Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lang tid pleier det å ta for dere før smertene forsvinner når du har tatt antibiotika for urinveisinfeksjon?

Jeg har så utrolig vondt!!! så vidt jeg klarer å sitte her å skrive. Men dere vet vel hva jeg snakker om dere som har hatt det selv...

Men fikk i meg antibiotika for ca en halvtime siden.....

Har også tatt paracet men det hjelper jo ikke i det hele tatt. Er det noen andre smertestillende dere har erfaring med som hjelper?

Takkk!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest d'Arc
Skrevet

For meg var det MYE bedre etter 1 dag, og smertene forsvant vel helt etter 3-4 dager.

Gjest Gjest
Skrevet

Har brukt Selexid en del ganger pga UVI, og det tar mellom 4 til 6 timer før det er god bedring. Jeg har varianten "40 i feber, besvimer og blør". Hold deg varm (varmeflaske mot underlivet), og drikk mengder med vann eller appelsinjus. Annen smertestillende har jeg ikke tatt, pga at jeg er usikker på hvor lurt det er å belaste kroppen med enda mer medisiner enn den allerede får.

God bedring, det går over, og du overlever (selv om jeg vet det neppe føles slik på det verste) :)

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg ble lagt inn på sykehuset hvor urinveisinfeksjon var en av "ondene", så om du vil holde motet oppe skal ikke jeg si hvor lang tid jeg brukte på å komme meg igjen.

Gjest Dolce
Skrevet
For meg var det MYE bedre etter 1 dag, og smertene forsvant vel helt etter 3-4 dager.

Samme her. Smertene forsvant bare 1/2-1 time etter at den første antibiotikatabletten var tatt. :)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar alle..... får vel holde ut. Er skikkelig dårlig nå! Er utrolig kvalm, sterk hodepine..føles som jeg skal kaste opp. Sitter her å hakker tenner gjør jeg og.. og det er over 22 grader ute..

Konstant svie i underlivet og i magen og løper på do hele tiden...

Noe dritt dette her!!!!!!!

:grine:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan går det med deg nå da trådstarter? Jeg vet hvilket helvete du går igjennom.. Hadde UVI for en måned siden, håper jeg ikke får det igjen.. Går på masse tabletter for å forebygge.. For jeg har hatt det 5 ganger i løpet av året!!! :grine:

Gjest Tanita
Skrevet

Hos meg ble jeg bedre etter ca 3 timer, og enda bedre dagen etter. Helt forferdelige greier, glad det er en stund siden jeg hadde det. Kom meg knapt til legen for måtte på do hele tiden og utmattet av smerter...

Håper du er blitt bedre nå trådstarter. Ønsker deg god bedring.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Hei! Jo nå føler jeg meg bra igjen.. Men jeg ble bare værre og værre i går.. Endte med at jeg spydde som en gris. Aldri vært så dårlig før. Sviinga og løpingen på do gikk over etter 4 timer etter tablettene var tatt. Men allmentilstanden ble altså værre.

Hehe jaja.. er fin igjen idag etter en god natts søvn.

Håper jeg aldri aldri får det igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...