Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #1 Del Skrevet 23. desember 2002 Et nytt liv.............. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. desember 2002 #2 Del Skrevet 23. desember 2002 Jaha...? Galt med det du har, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. desember 2002 #3 Del Skrevet 23. desember 2002 Og jeg må ærlig og oppriktig innrømme at jeg ønsker meg et skikkelig realt knull! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. desember 2002 #4 Del Skrevet 23. desember 2002 Nelle, da.... :o Håper julenissen er snill med deg i år! Virker som du både behøver og fortjener det... Juleklem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. desember 2002 #5 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg vil bli frisk til jul............... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2002 #6 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg vil ha bernaise-saus!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå