Gjest Skrevet 6. mai 2007 #21 Skrevet 6. mai 2007 Syntes vekt har lite og si.. Må si jeg har det mer behagelig under sex nå med sambo som har litt pondus, enn med eksen som var tynn...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2007 #22 Skrevet 7. mai 2007 Sex skal ikke være grasiøst, men godt for pokker! Vekt er ingen hindring for det man har lyst til..nemlig! ← Vekt trenger ikke å være noen hindring, men å si at ikke størrelse kan være til hinder for noe, er å stikke hodet i sanda. Da skal evt. begge være veldig sterke i tillegg.. Og da mener jeg veldig veldig sterke... OG kunne skyve magen over på ryggen. Tenkt scenarie. Hun må kunne "hjelpe" seg selv litt med hånda for å få orgasme. De har lyst til å se ansiktet til hverandre når de kommer. Han har så stor mage at hun ikke får plass til hånda si på rabalderknappen. Ikke noe problem? Tror nesten det, gitt..
Blåklokke Skrevet 7. mai 2007 #23 Skrevet 7. mai 2007 Min bedre halvdel har litt mage. Jeg har alltid vært litt spinkel selv, så jeg synes bare det er sexy og deilig at han er litt "stor". Og den (eh. maven, altså) er ikke i veien. Men jeg håper inderlig at vi aldri blir video-tapet for det ! For det disser litt på meg også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå