Gå til innhold

prosjekt oppussing!


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita

Hei!

Jeg ville tatt ut den grå sofaen og erstattet den med noe i lyst eller en farve. Jeg syns turkis tilbehør høres fint ut! Jeg syns også at rødt er pent, spesielt rødt glass (vaser, boller osv). Et lyst teppe ville jeg også valgt.

Jeg liker ikke grått særlig, men det kan sikkert bli fint på soverommet. Selv syns jeg at det blir for kjedelig med grått, og ville heller valgt noe i dus lilla eller hvitt og med litt fargeglade tilbehør (puter, sengesett i fin farve osv).

Lykke til med oppussingen! :hoppe:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

tusen takk for gode tips!!! setter veldig pris på at dere deler de med meg :) nå venter jeg bare på å få kommet meg til ikea, så blir det turkis og lyst som gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå skal 95% av alle hjem ha turkis.

Jeg tenker litt det samme og synes det er lite pent med en "rød tråd" i turkis, orange eller annet skrikende.

Og jeg tror man fort blir lei av slike sterke farger... Hadde ikke vært noe for meg iallfall. Jeg har likt rødt og sort i mange år, så jeg ville gått for det!

Jeg har ganske lys stue med mye beige og hvitt. Samt endel pyntegjenstander i sort. Bruker sterkere farger i rom hvor jeg ikke er så ofte og på f.eks gjesterommene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...