iss Skrevet 8. august 2006 #301 Del Skrevet 8. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. august 2006 #302 Del Skrevet 8. august 2006 *steler linken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. august 2006 #303 Del Skrevet 8. august 2006 Titter innom jeg vettu! Må passe på å spre litt babystøv og positive vibber til oppgaveskrivingen! Så må du kosepå hundene fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. august 2006 #304 Del Skrevet 9. august 2006 Elgen din har slutta å løpe! Den står helt stille her hos meg væffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. august 2006 #305 Del Skrevet 9. august 2006 Den løper her hos meg! Håper du har det bra Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. august 2006 #306 Del Skrevet 9. august 2006 Ha en strålende onsdag. Jeg er også spent på hvilke hunderaser dere har For tiden er jeg eier av en 7 år gammel siberian husky gutt stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. august 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 9. august 2006 Vært på KG, men glemt å skrive i min egen bok . Lucky: Jeg tror det er noe med personlighet for di ulike stjernetegnene, men sånn horoskop i ukeblader og slikt tror jeg ikke på. miiip*2: Kankje elgen var litt sliten av å løpe og hadde tatt seg en liten pause. Det kan fort bli litt for varmt for elgen nå på sommeren . Bustetroll: Veldig koselig at du stikker innom meg . Jeg har sendt deg en PM ang hundene. iss: Stjeling av link er lov . Er så spent på en viss person sin reaksjon Skytte: Takk og veldig koselig at du er innom. magolia: Alt bra med meg . Liljen: PM sendt som du allerede har svart på . Nå er sambo sendt avgårde på bussen, så nå blir jeg alene fram til søndag. Ikke fått gjort noe på oppgava ennå i dag, måtte hjelpe til med pakkinga. Sambo finner selvfølgelig ingen ting og så klarer han ikke å lete . Nå har jeg uansett noen dager alene, så da regner jeg med å få gjort masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. august 2006 #308 Del Skrevet 9. august 2006 Ja, det horoskopet var jo som å lese om meg Gleder meg til reaksjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnLin Skrevet 9. august 2006 #309 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Måtte bare innom her siden du svarte meg på forumet i stad. Spennende tid med prøving. Lykke, lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. august 2006 #310 Del Skrevet 9. august 2006 Hjemme alene helt frem til søndag...stakkars deg da. Men kanskje litt deilig også da, så får du konsentrert deg fullt om oppgaven lixom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. august 2006 #311 Del Skrevet 9. august 2006 Hva slags oppgave er det du skriver da? Hovedoppgave? Det står kanskje i dagboken din ett sted, men jeg har ikke fått lest så mye her enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 9. august 2006 #312 Del Skrevet 9. august 2006 Hei hei Så godt å lese at det gikk bra med hundene dine... Merkelig det at hundene skal slåss sånn av og til ja. Ble litt nysgjerrig på hvordan hunder du har jeg nå.. Har hunder selv også, er jo så herlig med sånne små firbeinte rakkere Og så er det jo masse selskap i hunder da, ¨så selv når man er alene så har men jo verdens beste selskap likevel.. De dagene mannen min er borte så syns jeg det er herlig å ha hundene som løper rundt beina på meg, blir ikke kjedelig da akkurat Håper du får en fortsatt koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. august 2006 #313 Del Skrevet 9. august 2006 Barnehoroskopet stemmer foreløpig veldig bra på Sigurd! Men fetteren hans, som er samme stjernetegn, stemmer det ikke på. Så jeg tror det er litt tilfeldig. Tilsvarende stemmer det nok godt på meg men dårlig på mannen (i alle fall sånn vi var da vi var barn). Men det er gøy når det stemmer, da! Håper du får noen gode og effektive dager mens sambo er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. august 2006 #314 Del Skrevet 9. august 2006 Snuppa mi Nå har dere virkelig klart å overraske en sliten pupp Tusen millioner trillioner takk for den fine orkidèen! Dere er helt gale altså!! SÅ utrolig snille dere er som gjør sånn! Jeg skjønte ikke bæra da jeg fikk den Så ble jeg bare helt stum for at to som jeg bare kjenner herfra orker å ordne sånn at jeg får akkurat sånn blomst som jeg har ønsket meg så lenge....... Det har jeg aldri vært borti før! Lille meg som bor midt mellom deg og Iss! Så ordner dere så fin gave...Jeg blir helt stum og fri for !!!!!! Har prøvd i flere timer å komme meg på nett,men mn lille sønn er fullstendig hekta på pupp idag og vil bare henge i den.Men nuh MÅTTE jeg komme meg inn og takke så godt jeg kan! Superglad i deg og for at jeg har blitt kjent med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 9. august 2006 #315 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. august 2006 #316 Del Skrevet 10. august 2006 måtte hjelpe til med pakkinga. Sambo finner selvfølgelig ingen ting og så klarer han ikke å lete . ← Merkelig så kjent det der hørtes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. august 2006 #317 Del Skrevet 10. august 2006 Innom med en stor torsdags nettet mitt klikka litt i går, så ble ikke lange msn praten nei Vi får ta det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. august 2006 #318 Del Skrevet 10. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. august 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 10. august 2006 iss*2: Ser ut som om prosjektet vårt ble velykket . AnLin: Koselig at du stakk innom dagboka mi. Det er en veldig spennende tid det her med prøvinga, nesten litt FOR spennende . Lucky*2: Det er fint å være hjemme alene på dagen og kvelden, men jeg sliter med å sovne . Skjønte at nettet ditt klikka, men det tar vi igjen en annen gang . Bustetroll: PM sendt og jeg fikk fint svar tilbake . shatika: Det er veldig godt selskap med hundene, spesielt siden sambo har en jobb der han er mye borte. Den ene hunden jeg har hatt siden hun var valp har vært en enorm støtte i perioder hvor jeg har vært alene (etter et vanskelig brudd for noen år tilbake og da jeg flytta til andre kanten av landet helt alene uten å kjenne noen). Det at jeg har måttet ta vare på et annet levende vesen har holdt meg oppe i perioder der hvor jeg så godt som har ligget nede. Tror den hunden skjønner at jeg er lei meg for hun kommer alltid bort for å "trøste" hvis jeg gråter (ingen av di andre hundene som gjør slikt). Jeg skal sende deg en PM om hundene. miiip: Det er veldig gøy når horoskop stemmer . Når det ikke stemmer er det sikkert bare for at ungen ikke ble født da den skulle . Skytte: Ble helt rørt over at du ble så glad. Glad i deg også vennen Tulipan: Yamaha: Hjelpeløse menn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. august 2006 Forfatter #320 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg tror jeg har sengeangst når sambo er borte. I går prøvde jeg å legge meg forholdsvis tidlig fordi jeg var trøtt, det gikk skikkelig dårlig . Jeg strevde såå med å få sove. Med en gang jeg la meg så ble jeg lys våken og alle mulige tanker begynte å kverne oppi hue. Kom noen tårer også. Merker at jeg er litt kjørt for tida og nedenfor. Jeg burde absolutt kjenne igjen symptomene når jeg ikke orker å treffe andre folk, eller knapt tar telefonen. Både det med prøvinga og oppgava tar nok mer krefter og energi enn det jeg vil innrømme. Jeg har faktisk bare vært obs på at jeg skal holde meg fysisk oppe å gå, slik at nakken, skuldrene og ryggen ikke skal klikke, men jeg har helt glemt å tenke på psyken. Jeg er ikke redd for ikke å bli ferdig med oppgava, for det blir jeg, men jeg har ikke tenkt på at det tar på å BARE sitte foran dataen dag ut og dag inn uten å treffe folk. Når jeg tar meg fri så trener jeg eller slenger meg foran tv'en. Fort gjort å bli litt smågal av å ha det slik. Så er det prøvinga. Jeg vil så veldig veldig gjerne, men så klarer jeg ikke tro på at det skal klaffe. Jeg tror at jeg kommer til å bli gravid en gang, men jeg har ingen tro på at det skal skje i nærmeste framtid. Jeg er redd for at den negative innstillinga mi skal gjøre det vanskeligere, og så er jeg redd for at jeg er for nedkjørt. Den gode følelsen jeg har hatt og gleden over at vi endelig er prøvere har desverre forsvunnet helt. Jeg skulle så veldig gjerne ha klart å tro på at det var noen der oppe som jeg kunne støtta meg på og bedd om hjelp, men jeg klarer ikke tro på slikt. Tror ikke på at det er noe som hører på at bittelille meg ønsker over alt på jord å bli mamma. Jeg tror på skjebnen og jeg tror på at ting løser seg, men jeg tror ikke på at den veien jeg må gå før ting blir bra er lett. Den er alltid kronglete, humpete og med hull jeg bestandig ramler ned i. Jeg oppdager meg sjøl på nye måter hele tida mens jeg går denne veien og jeg blir bedre og bedre kjent med meg sjøl, men det koster. Det koster fryktelig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå