Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #21 Skrevet 6. juli 2006 En annen ting: Før fant jeg ofte klær i min størrelse i butikkene (xs, xxs og 32), men nå er de ikke like tilgjengelige. Sa det til ei butikkdame en gang, og hun sa at de ikke tar inn så små størrelser lenger for det er så få som bruker dem. Vet av mange som er like slanke som meg jeg... Og når jeg ser fine klær i butikkene så er de fleste i str 40-42. Irriterende!
Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2006 #22 Skrevet 6. juli 2006 Jeg synes jeg ser masse små størrelser i butikkene jeg - ihvertfall mye xs.
LilleBille Skrevet 6. juli 2006 #23 Skrevet 6. juli 2006 Ikke rart folk blir kroppsfiskerte og utvikler spiseforstyrrelser! Overvekt er jo også en spiseforstyrrelse. Undervekt er en spiseforstyrrelse. Man skal ikke være feit, ikke være tynn, hvordan skal man være da?? ← Ja det er ikke greit - men hva er naturlig?? - når naturlige former defineres som at de blir fetere? Unge jenter blir fetere. - De ønsker i større grad naturlige former, mener trendanalytiker
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #24 Skrevet 13. juli 2006 Bare tull. Det er et faktum at nordmenn blir fetere, og da også unge jenter. Men det er middelaldrende menn som utgjør den største risiko-gruppen, etter hva jeg har forstått. Tror vektøkningen hos unge jente kommer av feil livsstil som hos resten av den overvektige befolkningen. Idealet har ikke endret seg.
SunAndMoon Skrevet 24. juli 2006 #25 Skrevet 24. juli 2006 Det er ikke en trend for meg i allefall. Dette her er forsåvidt like skremmende som at anorektikere er trendsettere. Både fedme og anoreksia fører med seg masse av sykdommer. Jeg har egentlig lagt merke til at flere og flere jenter har litt på magen som kanskje ikke burde ha vært der. Det er vel pga all den brusen og den usunne maten folk propper i seg. At man aldri lærer. ← Det er ikke alltid godteri og brus som er årsaken til generelt fedme eller fett på magen. f.eks jeg sliter med diabetes type 2, som gjorde at jeg føk opp i vekt helt ufrivillig. nå er jeg akkurat tippet over til å være såkalt "overvektig" med en bmi på 25.. tidligere når jeg ikke var syk hadde jeg en bmi på 18-19... kostholdet mitt er også greit, jeg spiser sjeldent mye usunn mat. så det er ikke alltid brus og godteri som gjør oss fete, dessverre..
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #26 Skrevet 24. juli 2006 Jeg er tynn, men har naturlige former. Er jeg diskvalifisert fra å handle for det? Kan ikke noe for at jeg har kjempetynne lår og kjøttræv vel?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #27 Skrevet 17. august 2006 hvorfor? er det ikke fint at man tar fatt i noe som kan bli et problem da? ← Jeg synes ikke andre har noe med om man er tykk jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå