Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 ps dette er ikke et tullespørsmål.. jeg liker en som ikke akkruat er tynn, men, heh..når jeg tenker på evt sex med han så lurer jeg på hvordan i alledager det ville vært..
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 jeg knulla med en som var tjukk. magan hans var littebitten i veien men ellers gikk det bra. jeg sa det til han da. at størrelsen hans var litt i veien og om vi kunne ta den i doggy. det gikk bra det. kan du ikke spørre om det?
Gjest Gus Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Tror man skal være temmelig diger før dette blir et reelt problem.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er ilag med en som er i godt hold, og det er da overhodet ikke noe problem. Jeg er selv relativt tynn. Har aldri tenkt på at det skal være et problem at han har litt mage. Har et perfekt sexliv, kroppene våre er godt tilpasset hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Både min mann og jeg er store. Ingen problemer med å ha sex. Vi har til og med fått barn Dersom du virkelig liker denne karen, så har ikke vekten hans noen betydning for deg.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Kjæresten min er ganske stor, må ærlig innrømme at jeg tror sexlivet ville vært bedre om han var tynn. Liker å se på hva som skjer der nede, men magen hans er i veien. Dessuten er han ganske tung i kroppen, og i dårlig form så jeg har sluttet å forvente noe annet enn misjonær, doggy og jeg på topp... Skje stilling er helt umulig på grunn av magen hans. Siden han er i dårlig form hender det seg at han bare legger seg oppå meg og kun beveger underlivet (ja, vi sliter i forholdet)
Leo Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Hvis han ikke er ekstremt overvektig og/eller i ekstremt dårlig form, tror jeg ikke at sex er noe problem. Samboeren min er ikke akkurat noen sylfide, men jeg har aldri tenkt over problemstillingen, så da er det garantert ikke noe problem
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Kjæresten min er ganske stor, må ærlig innrømme at jeg tror sexlivet ville vært bedre om han var tynn. Liker å se på hva som skjer der nede, men magen hans er i veien. Dessuten er han ganske tung i kroppen, og i dårlig form så jeg har sluttet å forvente noe annet enn misjonær, doggy og jeg på topp... Skje stilling er helt umulig på grunn av magen hans. Siden han er i dårlig form hender det seg at han bare legger seg oppå meg og kun beveger underlivet (ja, vi sliter i forholdet) ← unnskyld at jeg ler, men så det for meg. At han bare velter seg oppå deg liksom.. hehe
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Forestiller meg at det blir mye klaskelyder og mye svette med en tung partner. Om begge er tunge så blir det vel å gange med to....... Sikkert lite grasiøst.....men pytt.
Gjest tråds Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 han er ikke ekstrem, men det er en rundt mage der da....
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Forestiller meg at det blir mye klaskelyder og mye svette med en tung partner. Om begge er tunge så blir det vel å gange med to....... Sikkert lite grasiøst.....men pytt. ← HELT FEIL!! Jeg har nylig hatt verdens herligste sex med en mann som har stor mage. Og for en liten stund tilbake, sex med en som er supertynn. Det ble ekstremt mye svette med sistnevnte. Syns du skal like personen for den h*n er og dersom dere har god kjemi så vil man også få sexen til å bli bra. Lykke til!!
Ciara Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Forestiller meg at det blir mye klaskelyder og mye svette med en tung partner. Om begge er tunge så blir det vel å gange med to....... Sikkert lite grasiøst.....men pytt. ← Jeg har egentlig aldri sett på sex som en grasiøs ting å gjøre generelt
Spoven Skrevet 4. juli 2006 #13 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har egentlig aldri sett på sex som en grasiøs ting å gjøre generelt ← Nei, det er ikke akkurat svanesjøen når jeg og gubben setter igang om vi er aldri så tynne...
Gjest usmc Skrevet 6. juli 2006 #14 Skrevet 6. juli 2006 tjukke menn har 1,5cm mindre synlig penis pr 10 kg overvekt. er typen 30 kilo overvektig hadde han hatt 4,5 cm lenger synlig penis osv. dette medfører at en gjennomsnittspenis tåler 100kg overvekt før den defineres som klitoris! hahaha.....! Rosin form - rosin størrelse.....squis, squis..... Ny sport må være penis orienteringsleting? God sommer forresten.
Leo Skrevet 6. juli 2006 #15 Skrevet 6. juli 2006 tjukke menn har 1,5cm mindre synlig penis pr 10 kg overvekt. er typen 30 kilo overvektig hadde han hatt 4,5 cm lenger synlig penis osv. dette medfører at en gjennomsnittspenis tåler 100kg overvekt før den defineres som klitoris! hahaha.....! Rosin form - rosin størrelse.....squis, squis..... Ny sport må være penis orienteringsleting? God sommer forresten. ← Da er jeg oppriktig glad for at samboeren min ikke veier 20 - 30 kg. mindre
Gjest HannaAnita Skrevet 6. mai 2007 #16 Skrevet 6. mai 2007 min partner er tjukk, ja jeg tror BMI'en hans er ca 29, så han har litt stor mage, men vi har helt vidunderlig sex alikevell :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2007 #17 Skrevet 6. mai 2007 At den ene i forholdet er tykk behøver ikke være noe problem,men jeg klarer ikke helt å se for meg at to overvektige har det helt topp i sengen. Det må jo bli veldig.....tungt......Selv med mine 65 kg føler jeg meg tung oppå min mann. Om jeg var 100 kg så hadde jeg vel sittet han ihel, for hvor mye opp og ned orker du med 100 kg i "kofferten"?
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 6. mai 2007 #18 Skrevet 6. mai 2007 Forestiller meg at det blir mye klaskelyder og mye svette med en tung partner. Om begge er tunge så blir det vel å gange med to....... Sikkert lite grasiøst.....men pytt. ← Sex skal ikke være grasiøst, men godt for pokker! Vekt er ingen hindring for det man har lyst til..nemlig!
Grønt blad Skrevet 6. mai 2007 #19 Skrevet 6. mai 2007 Nei, det er ikke akkurat svanesjøen når jeg og gubben setter igang om vi er aldri så tynne... ←
Myrthel Skrevet 6. mai 2007 #20 Skrevet 6. mai 2007 Fikk meg en god latter av denne tråden her Men ikke ta det ille opp TS - det var noen av svarene som fikk latteren igang....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå