angelou Skrevet 10. september 2007 #3541 Skrevet 10. september 2007 Så koselig å høre fra deg igjen, og så bra at du er fornøyd med fødselsopplevelsen OG sykehuset Kos deg med puppetrollet
Toblerone Skrevet 10. september 2007 #3542 Skrevet 10. september 2007 SÅ koslig å høre fra deg Så det er et lite puppetroll jeg Er vel godt å være hjemme igjen tenker jeg. Men du - å ha en så lang fødsel uten smertestillende - og så er du allerede klar for å gjøre det flere ganger :dåne:
Eeyore Skrevet 10. september 2007 #3543 Skrevet 10. september 2007 Hei Pi@! Jeg må bare si at jeg bøyer meg i støvet over hvor tøff du er altså! Så på jordmødrene på TV her forrige uke og så bare helt vantro på hun som fødte uten bedøvelse og uten å komme med en lyd Sa klart ifra til sambo at her kommer det til å bli full bedøvelse men allikevel bæljing så det holder Stoooor
Pi@ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3544 Skrevet 10. september 2007 (endret) angleou: Toblerone: Det er helt utrolig, men etter at vannet var tatt og åpningsriene satte inn så var det ikke noe særlig vondt. Da var jeg helt borte i min egen verden og bare konsentrerte meg om å puste. Tror omtrent ikke jeg hadde opp øynene før ungen var halvveis ute. Eeoyre: Jeg kom heller ikke med en lyd under pressriene . Da hadde jeg aldri klart å få han ut, for riene mine begynte å bli så dårlige at jeg måtte presse en del på viljen rett og slett, holdt på i to timer og det er omtrent en time lengre enn det som er vanlig å få lov. Eneste jeg sa var "jeg klarer ei ri til ". Gynekologen måtte ligge på magen min for å presse Trollet ut og så måtte de klippe meg. Høres dramatisk ut, men jeg oppfatta det på ingen måte slik. Legen sa bare at jeg måtte si ifra når jeg villa ha vakum, men litt sta må man jo være . Synes ikke det var noe vondt, bare litt rart å få han ut. Nå har vi vært på vår første trilletur, og det gikk kjempefint . Han sov som en stein i vogna og sover ennå . Vi fikk stemt og hilst litt på folk osv. Endret 10. september 2007 av Pi@
Pi@ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3545 Skrevet 10. september 2007 Smile tippa forresten rett dato OG kjønn .
Daria Skrevet 10. september 2007 #3547 Skrevet 10. september 2007 :dåne: av fødselsbeskrivelsene... til tøff Pi@!
Toblerone Skrevet 10. september 2007 #3548 Skrevet 10. september 2007 Du er tøffingen selv altså! :dåne: Men atte du - har den lille herligheten fått navn enda eller...?
Klematis Skrevet 10. september 2007 #3549 Skrevet 10. september 2007 Hyggelig å høre fra deg Pi@ Tror du må være den eneste jeg vet om som har sagt at fødsel ikke var så vondt
Eeyore Skrevet 10. september 2007 #3550 Skrevet 10. september 2007 Er du sikker på at du har født og at han ikke kom med storken?
Annie Skrevet 10. september 2007 #3551 Skrevet 10. september 2007 For en tøffing du er!! Jeg fikk kjeft av eksen fordi jeg bannet så mye... Og primalskriket hørte hele byen!
Gjest kaffedama Skrevet 11. september 2007 #3552 Skrevet 11. september 2007 Godt å høre at det går bra med dere! Nydelig sønn du har fått! :rødme:
angelou Skrevet 11. september 2007 #3553 Skrevet 11. september 2007 Jeg må bare si at du imponerer meg STORT! Og så er det så godt for oss fødeklare å høre at det går an å komme seg gjennom fødselen selv om det er vondt, nok av folk rundt omkring som sitter å verker etter å få fortelle skrekkhistorier. Men, jeg hører på deg isteden jeg
kort innpå Skrevet 11. september 2007 #3554 Skrevet 11. september 2007 Her er det og nå skal sjønningen på baby svømming. Har vært ute å badebukse til sjønningen. Hvordan er det der oppe nå? Har mor far og barn det bra? Det er litt rart att dere har ett barn som faktiksk er deres. Den tanken hadde jeg, når jeg lå og så på sjønningen i senga første morgenen vi var hjemme. Nei nå skal de gå opp for å bade så da får jeg finne vogna og hjelpe dem avgårde.
Mrs N Skrevet 11. september 2007 #3555 Skrevet 11. september 2007 Er du sikker på at du har født og at han ikke kom med storken? Jeg skriver under på denne jeg Håper dere koser dere masse Pi@!
Impala Skrevet 11. september 2007 #3556 Skrevet 11. september 2007 Så koselig å høre fra deg Må bare si at jeg er dypt imponert over deg altså. De riene jeg hadde den siste timen før lille snupp ble tatt ut med keisersnitt er det verste jeg noensinne har opplevd, og jeg lå bare og hyla og fikk nesten ikke noen pauser. Og jeg hadde fått epidural, men det virka jo ikke Jeg har fått ett sovedyr jeg da Men hun spiser da litt innimellom (ammer i ca 10 min hver 4. time). Delig! Måtte det bare vare.
pondusa Skrevet 11. september 2007 #3557 Skrevet 11. september 2007 Så koselig å høre at dere koser dere hjemme, og et puppetroll er ikke det verste man kunne fått. Tar gjerne imot en pm med troll-navn...
smile Skrevet 12. september 2007 #3558 Skrevet 12. september 2007 Smile tippa forresten rett dato OG kjønn . YES!!!! Og det er jeg så stolt av!!!! Det er første gangen også da! Men var det en ting jeg var sikker på så var det at du fikk en gutt! Godt å høre at det går bra med dere. Må si du høres litt lik meg ut etter en lang og tøff fødsel. Men jeg sa at jeg ville ha en ny en mens jeg fortsatt lå i fødsenga jeg da! Det er jammen meg godt med alt vi glemmer!!! :juhu:
loffen Skrevet 12. september 2007 #3559 Skrevet 12. september 2007 Du er jammen tøff! Jeg skrek så jeg nesten ble redd selv. Godt å høre at dere koser dere og at du er i fin form.
Gjest Madden Skrevet 13. september 2007 #3560 Skrevet 13. september 2007 Herlig å høre at alt gikk så bra! Du er jammen en tøff dame! Imponert jeg altså!! Også godt å høre at dere koser dere hjemme nå...må være både surrealistisk og helt herlig å endelig ha fått det lille knøttet på utsiden av magen! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå