angelou Skrevet 7. september 2007 #3521 Del Skrevet 7. september 2007 :kaffe: Skåler i kaffe for den nydelige gutten Ikke sett han jeg altså, men sikker på han er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 7. september 2007 #3522 Del Skrevet 7. september 2007 Den lille gutten er nydelig God tur hjem, om det nå blir i dag eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. september 2007 #3523 Del Skrevet 7. september 2007 :juhu: De kommer hjem i kveld!!!! Velkommen hjem lille nybakte familie!! Tenk, så rart det er at man plutselig er ett menneske til! Og som for alltid skal være der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 7. september 2007 #3524 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) :juhu: Velkommen hjem! Kooooos dere masse sammen hjemme. Endret 7. september 2007 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. september 2007 #3525 Del Skrevet 7. september 2007 Velkommen hjem som en familie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. september 2007 #3526 Del Skrevet 7. september 2007 Velkommen hjem lille Pi@-familien. Håper dere får en koselig helg, og at livet som nybakt mamma stort sett bare er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. september 2007 #3527 Del Skrevet 7. september 2007 Velkommen hjem alle tre. Håper dere får en fin og avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. september 2007 #3528 Del Skrevet 7. september 2007 Herlig og komme i hus tenker jeg.finnes ingen steder som er bedre enn å komme hjem. Gratulerer med navne valget det var ett fint navn synes jeg. Kos dere og ta det rolig det fortjener dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. september 2007 #3529 Del Skrevet 8. september 2007 Så herlig at dere har fått reise hjem!! Gleder meg veldig til å få høre hvordan dere har det som nybakt familie på 3!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. september 2007 #3530 Del Skrevet 8. september 2007 Så deilig å få trollet i hus. Kos dere masse i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. september 2007 #3531 Del Skrevet 8. september 2007 GRATULERER SÅ MASSE MED GUTTEN Godt å høre at dere koser dere, og at amminga går greit. Nå må dere bare nyte dagene sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. september 2007 #3532 Del Skrevet 9. september 2007 Håper dere koser dere hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. september 2007 #3533 Del Skrevet 9. september 2007 Velkommen hjem ja Sett bilde, og han er virkelig vakker!! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 9. september 2007 #3534 Del Skrevet 9. september 2007 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. september 2007 #3535 Del Skrevet 9. september 2007 God søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. september 2007 #3536 Del Skrevet 10. september 2007 Velkommen hjem Gleder meg til å høre oppdatering når du har tid og ork Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. september 2007 #3537 Del Skrevet 10. september 2007 Nå er jeg tilbake og GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til et lite bilde kanskje tikker inn på mob..........*plystre* Håper dere har det bra alle tre,ko dere og nyt hverandre hvert sekund! KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3538 Del Skrevet 10. september 2007 Tusen takk for alle de koselige hilsene . Her går alt kjempebra. Vi har fått et skikkelig puppetroll , så nå må jeg straks løpe. Kommer innom så fort jeg har tid til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. september 2007 #3539 Del Skrevet 10. september 2007 Koselig å høre fra deg! Vi venter til du har fått landet vi vettu, og puppetroll vet jeg alt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3540 Del Skrevet 10. september 2007 iss: Trollet er i ferd med å sette ny soverekord på dagtid. Snart 1 1/2 time . Jeg er i veldig fin form etter fødselen, og på ingen måte skremt. Må innrømme at jeg er fryktelig stolt av meg sjøl at jeg faktisk klarte det . Det tok tre dager før jeg klarte å tenke tanken på å gjøre det igjen da . Kommer med bedre fødselshistorie senere, må bruke litt tid til å skrive den ned. Må bare si at UNN var bare et helt fantastisk sjukehus å være på. For noen flinke og trivelige mennesker . Jeg er så fornøyd. Nå gleder jeg meg bare til å begynne å røre på kroppen igjen. Merker at jeg begynner å bli litt rastløs med å komme meg ut å trille. Ikke så lett å få til mellom ammingene bare og nå regner det også . Nei NÅ kaller puppetrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå