Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:juhu: De kommer hjem i kveld!!!!

Velkommen hjem lille nybakte familie!! Tenk, så rart det er at man plutselig er ett menneske til! Og som for alltid skal være der! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig og komme i hus tenker jeg.finnes ingen steder som er bedre enn å komme hjem. Gratulerer med navne valget det var ett fint navn synes jeg. Kos dere og ta det rolig det fortjener dere.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nå er jeg tilbake og GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg til et lite bilde kanskje tikker inn på mob..........*plystre*

Håper dere har det bra alle tre,ko dere og nyt hverandre hvert sekund!

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tusen takk for alle de koselige hilsene :legrine:.

Her går alt kjempebra. Vi har fått et skikkelig puppetroll :ler:, så nå må jeg straks løpe.

Kommer innom så fort jeg har tid :)

:klemmer: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :klem:

Trollet er i ferd med å sette ny soverekord på dagtid. Snart 1 1/2 time :hakeslepp:.

Jeg er i veldig fin form etter fødselen, og på ingen måte skremt. Må innrømme at jeg er fryktelig stolt av meg sjøl at jeg faktisk klarte det :sjenert:. Det tok tre dager før jeg klarte å tenke tanken på å gjøre det igjen da :fnise:. Kommer med bedre fødselshistorie senere, må bruke litt tid til å skrive den ned. Må bare si at UNN var bare et helt fantastisk sjukehus å være på. For noen flinke og trivelige mennesker :grine:. Jeg er så fornøyd.

Nå gleder jeg meg bare til å begynne å røre på kroppen igjen. Merker at jeg begynner å bli litt rastløs med å komme meg ut å trille. Ikke så lett å få til mellom ammingene bare og nå regner det også :kjefte:.

Nei NÅ kaller puppetrollet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...