Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #1 Del Skrevet 21. desember 2002 Hei du vennen!!! Må nesten le av deg jeg, din lille luring... Har noen av tastene dine hengt seg opp???? Ikke for å klage, men det har liksom blitt DEG i det siste!!!! :kysse: Kos til deg fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. desember 2002 #2 Del Skrevet 21. desember 2002 *kremt,host* Altså...................... ......................eeeehhhmmmm............ :oops: ........stygg uvane det der asså. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gjør det der jeg. For å legge litt trykk på ordene tror jeg Værste er at jeg gjør det på sms også Kjennetegnene mine er laaaaaaaaaange ord og lysyl. And i`m proud of it Kos tilbake fra Theaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #3 Del Skrevet 21. desember 2002 Er jo liksom den lille lykkeengelen her inne du!!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. desember 2002 #4 Del Skrevet 21. desember 2002 Ååååhhhhhhh, det var koooooselig sagt *tørker litt tårer* Akkurat hva jeg trengte å høre nå. Du er en knupp Merete Stooooooor klem fra barnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå