Burpen Skrevet 7. november 2006 #321 Del Skrevet 7. november 2006 Bare jeg ikke sovner under avspenningsøvelsene. ← Jeg sovna hver eneste gang, jeg... Men det tok knekken på hodepinen min, så aldri så gæli at det ikke er godt for noe! Høres irriterende ut med oppussingsbråk fra naboen. Her går barna til huseienre oss på nervene. De bråker så vanvittig mye Burde være mulig å skjønne at å sprette tennisballer, kjøre med biler og å løpe/hoppe på gulvet klokken halv åtte i helgene... Vurderer faktisk å flytte, selvom vi bor billig! Huset vårt er nok ikke ferdig før til sommer'n, og det er mange måneder med frustrasjon og irritasjon, det... I tillegg når Burpelita kommer, kan det ikke være sånn at hun blir vekket "nårsomhelst" av de oppe! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. november 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 7. november 2006 Magevennlig jakker er eit must! ← Fant ikke noe i XL i går, så da blir det nok boblejakke i L på meg. Får kjøpe en god ullgenser også, så går det kanskje bra med åpen jakke de siste ukene. Vet jo ikke hvor mye magen har tenkt å vokse fremover, men det blir nok en god del til. Irriterende med bråk uansett hva det er, Burpen! Naboen blir jo forhåpentligvis ferdig i løpet av et par uker, verre med ungene til husverten din. Men orker dere flytting nå og så igjen til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #323 Del Skrevet 7. november 2006 Innom og oppdaterer meg og legger igjen en stor til deg og magen (som forhåptenligvis snart får en magevennlig jakke... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. november 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 7. november 2006 til Cr@sh! Koselig at en travel tobarnsmamma har tid til å stikke innom. -------------------- Sovnet på sofaen etter middag i går, etter å ha lest to sider i boka mi. Tror jeg gir opp hele sertifiseringsgreiene snart... Forsov meg i morges også, hadde glemt å sette telefonen på vekking. Våknet av at det var lyst ute og skjønte ingenting. Nåja, kroppen hadde sikkert bare godt av en time ekstra under dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. november 2006 #325 Del Skrevet 7. november 2006 Vi gravide trenger nok mye soevn, ja! Kan vaere vanskelig aa finne stor nok jakke som i tillegg ser grei ut. Fant en paa Zara som jeg elsker - den har saant empire-snitt som er perfekt for gravide! Haaper du faar en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. november 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 7. november 2006 Heldig du som har funnet jakke, Holly! Er ikke så lett nei. ----------------- Har lyst på nytt digitalkamera. (Inspirert av magolia. ) Har et gammelt Ixus-kamera, men det er så tregt på utløseren at situasjonen gjerne er over når jeg er klar til å ta bilde. Det funker vel ikke når man får en aktiv liten krabat å fotografere, så det er egentlig en perfekt "unnskyldning" til å kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. november 2006 #327 Del Skrevet 7. november 2006 Dersom du vil ha eit kjapt kamera anbefaler eg deg å investere i eit digitalt speilrefleks. Kompakt-kamera kan ikkje eingong måååle seg med sp-kamera. Under dårlege lysforhold reagerer sjølv dei kjappaste kompaktkameraene tregt, så legg i eit par tusen ekstra, og kjøp deg eit speilrefleks-kamera, der er mitt råd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. november 2006 #328 Del Skrevet 7. november 2006 Begynte å lure på om jeg burde kjøpt meg ny vinterjakke med plass til magen da jeg leste her inne... Men så var det det å kjøpe jakke for å bruke den i max 6 uker da... Nei, jeg får låne en av mannens jakker hvis jeg ikke klarer å lukke min egen lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 8. november 2006 Forfatter #329 Del Skrevet 8. november 2006 Er klar over at kvaliteten på speilreflekskamera er noe helt annet Ronja, men er de ikke en del større også? Viktig krav at kameraet skal kunne være med over alt uten at man må dra på egen kameraveske. For maks. 6 uker hadde nok ikke jeg heller kjøpt ny jakke, Susan. 4 måneder derimot, kan bli litt kaldt med åpen jakke... Vanskelig å låne noe av mannen her i huset, han er så høy at jeg omtrent forsvinner i hans klær. -------------- Trente styrke i går, nå begynner det virkelig å bli tungt! Fikk skikkelige kynnere av å gjøre øvelser hvor man ligger på ryggen, så det er det nok slutt på nå. Fikk som vanlig vondt i halebeinet etterpå, og det har ikke gitt seg til i dag. Har en konstant "murring" rundt halebeinet nå, som blir vondt etter trening og lange gåturer, så må nok trappe ned på trening. Får heller satse på et par "hjemme-yoga" kvelder i uka fremover. Viktig å holde seg i bevegelse, men føler også det er tid for å være snill med kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. november 2006 #330 Del Skrevet 8. november 2006 4 mnd er nok en god grunn til å kjøpe ny jakke. Synes egentlig det er rart, nå har jeg, endelig, syntes det begynner å bli koselig å se på gravid-klær, men føler det er for dumt å kjøpe noe jeg kanskje ikke får brukt mer enn i noen uker... Har liksom ikke klart å venne hodet til at jeg kanskje kan begynne å se på vanlige klær igjen heller. Det er jo umulig å prøve, for jeg kan jo se at de ikke passer! Bare pass på at murringen rundt halebenet ikke er begynnende bekkenløsnings smerter da... Mine kom også hvis jeg gikk litt lengere enn kroppen likte. Nå går jeg så lite som mulig, noe som egentlig er ekstremt frustrerende for sånne som meg, som normalt kunne gå til og fra "alt". "hjemme-yoga-kvelder" er nok lurt! Det burde virkelig jeg gjort... Men så husker jeg det aldri hjemme på kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 8. november 2006 Forfatter #331 Del Skrevet 8. november 2006 Er ganske sikker på at halebeins-murringene er bekkenløsning, Susan. Nevnte det for legen sist jeg var der, og fikk da til svar at det var helt normalt, alle gravide har bekkenløsning. Noen er bare uheldige og får mer vondt enn andre. Er vel ikke så mye å gjøre med det, annet enn å roe ned... -------------------- Mannen har kjøpt seg "ny" (brukt) bil. Det betyr at jeg kan kjøre bil til jobb i vinter. Skal bli en fryd å slippe venting på T-banen mens man fryser fordervet! Kommer meg også raskere på jobb og kan derfor gå tidligere hjem. Skal bli deilig!! Skal hente "vidunderet" i ettermiddag, en VW Transporter - skulle ikke tro det bare er et barn vi venter. Men så er det god lasteplass til hytteting&tang etter hvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 8. november 2006 #332 Del Skrevet 8. november 2006 Har murringar eg også, men det bekymrar meg ikkje, det er heeeilt naturleg at ting blir bøyd og tøyd både her og der no, det skal tross alt vekse noko stort inni oss som også skal UT! Så lenge stikningane er forbigåande, og ikkje plagar meg i det daglege, er eg nøgd! Er det fornøyd med sprinkelsenga frå Ikea, forresten? Kan bunn og side reguleres? Kva kosta den? Er på sengejakt... Kor kjøpte de sprinkelbeskyttar, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 8. november 2006 #333 Del Skrevet 8. november 2006 Kjipt at du også begynner å kjenne det i bekkenet Xania!! Grattis med ny bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 9. november 2006 #334 Del Skrevet 9. november 2006 Synd at du også har begynt å kjenne det i bekkenet Xania. Jeg vet at det er ikke godt. Har vondt selv og skal ta det opp med jordmor når jeg skal dit neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 9. november 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 9. november 2006 Er det fornøyd med sprinkelsenga frå Ikea, forresten? Kan bunn og side reguleres? Kva kosta den? Er på sengejakt... Kor kjøpte de sprinkelbeskyttar, forresten?←Bare bunnen som kan reguleres (to forskjellige høyder), ikke siden. Kostet mellom 500 og 600, husker ikke akkurat. Synes i alle fall den er veldig enkel og grei. Sprinkelbeskytter kjøpte vi også på Ikea. De hadde forskjellige mønster, men vi valgte en nøytral hvit en. Må bare le av den bilen, magolia. Allerede da mannen kjørte den hjem i går begynte den å fuske. Er det mulig?? Den står "i kø" på verksted nå, så jeg håper de får tid til å se på den snart. Vil kjøre bil på jobb. Ikke noe godt når bekkenet krangler nei, marthepia. Føler jeg er så stiv og vagger rundt som en pingvin nå. Det gjør heldigvis ikke vondt når jeg sitter eller ligger, men jeg skal være mer forsiktig fremover. Skal høre med yoga-læreren i dag om hun har noen triks som kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. november 2006 #336 Del Skrevet 9. november 2006 Irriterende med bråk uansett hva det er, Burpen! Naboen blir jo forhåpentligvis ferdig i løpet av et par uker, verre med ungene til husverten din. Men orker dere flytting nå og så igjen til sommeren? ← Hvis vi finner en leilighet som vi ikke å betale så mye for pr. mnd, så blir det nok flytting. Oppe er det kun stille og rolig på natta, og når ungene er på skolen! Irriterende Særlig når lille skatten kommer også, da kan vi ikke ha noe av at hun (og vi) blir vekka i tide og utide... Det er noe helt vanvittig lydt her! Så leit at du også begynner å plages med bekkenet... Håper det går over, eller hvertfall at det ikke blir værre! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 9. november 2006 #337 Del Skrevet 9. november 2006 Bare innom å "sjekker" litt. Du må ta vare på bekkenet ditt, så du slipper å slite resten av svangerskapet. Hør hva kroppen din forteller deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 10. november 2006 #338 Del Skrevet 10. november 2006 Funnet ut hva som er feil med bilen? Håper dere får en fin helg Xania!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. november 2006 #339 Del Skrevet 10. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 13. november 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 13. november 2006 Bare innom å "sjekker" litt. Du må ta vare på bekkenet ditt, så du slipper å slite resten av svangerskapet. Hør hva kroppen din forteller deg...← Skal høre etter, jeg. Dropper i alle fall styrketrening, så får jeg se hva jeg finner på. Har ikke noe særlig overskudd til trening for tida, men det er jo egentlig da det er viktigst å røre litt på seg. Funnet ut hva som er feil med bilen? Håper dere får en fin helg Xania!!! ←Bilen var ferdig i dag, så mannen har hentet den. Var bare dårlige plugger og pluggledninger, så det var jo ikke så galt. (Tok likevel service på den siden det ikke fulgte med servicehefte eller noe. Siden de ikke fant noe mer galt er det vel ikke så aller verst kjøp. Har ikke peiling på bil, så jeg må bare høre på det verkstedet sier. ) Har hatt en fin helg, ja. Håper du også hadde det. God helg! ←Takk, Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå