*Lillian* Skrevet 22. desember 2002 #1 Del Skrevet 22. desember 2002 I morra reiser vi oppover dalom, og da aner jeg ikke når jeg får kommet meg en tur på KG igjen, det er ikke sikkert det blir før i romjula når jeg er nedi her igjen en tur... Derfor vil jeg benytte sjansen nå til å ønske dere alle en KJEMPEFIN JUL og et STRÅLENDE NYTTÅR!!!! Så "sjåast" vi.. Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. desember 2002 #2 Del Skrevet 22. desember 2002 Juleklemz fra meg til deg og alle andre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 22. desember 2002 #3 Del Skrevet 22. desember 2002 God God tur oppi dalom Stoooor klem fra Thea :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #4 Del Skrevet 22. desember 2002 God tur opp dalom Lillian, og God Jul!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 22. desember 2002 #5 Del Skrevet 22. desember 2002 God jul til deg og Lillian Håper dere får det koselig i julen :D Masse juleklemmer fra Kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #6 Del Skrevet 22. desember 2002 Stoooor juleklem til Lillian!!! Og store til alle de andre også!! "Nå er det jul igjen - nå er det jul igjen, og jula varer helt til påske........." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 26. desember 2002 #7 Del Skrevet 26. desember 2002 Håper du hadde det fint Lillian. Ønsker deg fortsatt en GOD jul og ett Godt nytt år Juleklem fra koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå