Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du født i?

Babyface

Hvilket stjernetegn er du født i?  

1 stemme

1. 1. Hvilket stjernetegn er du født i?

• Tyren
      24
    • Vannmannen
      42
    • Jomfruen
      27
    • Løven
      54
    • Tvillingene
      37
    • Krepsen
      26
    • Væren
      23
    • Fiskene
      24
    • Steinbukken
      24
    • Skytten
      19
    • Skorpionen
      24
    • Vekten
      23

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er tyr, men har fått høre at jeg er mer tvilling enn tyr på væremåte. Har vel kanskje noe med at jeg er født på tyrens siste dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ganske typisk løve. Jeg er stolt, materialistisk, omtenksom og snill.

Men jeg kjenner også igjen en del trekk fra Krepsen da jeg egentlig skulle ha vært kreps, men insisterte å vente to uker over termin før legene satte i gang min mors fødsel. Jeg er for eksempel særdeles hjemmekjær og glad i familien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kreps og kjenner meg igjen i endel som sies om stjernetegnet.

forsåvidt god underholdning å lese om stjernetegn,linda goodmans bøker om stjernetegn i forhold er kjempepopulær,har ikke lest den men skal passe på å bestille boka godt i forkant av nytt opplag,de blir nemlig revet vekk fra hyllene.

noen her som har lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg kjenner også igjen en del trekk fra Krepsen da jeg egentlig skulle ha vært kreps, men insisterte å vente to uker over termin før legene satte i gang min mors fødsel. Jeg er for eksempel særdeles hjemmekjær og glad i familien min.

Jeg er født i Løven, og anser meg også for å være "veldig løve"! Jeg har imidlertid ascendanten i Krepsen, og har også mange "trekk" fra det stjernetegnet.....

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er også løve, men "skulle vært" kreps fordi jeg også kom 2 uker etter termin. Kanskje det er derfor jeg er så lite løve? Vi har vel bursdag nesten likt da kanskje? Jeg har 29 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 5 måneder senere...
Annonse

Tvilling, og nokså typisk, men med tydelig løvemåne og fiskeascendant. :-)

Noen som har prøvd seg på analysere svarene her, og hvorfor det er flest løver (av de som har svart) på dette forumet feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilling, og nokså typisk, men med tydelig løvemåne og fiskeascendant.  :-)  

Noen som har prøvd seg på analysere svarene her, og hvorfor det er flest løver (av de som har svart) på dette forumet feks?

Syntes det var pussig det med at det er flest løver her... det var en avstemming på et annet forum jeg var med i, og der er det også flest løver...

Men hvorfor? Vet ikke... Kanskje fordi løver har et veldig behov for å være midtpunkt? Og at de er energiske og må få ut litt aggresjon/energi - og hvis man da har en rolig hverdag eller stillesittende jobb, så får man ikke ut så mye av det. Og da ferdes man litt der man kan skrive av seg noe av energien?

Vet ikke, jeg... bare noen tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...