kan du bare ta det med ro, hun kommer ikke før om 5 dager uansett. en gang må jo jeg gjette riktig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå