Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Magebilder 35+4

Kan ikke si at magen ikke vokser, hvertfall...

Bildet under er fra uke 14, sånn til sammenligning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye vondter du har for tida, da :troest: Kan jo bare håpe det er noe modning på gang. ;) Jeg har faktisk ikke hatt noe vondt utenom i bekkenet, ikke et eneste lite knivstikk engang. Men jordmor mener hodet har festet seg nå, så da er det vel bare å vente på litt stikking etter hvert - knøttet kommer vel ikke akkurat ut uten vondter... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage du har! Om ikke veldig lenge har du den ikke lenger, tenk på det! :sjarmor:

Da har du et herlig lite sjarmtroll istedenfor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Nyyydelege magen!!!!

No er du hakket større enn meg, trur eg! :ler: Men veldig fint stor då, eg trur eg er forelska i gravide magar! :hjerte:

Kva ligg SF-en din på no då?

Kjipt med legevikar då... Lille ville hadde også veldig høg puls sist JM-time, JM-studenten klemte også hardt på magen syns eg, ho sa den var på 180, men skreiv 160 på helsekortet... Merkeleg. Men men...

Så heldig du er som ikkje har lagt på deg meir! Hehe... Eg skal på kontroll neste veke, då er det 4 veker sidan sist - er frykteleg spent på vekta! Hehe... Men pytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye vondter du har for tida, da  :troest: Kan jo bare håpe det er noe modning på gang.  ;) Jeg har faktisk ikke hatt noe vondt utenom i bekkenet, ikke et eneste lite knivstikk engang. Men jordmor mener hodet har festet seg nå, så da er det vel bare å vente på litt stikking etter hvert - knøttet kommer vel ikke akkurat ut uten vondter... :sjenert:

Det er nok modning, ja! Jeg tenker hvertfall det, og da føles det ikke så ille :ler:

Gratulerer med festa hode ;) Må være betryggende å vite at det er det! :Nikke:

Er stygt redd for at ungene vår ikke kommer ubemerket ut, ja :ler2:

Kjempefin mage du har! Om ikke veldig lenge har du den ikke lenger, tenk på det!  :sjarmor:

Da har du et herlig lite sjarmtroll istedenfor!  :klem:

Tusen takk for mageskryt! :kose:

Er rart å tenke på hva som befinner seg der inne... :sjenert: Gleder meg sånn til å få henne på utsiden :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelege magen!!!!

No er du hakket større enn meg, trur eg! :ler: Men veldig fint stor då, eg trur eg er forelska i gravide magar! :hjerte:

Kva ligg SF-en din på no då?

Kjipt med legevikar då... Lille ville hadde også veldig høg puls sist JM-time, JM-studenten klemte også hardt på magen syns eg, ho sa den var på 180, men skreiv 160 på helsekortet... Merkeleg. Men men... 

Så heldig du er som ikkje har lagt på deg meir! Hehe... Eg skal på kontroll neste veke, då er det 4 veker sidan sist - er frykteleg spent på vekta! Hehe... Men pytt...

Takk for mageskryt! :rosasmil:

...håper for din del at magen min er større, for jeg føler meg sprekkeklar :ler: Rart at den kan bli så stor :verrasket:

SF-målet glemte jeg å skrive, ja... Var 36 cm, men jeg vet det er 1-1,5 cm feil, for han målte fra aaaaaaaaltfor langt ned på skambeinet. Prøvde å si ifra, uten hell :forvirret:

Merkelig at du også fikk påskrevet 160 når den egentlig var 180 :klø:

Kanskje det er en sånn "greie" på at de ikke vil "ha på seg" at de ikke sendte til sjekk ved så høy puls? Min lege sa nemlig en gang at ved puls fra 180 og oppover, var det grunn til å begynne og lure på hva som skjedde der inne.

Jeg ble ikke bekymra igår, for jeg merka jo at det var legen som stressa henne opp... Sånn sett liker jeg jeg jordmor bedre, for hun hører etter hjertet før hun begynner å tukle med magen :)

Jeg syns egentlig det er rart at jeg ikke har gått opp mer, jeg. Jeg har jo vært så stillesittende som aldri før under svangerskapet :sur::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mageskryt, Arwen! :)

Jeg har endelig fått ut finger'n og etterlyst time til innskriving på sykehuset. Skal dit i morgen! Håper vi får omvisning på føden i samme slengen :)

Jeg gjorde forresten en litt halvteit ting igår :ler2:

Skulle kjøpe Kesam, og fikk se at lettrømmen hadde datostempling med 01.03... Bare måtte ha en rømme også, selvom vi egentlig ikke bruker det :sjenert:

Nå står rømmeboksen godt synlig, med datostemplinga ut, i kjøleskapet, bare sånn for å minne meg på at det er kort til terminmåneden! :ler:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu snuppa!

Var herlig å lese om dagen du testet positivt... det er rart hvor godt man husker sånt... Jeg husker min jeg også - men ikke så godt som du husker din. Jeg ventet på brev fra legen om jeg hadde hatt EL eller ikke. Ville ikke teste før jeg hadde fått bekreftet at jeg hadde hatt EL. Da jeg fikk brevet og den viste EL, visste jeg det bare... :hoppe:

Så spennende med vondter.... :hoppe: Det er superspennende å være sladris... (Jeg følger med, men har hatt null tid og overskudd til å skrive her inne i det siste - lover å skjerpe meg :fy_fy: Cr@sh!)

Jeg må tippe dato til Burpelita jeg også da... hhhmmmm... :klø: Syntes 3. mars hadde passet fint, jeg.... ;)

Også det at du begynner å sove godt da... Kanskje ting er nærmere enn noen av oss tror... :sjarmor:

Kommer innom snart, vennen!

