Gå til innhold

Babyboka

Xania

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært her, har hatt det litt travelt i helga. Det vil si, den startet jo rolig på fredagen. Koste meg hjemme med mannen, god mat og fredags-TV. Sovnet på sofaen i ti-tida, så da var det bare å finne senga. :sjenert:

Lørdag formiddag reiste vi på Sparkjøp og handlet til lille knøttet: vogndyne, dyne til senga og sengetrekk, helseteppe, flanellsbleier (til kluter) og den første lille bodyen. Helledussen så liten og søt! :legrine: På kvelden var vi i 40-årslag til søskenbarnet mitt, først laserskyting på MegaZone og så nydelig middag på restaurant etterpå. Kjempekos. :-D Sovnet som en stein da vi kom hjem i halvettida.

På søndag var minste nevøen med på speidergudstjeneste, det måtte vi jo få med oss. Så ble det kafétur med han og familien etterpå. Til slutt reiste vi og besøkte svigers (var jo farsdag). Tror svigermor gleder seg veldig til å få et lite barnebarn igjen. :) Hun lurte blant annet på hva slags klær vi kom til å bruke til den lille, for hun hadde tenkt seg på januarsalg. Hun som har fire barn vet vel kanskje litt mer om barneklær enn meg, men jeg regner med body/sparkebukse er greit til å begynne med. :ler:

I dag har jeg hatt lesedag, og sov til halv ni. Deilig å sove lenge, jeg trenger det virkelig. Likevel duppet jeg av over boka da klokka nærmet seg ett, så da ble det en times lur før det ble mer lesing. Er så grøsselig tungt stoff. :sjenert: Nå er det straks middag, så blir det vel avslapning resten av kvelden. Giddeslaus, jeg?? :plystre:

I morgen skal jeg kjøre bil til jobb! :danse: (Takk og pris for det, på T-banen er det visst verre kaos enn noen gang før...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤

Så de har vore på storhandel på Spar kjøp? Hehe, tenkte å ta ein tur vi også. Nøgd med kvaliteten på dynene og stoffet? Kva kosta det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med å være trøtt over boka, altså... :sjenert: Å lese når man må, er det absolutt kjedeligste som finnes!!

Så kjekt med litt shopping! :) Jeg blir i så godt humør av å handle til Brupellita :hjerte:

Deilig å kjøre til jobb i morgen! God tur :reise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si noe om kvaliteten, Ronja. Har ikke sammenlignet med noen andre dyner, men de er ikke sånn supermyke. Kan hende de blir mykere etter vask. Prisen er det i alle fall ikke noe å si på, du kan jo se her. Vi kjøpte 65x80 til vogna og 80x100 til senga. Et tips: sprinkelbeskytter var dyrt på Spar Kjøp, mye billigere på Ikea.

Morsomt med shopping, Burpen, men det beste er jo at ting kommer på plass og kan krysses av på lista. :-D Er så godt med alt som er unnagjort! Gleder meg til å kjøre bil i morgen, mye bedre start på dagen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg eeeeendelig vært flink og bestilt time hos tannlege. :-D Det blir 5. desember. (Tenke positive tanker frem til da. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake til Crash.

Nyyyyyyter å sette meg i bilen og kjøre til jobb, magolia! :sjarmor: Mye bedre enn å humpe rundt på stappfull T-bane og tog. :Nikke:

---------------------------

Så trøtt, vil bare hjem til senga mi. :Gjesp: Men er bare 1,5 time til yoga så jeg rekker ikke hjemom først. Tar kanskje en tur rundt i byen først, må nesten få kjøpt strømper eller strømpebukse til julebord i morgen. Håper ikke jeg er like trøtt da. :sjenert:

Hadde besøk av ei venninne nordfra i går, kjempekoselig.Vi lagde god mat og skravlet utover kvelden. Vi sees kanskje to ganger i året, det er alt for sjeldent. :grine: Men ingen av oss har tenkt å flytte på seg, så da blir det sånn. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt luksus å kjøre på jobb i Oslo!! :sjarmor: Jobber du i sentrum?

Har bodd 7 år i Oslo og savner byen masse! Gleder meg til en tur etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du skal se at det går så bra hos tannlegen! :)

...husker jeg riktig hvis jeg sier du har tannlegeskrekk?

Isåfall,- det har jeg også ALLTID hatt, etter noen *kremt*grusomme*kremt* opplevelser i tannlegestolen,- trekking av tenner uten full bedøvelse, f.eks...

Uansett,- det var en eviget siden jeg hadde vært hos tannlegen da jeg grein av tannpine i fjor høst, og sambo måtte ringe tannlegen. Jeg nekta å gå til "vanlig" tannlege, så det ble Colosseumskliniken.

De er så utrolig flinke der, og tannlegen min er bare en engel! Tannlegeskrekken er kurert, og jeg har bedt dem kalle meg inn en gang i halvåret, istedenfor en gang i året som er vanlig!

Kan ikke forklare hva som skjedde med skrekken min, men det var nok noe med følelsen av å bli ivaretatt! De ekstra kronene jeg må betale for å gå der, er absolutt verdt det, og jeg kommer ALDRI til å bytte :)

Prøv dem!

...og hvis jeg husker feil og du ikke har tannlegeskrekk, så har jeg lånt litt plass i boka di og fortalt om tannlegeskrekken min :ler:

Så koselig med venninnebesøk!

Trist å bo så langt borte fra hverandre, men veldig deilig når man først treffes! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klem: til alle som har vært innom! Alt er bare bra med meg, men jeg sover så dårlig om natta nå at jeg ikke har ork til å gjøre mer enn det mest nødvendige om dagen - dvs KG blir en smule nedprioritert. :sjenert:

Våkner og må på do 2-4 ganger om natta, og så våkner jeg gjerne en gang eller to av kynnere og et par ganger uten noen spesiell grunn. Begynner å bli ganske trøtt i trynet, og har innført middagshvilen igjen. Ikke spesielt morsomt å ikke ha energi til noe, blir bare det mest nødvendige av husarbeid og innkjøp som blir gjort. Gruer meg til jeg må ut på julegaveshopping. Det bruker å være koselig, men i år har jeg ikke lyst. Vil bare være hjemme i sofaen... Æsj, dette er en skikkelig dårlig dag, like greit å avslutte her for nå. :sjenert:

Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det at jobben er slitsom, Ephemera, men når man ikke får sove på natta blir jo alt slitsomt... :sjenert: Har bestemt meg for å se an formen frem til jeg skal til jordmor 11. desember og høre litt hva hun synes.

Ble ikke avslapning verken torsdag eller fredag, marthepia, men i dag har jeg ikke vært utenfor døra. :ler: Rett og slett deilig! Og så sov jeg 12 timer i natt, så endelig føler jeg meg uthvilt. Verden ser plutselig litt lysere ut da! :Nikke:

Takk for at dere tenker på meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...