Kakao Skrevet 11. august 2006 #341 Del Skrevet 11. august 2006 Supert at du fant feilen!! Det er så herlig når sånne matte-ting løser seg etter å ha strevd ei stund. Lykkelykke til med innspurten, Pi@!! Vi heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. august 2006 #342 Del Skrevet 12. august 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 12. august 2006 #343 Del Skrevet 12. august 2006 innom for å ønske deg ei riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. august 2006 #344 Del Skrevet 12. august 2006 Innom med en stor lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. august 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg hadde helt angst for å legge meg ned på puta i går , først forsøkt jeg å lese en tåpelig bok etter det endte jeg på verandaen bare inntulla i ett pledd under terrasevarmeren (midt på natta, nærmere morran enn kvelden, hadde vært et syn hvis noen hadde sett det ). Fikk skrevet i tankeboka mi, alle dumme spørsmål som har ligget å surret rundt. Skrev bare ned spørsmål, ingen vits i å finne svar. Bare nødt til å få alle tankene vekk i fra hue, og det fungerte veldig bra. Da jeg ikke lengere fant flere spørsmål kjente jeg meg 100kg lettere og situasjonen var ikke lengre mørk og håpløs. Konklusjonen var: det ordner seg, det kommer til å bli et h*** men det ordner seg . Da jeg endelig la meg på puta og lukka øya så surra det bare rundt i hue mitt og etter noen få minutter sovna jeg, helt utslitt. Sovet som en stein i natt og våkna ikke før langt på dag. Fortsatt veldig sliten og trøtt, men nå føler jeg meg ikke nedenfor . Jeg klarte faktisk å ta et lite oppgjør meg meg sjøl, og komme positivt ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. august 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 12. august 2006 Lucky*2: Nå har jeg straks psyka meg opp til å begynne å forklare hvorfor statistikken ble som den ble. miiip: Jeg håper nå at jeg har kommet meg såpass opp at det ikke blir noe krangling eller kjefting. Vi har jo tross alt en jobb å gjøre i morra . kakao: Takk Epona: shatika: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. august 2006 #347 Del Skrevet 12. august 2006 Ser for meg deg inntulla i et pledd på verandaen midt på nattan ja Men godt du får skrevet ned og fått orden på alle de dumme tankene dine da Ha en super lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. august 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 12. august 2006 Lucky: Unektelig litt sært, spesielt siden jeg ikke hadde noe mere på meg enn pleddet (og truse) . Godt humør i dag i allefall . Var nettopp inne på en tråd om hvor mange sexpartnere har du hatt. Kunne aldri har svart, men jeg måtte telle opp og minmre litt og litt for meg sjøl. Fint med gode minner, og morsomme minner og minner hører også med. Gode gamle dager , men jeg vil ikke tilbake. Han jeg har nå er definitivt best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. august 2006 #349 Del Skrevet 12. august 2006 Har ikke så mange å mimre om jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. august 2006 #350 Del Skrevet 12. august 2006 Så kjempebra at du fant ut av det med tankeboka i pleddet på verandaen i går! Deilig når man legger seg og så bare slokner med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. august 2006 #351 Del Skrevet 12. august 2006 Lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 12. august 2006 #352 Del Skrevet 12. august 2006 Så flink du er. Både med statistikken, og deg selv. Imponerende. Har du fått jobbet litt, men samtidig slappet av og kost deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 12. august 2006 #353 Del Skrevet 12. august 2006 Så godt å høre at det går bedre med deg nå Det hjelper å skrive ned alle spørsmål og tanker en har av og til. Renske tankene litt. Syns jeg ser det for meg. Deg ute under ett pledd under terrassevarmeren. men det hørtes riktig så koselig ut syns jeg Ha en strålende søndag. stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. august 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 13. august 2006 Her er beviset på at mine hypoteser ang ømme pupper ikke var helt på bærtur iss, miiip, pondusa, Bustetroll og Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. august 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 13. august 2006 Veldig vittig, en hund i nabolaget bjeffer og uler sammen med kirkeklokkene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 13. august 2006 #356 Del Skrevet 13. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 13. august 2006 #357 Del Skrevet 13. august 2006 Innom med en søndagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. august 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 13. august 2006 magolig og shatika: Nå har jeg fått distansert meg litt, så nå kan jeg skrive om hva som skjedde i går kveld... Var kjempetrøtt og sliten etter alle nettene med dårlig søvn og da skjer det selvfølgelig, jeg begynner å krangel med sambo på telefon . Hadde bestemt meg for å legge meg tidlig, og ringte sambo for å si god natt. Begynte å snakke litt om at i dag så blir det prøving, og at jeg syntes det var veldig rart å skulle ha sex som var veldig planlagt og bestemt. Han sa at han hadde tenkt mye på det og syntes det var litt skummelt. Lang historie kort: liten tue velter stort lass.... Jeg var helt utkjørt og har jo slitt veldig di siste dagene, har ikke snakka så mye om det til sambo for det er kjedelig å ta opp slike ting på telefon, så det siste jeg trengte var en tankerekke om at han plutselig kanskje ikke hadde lyst til å prøve allikevel. Jeg har en egen evne til maks krisemaksimering med en eksponensiell vekstkurve på tankerekken som oppstår. Fikk selvfølgelig det at han syntes det var litt skummelt til å bli til at han ikke har lyst og videre til at han ikke har tro på forholdet vårt og til slutt at han ikke vil være sammen med meg . Jeg stortuta i telefonen i nesten to timer. Vi fant ut av det til slutt, men det ble dårlig søvn på meg i natt også , klarer ikke helt å snu tankerekken og sliter fortsatt med en god del spørsmål. Sambo er helt håpløs, for han sier aldri det jeg vil høre . Når det blir slik som i går og jeg blir litt lei meg for en liten filleting, så begynner han å prøve å forklare. Det resulterer i at jeg blir ennå mer lei meg som igjen fører til at han vil prøve å forklare ennå mer. Jo mer han forklarer jo mer usikker og lei meg blir jeg . I stedet for å snu hele situasjonen, så fortsetter han å svartmale i håp om at jeg skal forstå hva han tenker. Problemet er at jeg har forstått hva han mener med en gang, hans forklaringer gjør bare vondt værre. Som f.eks: Han sier: "jeg synes det er litt skummelt at vi skal prøve", jeg svarer: "det har jeg stor forståelse for....blablabla....jeg synes du skal si ifra hvis du ikke vil det her". Hvorpå han svarer: "Hvis jeg ombestemmer meg så skal jeg si ifra". HALLOOOOO, og det vet han FRYKTELIG GODT at slike ting ikke akkurat er så smart å si på den måten. Da blir jeg lei meg og tenker med en gang det værste, spesielt når jeg er så utkjørt. Kunne han ikke bare sagt ting på en annen måte, som f.eks. "Jeg har lyst til å prøve, men jeg synes det her er litt skummelt, fordi....blablabla..." og "Jeg skal si ifra hvis jeg bestemmer meg, men det har jeg ikke gjort". Det her er jo ting jeg VET, men for at hjernen min ikke skal klikke fullstendig i en tung tid, så trenger jeg å få det inn med teskje. Så på grunn av alt det her så sov jeg fryktelig dårlig i natt også, og våkna ennå mer sliten og utskjørt tidlig i dag. Var så sliten at jeg ikke klarte annet enn å grine fordi jeg ikke fikk sove noe mer, men orka rett og slett ikke åpne øya, ennå mindre å stå opp. Tvang meg til slutt opp (fortsatt :cry:) og fikk i meg et par huepinetabletter og en kopp kaffe. Det svir i øya, men jeg har faktisk fått jobba veldig bra med oppgava. Jeg er bare pent nødt, prøver å dytte det så langt bak i hjernen som mulig så får jeg heller ta det opp når vi treffes i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 #359 Del Skrevet 13. august 2006 Lille venn. Først: For en situasjon. Ikke noe særlig i det hele tatt å krangle med sambo på telefon, og iallefall ikke om ett såpass sårbart tema. Sånn skal en egentlig snakke om under 4 øyne. Er enig med deg at han kunne godt sagt at "han har lyst til å prøve, men syns det er litt skummelt fordi.. osv.." Kan godt være du tar deg ekstra nær og misforstår litt hva han mener siden du er så sliten og mangler masse søvn. Da blir ting ekstra sårbare. Vet veldig godt hvordan du har det jeg, vennen. Har slitt en del med søvnen selv, og da ble det også til at jeg misforstod det min mann mente. Vi tok opp igjen temaet etter at jeg hadde fått en god natt søvn og da viste det sei at vi var på "samme laget" igjen. Er sikker på at dette ordner sei, vennen. Har du prøvd å ta noe til å sove på? Tenkte på at helsekost har en del bra ting som faktisk virker. Selv har jeg prøvd Euvekan. Det står i pakkningsvedlegget at gravide og ammende ikke bør ta dette siden det ikke foreligger dokumentasjon på dette. Ellers får du en resept av legen på noe som er bankers du sovner på. Jeg fikk resept på noen som heter Melatonin. Det er og naturlegemiddel. Men fra USA. Di selger ikke dette i norske helsekostforretninger, men legen vet godt hva det er hvis du sier navnet. Ha en strålende søndag. Ta vare på deg selv. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. august 2006 #360 Del Skrevet 13. august 2006 Blir så trist av å lese at du har det vondt.... Men synes du skriver veldig bra om det, og at du skjønner at du vrir det han sier! Jeg og har tendensen til det, men ikke i like stor skala som deg da.. Menn tenker og analyserer ikke slik som vi gjør.. Vi bruker vel mer psykologi i hverdagen enn de noengang kan tenke seg... Håper dere får snakket ut om dette ordentlig.. Har du prøvd å skrive ned tankene dine i ett brev til han?? Gjorde jeg alltid til sambo, jeg er ikke noe flink til å uttrykke meg muntlig, og når jeg skrev det ned forstod sambo det bedre... Et lite tips bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå