Gjest *Just-Me* Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Før om årene så man ofte snekkerbuksen i bruk, både av gravide og ikke gravide. Men for min del var det noe jeg spesiellt forbinnet med gravide. Nå ser jeg ikke snekkerbukse i butikkene mer.... Er det blitt helt ut??
Rannva Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Har sett det i butikker (mamma-variant, ikke vanlig), men for min del vel kan det være ut til evig tid. Har ikke sett så mange som bruker det nå, men de dukker opp innimellom.
Gjest |H| Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Har sett det på Lindex, men d var da jeg gikk gravid med min lille (2 år siden) . De var ganske fine, men da jeg såg på, hadde de kun en str. igjen. og såklart var den for liten, XS skal godt gjøres å komme nedi når man er gravid..
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er sjeleglad for at butikkene satser på andre bukser enn snekkerbukser for gravide. Er 34 uker på vei og ville ikke gått i snekkerbukse! Da ville jeg bare følt meg klumpete.
SuperNova Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Jeg så snekkerbukse på mammaklær-avdelingen på H&M senest i forrige uke. Men de kan henge i fred for min del. Kan være kult på andre, da.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Jeg leter og leter og jeg er ikke gravid engang! Hvis du vil ha, er det vel god nok grunn til å kjøpe Jeg syns det ser så bad-ass ut når de er brettet ned med den greia foran hengende. hoho ;D
Vendelin Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Jeg synes at snekkerbukse, gravid eller ikke, ikke er særlig pent. Definitivt et "ut" plagg.
Ephemera Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Jeg kan heller ikke tenke meg å bruke snekkerbukse i svangerskapet. Jeg synes det er fint å fremheve magen litt isteden Men til trådstarter: Hvis du har lyst på snekkerbukse, så synes jeg du skal kjøpe deg en. Ser jo endel gravide som bruker det.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 jeg brukte snekkerbukse mye da jeg gikk gravid for snart 2 år siden. Fikk god støtte til å "bære" magen følte jeg.. var ikke fullt så tungt å gå.. Finner sikkert snekkerbukse på hm eller lindex, prøv på deg en så får du se om du liker det eller ikke..
Gjest *kosejoker* Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Det skal visst være in for tiden; jeg for min egen del klarer meg helt fint uten :smile:
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 De solgte det på Lindex når jeg gikk gravid i fjor sommer. Ikke helt min greie, men vet at mange liker dette plagget når de er store på slutten av graviditeten. Jeg har aldri kledd snekkerbukse og villle da heller aldri tatt det på meg når jeg følte meg som en stor potet
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Jeg synes ikke snekkerbukse er så veldig pent, og om det er in/ut aner jeg ikke. Men jeg hadde en når jeg var gravid, og den støttet magen godt. På den tiden var jeg så flodhest i størrelse som det går ann uansett, så det fikk bare være om det så for jævlig ut.. Buksa var god å bruke, i hvertfall.....
Frk Doodad Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Jeg synes snekkerbukse er kult på gravide. Men det må være en skikkelig gravidsnekkerbukse, ikke en vanlig som egentlig er altfor stor. Det kan gjerne være med stretch slik at magen blir fremhevet, rund og fin Hadde en lin-snekkerbukse da jeg var gravid som absolutt var en favoritt
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 Da mine venninner gikk gravide på 80/90 tallet gikk "alle" gravide i snekkerbukse. hadde du en slik så visste alle du var gravid i en eller annen måned. Finn heller någe annet pent tøy og ha på.
Michelin Skrevet 12. april 2009 #15 Skrevet 12. april 2009 Jeg synes fasongen blir borte i en snekkerbukse, man ser bare stor ut....
Knøttet Skrevet 30. april 2009 #16 Skrevet 30. april 2009 Før syntes jeg det var sååå fint, og jeg skulle definitivt ha en når jeg ble gravid. Så ble jeg gravid og fikk låne to par snekkerbukser. Men jeg syntes ikke jeg så ut i måneskinn i de ... De så bare teit ut, ufiks og teit ... Mulig jeg har for høye forventninger til meg selv, men jeg kledde det absolutt ikke, og kommer ikke til å bruke det ved eventuelle graviditeter i fremtiden heller Hva andre gjør er selvsagt opp til de, men jeg synes det har mistet litt sjarmen jeg da ...
Gjest jente85 Skrevet 30. april 2009 #17 Skrevet 30. april 2009 gå for en jumpsuit isteden... det er jo flott på gravide, samtidig som det er trendy....(i forhold til hva en snekker bukse er......) men er jo opp til hver enkelt.....
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #18 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Definitivt ut på gravide ja. Understreker jo bare at man er diger. Innlegget er endret iht KGsregler. Kristin, mod Endret 7. mai 2009 av Kristin
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #19 Skrevet 2. mai 2009 Kan noen forklare meg hensikten med selebukser ? De selene er vel bare i veien og ikke nødvendige for å holde buksa oppe. Knapper i sidene virker også rart.
Heidipia Skrevet 4. mai 2009 #20 Skrevet 4. mai 2009 Brukte snekkerbukse da jeg gikk gravid første gang for 8 år siden. Var ikke så veldig vakkert men utrolig digg å ha på. Men hvis det finnes i stretch for gravide kan det sikkert være fint, fremheve magen skikkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå