Cr@sh Skrevet 7. oktober 2006 #321 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei vennen... Skjønner du kan bli drittlei av å ikke se han du vasker klær og lager mat til... Du bør kanskje nevne det for han som Epica sier - litt hensyn bør han jo ta... Eller du kan hoppe rett til neste trekk og "streike" ved å kun vaske dine egne klær en periode... Det skal visst være helt vanlig å "lekke" litt underveis i svangerskapet. Gjorde det jeg også - men ikke før den siste mnd. Lakk forresten bare fra ene puppen jeg også - og jeg har ikke hatt piercing... Håper helga di blir god, snuppa! & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sambo holdt seg hjemme igår! Vi lagde lasagne, og hadde salat og godt brød til! Så "koste" vi oss med å ikke bli enige om navn... Vi kommer nok ALDRI til å bli enige. Sambo liker jo bare "kjedelige" navn Alt hadde vært så mye lettere om han hadde likt navnene jeg liker... Jeg stod opp ganske tidlig idag, og pusla med alt og ingenting til jeg gikk inn og la meg inntil sambo. Lå og skravla litt (han var nok trøtt, for ellers hadde han hoppa ut av senga med en gang jeg åpna munnen for å skravle... ), og plutselig kjente jeg noen SKIKKELIGE romsteringer inni magen. Det var så hardt at sambo kjente det utenpå magen! Måtte le litt av kommentaren hans; "Åneeeeeeeeeei, det er nok en fotballspiller". Han hater fotball... Nå må jeg være flink skolejente! Har som vanlig MASSE å ta igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #323 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mannen hater også fotball Ååå så kos at han holdt seg hjemme da! Du skal jobbe med skolarbeid idag ja? Good luck! Vertfall god følelse etterpå! Ellers ingen planer? Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. oktober 2006 #324 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hallo! Tusen takk for alle hilsningene i dagboka mi! Så koslig at sambo holdt seg hjemme! Sånne gutter liker vi! Tenker det var stas for han å kjenne fotballspilleren i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 8. oktober 2006 #325 Del Skrevet 8. oktober 2006 Han hater fotball... ← -finnes slike gutter? Håper du har fått lest litt i dag Burpen. Jeg er imponert over deg...studier, jobb og husarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 9. oktober 2006 Mannen hater også fotball Ååå så kos at han holdt seg hjemme da! Du skal jobbe med skolarbeid idag ja? Good luck! Vertfall god følelse etterpå! Ellers ingen planer? Håper formen er fin! ← Ja, jeg er kjempeglad for at han holdt seg hjemme, selvom han selvfølgelig får lov til å gå ut når han vil. Jeg nekter han jo ingenting, men sier ifra når jeg ikke er fornøyd med hvordan ting er! Ble bare skolejobbing, ja... Eller,- jeg PRØVDE hvertfall! Hallo! Tusen takk for alle hilsningene i dagboka mi! Så koslig at sambo holdt seg hjemme! Sånne gutter liker vi! Tenker det var stas for han å kjenne fotballspilleren i magen! ← Ja, han syns det var stas, men han blei ikke helt "der oppe", liksom, sånn som jeg ville blitt... Hehe... Vi er nok litt forskjellige akkurat der! -finnes slike gutter? Håper du har fått lest litt i dag Burpen. Jeg er imponert over deg...studier, jobb og husarbeid! ← Ja, det finnes nok dessverre slike gutter... Og min er en av dem fikk ikke gjor så veldig mye skole igår, men jeg prøvde hvertfall! Det er så vanskelig... Men takk,- det hjelper å høre at jeg imponerer! Men det spørs hvor mye mer jeg får imponert da... En på jobben ble lagt inn på sykehus med smittsom (?) hjernehinnebetennelse på fredag, og legen fraråda meg på det sterkeste å være på bygget, og i nærheten av de andre der. Vi vet jo ikke om det er flere smitta der... Skikkelig trist og dumt, altså, for jeg trivdes så godt der, og det blir jo bare vanskelig for de andre når jeg ikke er der, og ingen kan ta over. De har fått inn en vikar som tar telefonen, men jeg gjorde jo så mye annet i tillegg... Er litt deppa nå, kan man si! ...men som legen sier, så er babyen det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. oktober 2006 #327 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) ...men som legen sier, så er babyen det viktigste! ← Forstår godt at du synes det er kjipt, men ; babyen er absolutt det viktigste nå!!!!! Regner med dine kollegaer har forståelse? Endret 9. oktober 2006 av magolia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 9. oktober 2006 Forstår godt at du synes det er kjipt, men ; babyen er absolutt det viktigste nå!!!!! Regner med dine kollegaer har forståelse? ← Ja, heldigvis så forstår de! Det gjør det jo hvertfall litt lettere... De syns jo det er dumt at jeg blir borte, men alle har sagt at jeg rett og slett må tenke på Burpeliten og meg selv! Takk for trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #329 Del Skrevet 9. oktober 2006 UL på torsdag!! Eneste som er dumt er at sambo muligens ikke kommer seg unna et kurs han skal på i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 9. oktober 2006 #330 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ååååh, du er heldig som skal på UL allereie denne veka! Vil de vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. oktober 2006 #331 Del Skrevet 9. oktober 2006 Åj, UL er så gøy! Heldiggris! Jeg lurer også på om dere vil vite kjønn... Kjedelig at sambo kanskje ikke får til å være med! Håper det ordner seg sånn at han kan! Jeg er også enig i at du må tenke på Burpeliten og deg selv. Bra kollegaene dine har forståelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ååååh, du er heldig som skal på UL allereie denne veka! Vil de vite kjønn? ← Sambo har veldig lyst til å vite, jeg er litt mer delt! Det hadde vært kjekt å vite, men samtidig ville det jo vært spennende å spare den overraskelsen til fødselen også... Jeg er litt redd for at jeg er så utmatta etter fødselen,at jeg blir likegyldig til overraskelsen, dersom vi ikke vet, og sånn sett er det jo greit å vite på forhånd. Da kan vi jo heller glede oss dersom vi får beskjeden på ultralyd! Nei, jeg tror nok ikke jeg klarer å motstå hvis jordmor sier hun ser, og lurer på om jeg vil vite! Det er ikke så lenge igjen for dere heller Det er en spennende og deilig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #333 Del Skrevet 9. oktober 2006 Åj, UL er så gøy! Heldiggris! Jeg lurer også på om dere vil vite kjønn... Kjedelig at sambo kanskje ikke får til å være med! Håper det ordner seg sånn at han kan! Jeg er også enig i at du må tenke på Burpeliten og deg selv. Bra kollegaene dine har forståelse! ← Der hadde jo den nybakte mamman sniki seg innom også, ja Kjønn,- vinglende, men ja, vi vil nok vite! Håper sambo får blitt med, men jeg skl nok klare meg uten dersom han ikke kan... Ja, kollegaene har vært kjempegreie med meg! Tror nok de skjønner at jeg syns det er leit, i og med at jeg bare skulle være i tre uker, og dette var den siste... Er ikke gøy å være den som plutselig må stikke, liksom... Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 10. oktober 2006 #334 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så spennende med UL allerede på torsdag!! Godt at du har forståelsesfulle kollegaer!! -det skulle jo bare mangle!! Håper du får en fin dag Burpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 10. oktober 2006 19 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. oktober 2006 #336 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er med og for 19 uker! Veeeldig snart halvveis nå! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. oktober 2006 #337 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei snuppa... litt for 19 uker... Snart halvveis! Det går sååå fort! Skjønner du syntes det er kjedelig det med jobben - men som legen og alle andre sier : Burpeliten må komme først! Sorry at jeg er litt lite innom for tiden, men KG er litt nedprioritert om dagen. Men jeg lover å komme sterkere tilbake... Ta vare på deg selv og Burpeliten da... & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå har jeg hatt min første visning!! Selvom jeg ikke får være på bygget (jobben), kunne jeg jo ta en visning! Hadde grua meg masse, men det gikk jo strålende Har tatt nytt magebilde idag, som seg hør og bør når man runder ei ny uke! ...men jeg får ikke lasat det opp, for jeg har nådd grensa for plass. Jeg må forminske bildene. Vet noen åssen jeg gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #339 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ååå spennende med UL på torsdag!! Uffda, kjipt hvis sambo ikke kan være med, han MÅÅÅ jo bare!! :-D Du kan forminske bilde i Photoshop, Image size.. har du programmet? Hvis ikke skal jeg legge det ut for deg vennen! 19 uker! Fra nå av kommer tiden til å raaase fremover, I promise! Formen okei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. oktober 2006 #340 Del Skrevet 11. oktober 2006 Så moro med egen visning... Flink du! Vet ikke hvordan man forminsker jeg... Men gleder meg til å se mer til magen din... Ha ein fine dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå