Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja guri malla, rart legen ikke ville høre på deg :klø:

:Nikke:

Legen min skrev faktisk på det han kom fram til av menstermin på skjemaet, men sa at min beregning fra El helt sikkert var riktigere. Hadde det vært stor forskjell på de to, så hadde han nok heller hørt på meg.

Merkelig at din ikke gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo være en forklarning på hvorfor du går oftere! :Nikke: Jeg syns også det egentlig har vært godt å ha så mange kotroller. Det er jo helt nytt for meg, og jeg jeg syns det er betryggende å vite at ting er som det skal være med Burpelita! :)

Ja jeg tror det. Ja jeg liker ofte kontroller siden det også er nytt for meg, men jeg må innrømme at jeg føler meg tryggere og koser meg enda mer nå som jeg kjenner mange spark hver eneste dag fra den lille!!! :hjerter:

Takk for gratulasjon og :hoppe: ing! Du får nyte hoppinga så lenge du kan! Snart er magen så stor at det ikke er noe særlig å hoppe lenger... :legrine:

:vinke: tilbake!

Nyte hoppingen ja!!! :ler: Jeg skal love deg at det bare er på KG jeg hopper, og der hopper jeg til gangs for jeg har så mye å ta igjen!! ;)

Kjøpt enda mere klær?? :overrasket: Har ikke du en liste så lang som et uvær på bodyer da??? :ler: Hvilken str. kjøpte du i nå da?

Fri i morra blir deilig for deg tenker jeg. Det er så gøy å :lese: om når du skriver om Burpelita!!! :hjerte: Jeg tror hun får den beste mammaen hun kan få!!! ;)

Glemte helt å skrive at jeg er over første termin allerede! Mensterminen min var igår :sjarmor:

Jøss!!! Så snodig!!!!

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja guri malla, rart legen ikke ville høre på deg :klø:

Gammel svensk mann, som sa noe sånt som at "jeg har vært lege lenger enn du har levd og jeg tror jeg har litt mer greie på graviditet enn deg." Jaja, jeg viste han :ler:

Det kommer sikkert snart. :)

Men jeg har en spennende nyhet, så jeg kan sende deg en PM etterpå. :hoppe:

:klem:

:hoppe: for at det sikkert kommer snart!

:hoppe: :hoppe: for PM'en jeg ikke har fått ennå... Må si jeg er veeeeeeeeeeeeeeeeeeldig nysgjerrig!!

:Nikke:

Legen min skrev faktisk på det han kom fram til av menstermin på skjemaet, men sa at min beregning fra El helt sikkert var riktigere. Hadde det vært stor forskjell på de to, så hadde han nok heller hørt på meg.

Merkelig at din ikke gjorde det!

Ja, ganske så rart... :forvirret: Jeg er glad for at det var snakk om så mange uker,- tror jeg ville synes det var lit kjiipere om det var snakk om noen få irriterende dager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror det. Ja jeg liker ofte kontroller siden det også er nytt for meg, men jeg må innrømme at jeg føler meg tryggere og koser meg enda mer nå som jeg kjenner mange spark hver eneste dag fra den lille!!! :hjerter:

Nyte hoppingen ja!!! :ler: Jeg skal love deg at det bare er på KG jeg hopper, og der hopper jeg til gangs for jeg har så mye å ta igjen!! ;)

Kjøpt enda mere klær?? :overrasket: Har ikke du en liste så lang som et uvær på bodyer da??? :ler: Hvilken str. kjøpte du i nå da?

Fri i morra blir deilig for deg tenker jeg. Det er så gøy å :lese: om når du skriver om Burpelita!!! :hjerte: Jeg tror hun får den beste mammaen hun kan få!!! ;)

:hoho: Kjenner til det med å bare hoppe på KG, ja... Guri, som jeg gleder meg til å hoppe og sprette litt igjen! :rosasmil:

Klær, ja... :sjenert: Jeg bare måtte... Er jo så kjekt å handle til Burpelita! :hjerte: Det ble 3 bodyer i 56 og 4 i 62. Strømpebuksene er i den minste størrelsen, 11-13, tror jeg den heter!

Deilig med fri idag, ja! :sjarmor:

...Tusen takk, smile :kose: Håper du har rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeeeeeeeeeilig med fridag!! :rosasmil:

Planen for dagen er:

*Ta ned, og legge bort klesvask

*Sette på 40-gradersvask

*Støvsuge hele leiligheten

*Vaske badet

*Vaske opp

*Henge opp 40-gradersvask

*Sette på håndklevask

*Tørketromle håndklevask

*Vaske vinduene utvendig

*Rydde i skolepapirene mine

*KG-runde (håper jeg har huska alle... :sjenert:)

*Lage middag

*Ta helgehandelen (sendte sambo handleliste...)

*Rydde i stua

*Vaske de nye klærne til Burpelita

*Begynne pakking av "sykehus-skuffen"

Ikke i prioritert rekkefølge!

...blir spennende å se hvor mte jeg får gjort :sjenert::ler:

Tror jeg deler opp KG-runden litt, sånn at jeg får litt pause innimellom!

*Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne*

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Litt av en plan for dagen... du er flink du! Skjønner det er deilig med fri i dag.. men det ser jo ikke ut som du får helt fri da... ;)

Moro å handle til de små... Jeg syntes det er mer stas enn å handle til meg, jeg... :sjenert::ler:

Det er ikke bare du som blir nysgjerrig av sånne Bustetroll-meldinger om spennende nyheter... :ler2:

Ha en deilig helg, søta!

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som høygravid, vennen!!

...er ei stund siden jeg var her inne nå, så jeg har ikke fått sagt det tidligere... :sjenert:

Og grattis med vel overstått 1.termin! :) Bra du holder orden på livet ditt, så du skjønte denne terminen var feil! :ler2:

Deeeeeeeeeeilig med fridag!! :rosasmil:

Planen for dagen er:

*Ta ned, og legge bort klesvask

*Sette på 40-gradersvask

*Støvsuge hele leiligheten

*Vaske badet

*Vaske opp

*Henge opp 40-gradersvask

*Sette på håndklevask

*Tørketromle håndklevask

*Vaske vinduene utvendig

*Rydde i skolepapirene mine

*KG-runde

*Lage middag

*Ta helgehandelen

*Rydde i stua

*Vaske de nye klærne til Burpelita

Hjelpe meg, blir nesten svett i øya av å lese dagens planer jeg! :ler: Som Cr@sh sa - det blir jo nesten ikke fridag dette! :ler2:

Uansett, ha en strålende dag og ei deilig helg søta! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Litt av en plan for dagen... du er flink du! Skjønner det er deilig med fri i dag.. men det ser jo ikke ut som du får helt fri da...

Moro å handle til de små... Jeg syntes det er mer stas enn å handle til meg, jeg... :ler:

Det er ikke bare du som blir nysgjerrig av sånne Bustetroll-meldinger om spennende nyheter... :ler2:

Ha en deilig helg, søta!

Det føles som fri når jeg tar helt skolefri, selvom jeg gjør andre ting :sjarmor:

Syns jeg har kommi ganske langt på lista mi også! *Flinke Burpen!* :ler2:

Jeg syns det er myyyyyyyyyye mer moro å handle til Burpelita enn meg :hjerte: Jeg får dårlig samvittighet av å bruke penger på meg selv, mens når jeg handler til Burpelita... :hjerter_rundt:

Godt det ikke bare er jeg om er nysgjerrig på Bustis nå!

*Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuustis, det er dårlig gjort å holde oss på pinebeknen!!*

Ha en superduper helg du også, skjønne!

Grattis som høygravid, vennen!!

...er ei stund siden jeg var her inne nå, så jeg har ikke fått sagt det tidligere...

Og grattis med vel overstått 1.termin! :) Bra du holder orden på livet ditt, så du skjønte denne terminen var feil! :ler2:

Hjelpe meg, blir nesten svett i øya av å lese dagens planer jeg! :ler: Som Cr@sh sa - det blir jo nesten ikke fridag dette! :ler2:

Uansett, ha en strålende dag og ei deilig helg søta! :kyss:

Takk-takk :)

...selvom betegnelsen høygravid kan være litt misvisende på meg som bare er 1.62/63 :hoho:

Hver dag uten skolelesing er fridag!! :sjarmor:

Håper du koser deg idag, og får en flott helg meg Ida og sambo :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindus-vask ser ut til å utgå idag, pga plaskregn... :sur::tristbla: *filler'n*

:sjarmor:

:ler:

Jeg har heller begynt å pakke sykehusbagen!

...eller,- jeg pakke ikke bagen, jeg bare samler ting jeg har klart på ett sted! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt trist idag, jeg :tristbla:

Det er så koselig å lese i alle dagbøkene rundtomkring her, om små (og store) barn og besteforeldre...

Er trist å tenke på at Burpelita ikke får treffe mormoren og morfaren sin så ofte. Jeg vet de ville stilt opp 120%, med både kos og dull med lillejenta, og litt avlastning for sambo og meg... Det blir jo fort vanskelig når de bor på andre siden av landet.

Det er leit at mormoren og morfaren min ikke får sett henne så mye også. Jeg har dårlig samvittighet ovenfor dem for at jeg flytta så langt... Jeg er jo ganske flink til å reise hjem på besøk, og å ringe, men kunne vært flinkere. Når jeg ser hvor mye glede lille niese gir dem, og hvor gode oldeforeldre de er for henne, så får jeg bare lyst til å :grine: ...

Vi har jo familien til sambo, men de bor en time unna, så det er ikke bare for dem å "stikke innom". Det er stort sett vi som reiser på besøk til dem.

Svigerfar og kona har vel vært innom her to ganger etter at jeg flytta hit :roll:

Jeg savner svigermor, jeg :grine: Jeg vet at hun ville stilt opp døgnet rundt, og at hun hadde blitt verdens beste farmor for Burpelita... Det er trist at Burpelita ikke får bli kjent med farmoren sin på andre måter enn gjennom fortellinger og bilder.

Svigerinne og svigermormor er helt supre! Jeg er kjempeglad for at jeg har de.

Svigerinne og småniesene snakker ofte om hvor masse de gleder seg til å passe Burpelita. Minstejenta på tre, skal gi henne smokken når hun gråter, og låne bort bamsene sine, og hun på 7 skal skifte bleier og synge nattasang... Herlige jentene :hjerter_rundt:

Begge to gleder seg til å få ei lita kusine! Hun minste spør flere ganger hver gang vi er der om "Burpen, når kommer Burpelita!?", samtidig som hun holder forsiktig på magen, med kulerunde øyne...

Sånn,- *tørke øyekroken*, det var godt å få det ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det hjalp litt å få det ut. Nå har du fått PM også, kanskje du blir litt gladere da. :kyss:

Skjønner litt hva du mener da, men det er vanskelig å få gjort noe med avstand. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:troest:

Kjenner litt på noe av det samme. Faren min og farmoren min bor laaaangt unna :( Det er så trist at de ikke får sett snuppa så ofte... og de er jo en sååå stolte :grine: Moren min bor 3 kvarter unna, så det blir ikke bare å stikke en tur innom :(

Har du flytta veldig langt unna?

Håper helgen din blir fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper dagboka mi var ett av stedene som fikk deg litt lei deg. Julegaven er nemlig så heldig at han har alle besteforeldrene sine i gangavstand hjemmefra. (Og en oldefar.)

Det jeg merket, og som sannsyligvis vil skje hos dere også, er at dere vil bli fryktelig mye mer interessante å komme på besøk til etter at Burpelita kommer! :) Har ikke sett så mye til foreldrene mine siden jeg flyttet hjemmefra som det jeg gjør nå.

Og selv jeg har noen som savnes. Min bestemor døde nemlig for så kort tid siden som halvannet år. (Hun gikk desverre glipp av masse ting hun ville gledet seg veldig over, alt fra min forlovelse, som skjedde bare uker etter at hun døde, til bryllup, graviditet og baby!) Jeg var veldig knyttet til henne, og savner at Julegaven får bli kjent med henne!

Men det jeg skulle fram til, er at det som kommer til å skje, er ikke bare at dere får Burpelita. Familien deres får et nytt medlem. :) Og dette familiemedlemmet kommer alle til å føle at de har rett til å bli kjent med.

Dermed bør dere være forberedt på å dele Burpelita med familien, og forstå at de ønsker å besøke så ofte de kan. ;)

Ha en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg saa godt igjen i det du skriver, Burpen. Misunner litt dem som har foreldre "nedi gaten," som kan faa litt hjelp med avlastning av og til og som kan la babyen bli godt kjent med besteforeldrene fra foerste stund. Er derfor fast bestemt paa aa besoke de i Norge saa mye som mulig i aarene som kommer (og Ts foreldre nedi England), bl.a. med lange sommerferier paa hytta. Men det blir ikke helt det samme som aa bo i samme omraade/by. :tristbla: Vi faar benytte telefon, mail og sende masse bilder saa mye vi kan, og som Susan sier, saa blir det nok mye mer besok etter at babyen kommer!

Ha en fin helg, vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, klemmer og trøst, Bustetroll, LinKri, Susan Sto Helit og Holly Hobbie :klem:

Utrolig hvor masse det hjelper å få litt trøst! :)

Idag har vært en skikkelig slapp dag... En skikkelig deilig slapp dag! Lå lenge i senga i morges, og snakka om alt og ingenting, og selvfølgelig en hel del om Burpelita! :hjerte:

Vi gleder oss sånn! Så mye glede og kos hun gir oss inni magen, kan jeg ikke engang forestille meg hvor mye glede hun gir oss utenfor. Livt vil helt klart få en ny mening! Jeg vet ikke hvordan ennå, men jeg vet :hjerte:

Nå står pizzaen i ovnen :sikle: Gleder meg. Sambo har en kompis på besøk, de skal spille litt pc utover...

Jeg sitter og mekker litt på en hjemmeside. Tenkte det kunne være greit for østlandsfamilien å ha og titte på når Burpelita kommer til verden!

Har forresten glemt å :hoppe: for 35 uker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...