:kyss: , :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Fiiin og stor mage du har!! :hjerter: Du har ikke lagt på deg så mye heller synes jeg. Heldig der ;)

Har ikke kjent noe kynnere denne gangen heller. Har kjent litt ubehag eller "stikking" langt der nede, men ingen kynnere. Er det et dårlig tegn eller?Bruker man som regel å gå med kynnere før fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å kommentere magen.... :rodme:

DEN ER JO HELT NYDELIG!

Når jeg ser så flotte mager, må jeg innrømme at jeg har lyst å ha sånn mage et par ganger til - i hvert fall! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu snuppa!

Var herlig å lese om dagen du testet positivt... det er rart hvor godt man husker sånt... Jeg husker min jeg også - men ikke så godt som du husker din. Jeg ventet på brev fra legen om jeg hadde hatt EL eller ikke. Ville ikke teste før jeg hadde fått bekreftet at jeg hadde hatt EL. Da jeg fikk brevet og den viste EL, visste jeg det bare... :hoppe:

Så spennende med vondter.... :hoppe: Det er superspennende å være sladris... (Jeg følger med, men har hatt null tid og overskudd til å skrive her inne i det siste - lover å skjerpe meg :fy_fy: Cr@sh!)

Jeg må tippe dato til Burpelita jeg også da... hhhmmmm... :klø: Syntes 3. mars hadde passet fint, jeg.... ;)

Også det at du begynner å sove godt da... Kanskje ting er nærmere enn noen av oss tror... :sjarmor:

Kommer innom snart, vennen!

:kyss: , :kose: og :klem:

Weeeeeeee, Cr@shel@shen min!! :kyss: :kyss: :kyss:

Rart hva man husker, ja... Hadde jeg bare hatt sånn husk på viktige ting, som skole, f.eks :ler: Jeg husker også testdagen din! Eller, jeg husker den jo ikke, men har lest om den! ;) Husker det var noen som var veldig spent på om postmannen kom med et visst brev i mange dager.

Koselig når du stikker innom, men du må ikke stresse med å legge igjen noe spor om du ikke har tid. Du får spare på kruttet til Den Store Dagen! :sjarmor:

Tipping er registrert!

Menassaatte syns du ikke magen min er fin...!? :grine: *sutre litt* :ler:

:kose: , :kyss: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin og stor mage du har!!  :hjerter: Du har ikke lagt på deg så mye heller synes jeg. Heldig der ;)

Har ikke kjent noe kynnere denne gangen heller. Har kjent litt ubehag eller "stikking" langt der nede, men ingen kynnere. Er det et dårlig tegn eller?Bruker man som regel å gå med kynnere før fødselen?

Takk for mageskryt, marthepia! :rosasmil:

Jeg vet ikke hva som er dårlig tegn egentlig, jeg... Vet bare at modning er bra! Eller, jeg vet ikke, men jeg kan tenke meg det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte jo helt å kommentere magen.... :rodme:

DEN ER JO HELT NYDELIG!

Når jeg ser så flotte mager, må jeg innrømme at jeg har lyst å ha sånn mage et par ganger til - i hvert fall! :ler2:

Taaaaaaaaakk!!

:sjenert::hoppe: du hadde jo bare glemt, joh... Teit meg! :ler2:

Jeg SKAL ha sånn mage igjen :sjarmor: Men sikkert ikke så mange ganger som jeg har lyst til...

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mars tipper jeg! ;)

WOW, stadig like fin mage ser jeg! :kyss:

Spennende med vondter ja! :)

Håper resten av svg.skapet OG fødsel går mest mulig smertefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå... fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine magen! :hjerter: Superlekker er du snuppa! :kyss: Får nesten litt lyst på fin mage igjen jeg også, helt til jeg tenker på alle positive tingene ved å ikke ha det: jeg får på meg alle slags klær, jeg ser tærne mine, jeg klarer å få på meg skoa uten å se ut som en klovn... :ler:

Og så fine tall fra kontrollen da! Imponerende at du bare har lagt på deg 7 kg! :klappe: *føle seg litt som en flodhest, på etterskudd*

Vondter liker vi vet du, så lenge de gjør noe godt for seg! :ler2:

Åååå, snart er Burpelita her! :hoppe::hjerter_rundt:

Jeg må egentlig lage middag jeg nå, ikke si til sambo at jeg sitter her... :hoho: Kommer tilbake senere søta! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende nå på slutten.

Jeg har ikke vært så mye her inne, men har lest litt nå. Utrolig at du bare har lagt på deg 7 kilo! Skulle ønske det var meg. Magen var i alle fall kjempefin!

Jeg vil gjerne være med på tippelaget, og gjetter 7. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mars tipper jeg! ;)

WOW, stadig like fin mage ser jeg! :kyss:

Spennende med vondter ja! :)

Håper resten av svg.skapet OG fødsel går mest mulig smertefritt!

Takk for mageskryt, vennen :) Jeg er glad i magen min,- blir trist når den forsvinner, men uendelig herlig å få ut Burpelita! :hjerte:

Tipping er notert ;)

Nyyyyyydelig mage, ja! Hvordan klarer du aa vaere saa fin og brun, forresten?

Takk for mageskryt, Holly! :kose:

...brun!? :sjenert: Jo, jeg kan kanskje skjønne hva du mener når jeg studerer bildene nærmere, men jeg skal love deg,- det er synsbedrag! :ler: Jeg er så bleik som en fiskebolle. Denne skrotten har ikke vært i sola siden vi var i syden i juli/august, solarium har jeg ikke turt å ta, og selvbruningskremer har jeg ikke giddi og styre med. Men tusen takk,- jeg følte meg plutselig litt fresh! :sexy:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...