Gå til innhold

Historien om vesleblå

blå

Anbefalte innlegg

Takk Arwen, det er jo veldig spennende ja.

Jeg har termin 21. april Jeg har skrevet et annet sted i forumet her at det er 23. april. Og jeg trodde det først, men etter å ha vært hos legen, så har de satt 21. april.

Vesleblå kommer 21. april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Epona. Det er veldig gøy og veldig etterlengtet. Håper alt går bra. Er så spent på den tidlige UL, jeg regner med at de der kan se om alt er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk L@dy. Dette kommer til å bli kjempespennende, men jeg er redd for at spenningen akkurat nå er overdøvet av den dårlige matlysten og kvalmen.

Herregud, jeg kommer til å bli gal. :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett han

Eller henne da, det er jo ikke så lett å se ennå. Det var så flott, alt var bra. Jeg har slitt med tanker om at ting skulle gå så galt som sist gang, men nå er det visket bort, så flott. Har grini av glede i hele ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havhesten din er veldig søt :sjenert: Jeg ble rent forelsket, og bare MÅTTE inn her :sjenert:

Ingefær skal visstnok være så kjekt mot kvalme. Aner ikke om det fungerer,da..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havhesten din er veldig søt  :sjenert: Jeg ble rent forelsket, og bare MÅTTE inn her :sjenert:

Ingefær skal visstnok være så kjekt mot kvalme. Aner ikke om det fungerer,da..

:klem:

Tusen takk. :) Jeg liker også havhesten. ;)

Ja, jeg prøvde med ingefær faktisk, men jeg har aldri vært så begeistret for ingefær, så det gjorde egentlig bare vondt værre. Så prøvde jeg å bare gå med den i lomma, det var et gammelt kjerringråd. Men det funka ikke helt det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Ciara. Da jeg var på legesjekk her så spurte hun hvordan formen var. Joda, jeg føler meg jo kvalm da. "så bra" svarte hun. Måtte le, det er jo et godt tegn :)

Ellers har alle besteforeldrene fått vite det nå. Har ingen planer om å fortelle det til andre (bortsett fra de som har gnålt seg til sannheten :tristbla: ) Men jeg håper det forblir en hemmelighet litt til.

God helg til alle :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubelillen har drømt om nyyyydelige blå havhester i hele natt :hjertesmil: ! Det var veldig mange små, og 2 litt større som hadde sitt fulle hyre med å holde styr på de små :ler:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubelillen har drømt om nyyyydelige blå havhester i hele natt :hjertesmil: ! Det var veldig mange små, og 2 litt større som hadde sitt fulle hyre med å holde styr på de små :ler:

Ha en fin helg!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

Uff, lenge siden jeg har vært her inne nå. har ikke hatt ork til å være på værken Kvinneguiden eller på datan generelt for tiden.

Jeg tror jeg aldri har følt meg så utmattet?? Er det mulig å bli så sliten?? Så tenker jeg på alle de som kanskje har et par småbarn i huset fra før. Hvordan i huleste klarer de det????

Det er akkurat som om kreftene mine har forsvunnet. Men jeg ser lyst på det da, jeg er ikke lenger så kvalm, og jeg kan nesten ikke vente til november, for da skal vi på ultralyd igjen HURRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

hei, her er jeg. Er ikke særlig flink til å være her om dagen.

Formen er elendig ennå, ligger nesten bare å sover hele dagen jeg....piffen er helt borte.

Men vi har hørt hjertelyd flere ganger, og kanskje har jeg kjent noe også......men det vet jeg ikke sikkert.

Skal på ultralyd til uka, det blir så spennende. Nå er jeg i uke 19 alt, vi er jo snart halvveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...