Saeria Skrevet 5. juli 2006 #21 Del Skrevet 5. juli 2006 Trener du med noen da Miss A? Jeg har nesten alltid trent alene og det kan være svekkende for motivasjonen. Hvert fall for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #22 Del Skrevet 5. juli 2006 Trener du med noen da Miss A? Jeg har nesten alltid trent alene og det kan være svekkende for motivasjonen. Hvert fall for meg. ← Nei, jeg trener alene Jeg har hatt venninner som har sagt de ville begynne å trene med meg og vi har avtalt tid og slikt, men så gidder de ikke i siste liten Det hadde nok vært enklere å trene med flere, for da hadde man nok kommet seg på trening når man har en avtale å forholde seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #23 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg trenger på SATS Nesttun, og kan absolutt anbefale det. Det er litt eldre klientell enn det som trener i sentrum (også har de fremdeles svømmebasseng. Dumme, dumme SATS Lhgt som gjorde det om til spinningsal!!) Den dersom du bor i nærheten av danmarksplass også er det kanskej ikke så aktuelt å reise ut til Nesttun. (Jeg "trente" også på Xanadu da jeg bodde på Danmarksplass, var der kanskje 10 ganger i løpet av et år...) ← Det er jo et stykke, men jeg har jo bil Jeg kjørte langt for å komme meg på trening da jeg bodde et annet sted før. Jeg trente to år i Lhgt, men der var det så mye trynefaktor og senteret var overfylt, så da begynte jeg på sats i sandviken. Var forresten teit at de tok vekk svømmebassenget, de tapte nok mange kunder på det! Ser ut som flere har trent på Xanadu og ikke så mange er fornøyd. Ikke så rart. Drittsted!! Endret 5. juli 2006 av Miss_alexandria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2006 #24 Del Skrevet 5. juli 2006 Nei, jeg trener alene Jeg har hatt venninner som har sagt de ville begynne å trene med meg og vi har avtalt tid og slikt, men så gidder de ikke i siste liten Det hadde nok vært enklere å trene med flere, for da hadde man nok kommet seg på trening når man har en avtale å forholde seg til ← Akkurat sånn var det for meg og. Avtaler ble avlyst i siste liten. Køen på Xanadu var endeløs. Vi skulle ha startet treningsgjeng! :-D Samle mange bergensjenter og trene sammen! Er så kjipt å gå alene, særlig på de dagene en føler seg litt ekstra lubben og alle andre synes man er SÅ tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juli 2006 #25 Del Skrevet 8. juli 2006 HAr nå vært hos kiropraktor og hun har funnet ut det som legene ikke klarte. Jeg får nå lov å trene noe. Dvs. spinning, svømming, elipsemaskin, pilates og enkelte styrkeøvelser (kappemuskler, triceps og veldig forsiktig mage). Så nå starter jeg opp igjen treningen fra og med neste uke. Jeg vil nemlig ikke ha mere vondt. Har du bestemt deg hvor du vil trene Miss alexandria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #26 Del Skrevet 9. juli 2006 Nei, jeg har fortsatt ikke bestemt meg. Jeg har sjekket ut mange treningsentere, men det er så utrolig irriterende at jeg må binde meg for ett år om gangen. Grr! Jeg sjekket ut det treningssenteret på Laksevåg, men jeg synes ikke at det var noe billig. 1400 kr for 10 drop inn klipp og 445 kr tror jeg det var i mnd siden jeg ikke er student. Så kommer jo innmeldingsavgiftene utenom. De er jo faktisk dyrere enn sats!!! Er jo bra kiropraktoren din har funnet ut hva som "feiler" deg og at du nå kan trene ihvertfall litt. Selv tenker jeg litt på å begynne å trene fra neste uke av pga jeg føler jeg bare eser ut og alle musklene jeg har brukt så lang tid på å bygge opp, bare forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #27 Del Skrevet 9. juli 2006 Akkurat sånn var det for meg og. Avtaler ble avlyst i siste liten. Køen på Xanadu var endeløs. Vi skulle ha startet treningsgjeng! :-D Samle mange bergensjenter og trene sammen! Er så kjipt å gå alene, særlig på de dagene en føler seg litt ekstra lubben og alle andre synes man er SÅ tynne. ← Kanskje vi burde få med oss noen forumjenter på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2006 #28 Del Skrevet 9. juli 2006 Vi burde det! Men om du begynner på skoeln til høsten, så blir du student. Da vil du få det billigere. Dessuten kan jeg høre med Roy om du evt. kan få en grei deal. Tror de er litt greie når det er noen som trener der fra før som hooker opp et nytt medlem. Om ikke annet kan du gjerne få noen gratis treninger evt. en mnd. gratis. Det fikk jeg da jeg meldte meg inn. Tror de bruker å kjøre kampanjer etter jul og ved nytt studieår. Jeg kan høre med han hvertfall om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #29 Del Skrevet 9. juli 2006 Vi burde det! Men om du begynner på skoeln til høsten, så blir du student. Da vil du få det billigere. Dessuten kan jeg høre med Roy om du evt. kan få en grei deal. Tror de er litt greie når det er noen som trener der fra før som hooker opp et nytt medlem. Om ikke annet kan du gjerne få noen gratis treninger evt. en mnd. gratis. Det fikk jeg da jeg meldte meg inn. Tror de bruker å kjøre kampanjer etter jul og ved nytt studieår. Jeg kan høre med han hvertfall om du vil. ← Det blir nok som privatist, så det teller nok ikke som student Høres bra ut om du kan høre om jeg kan få en grei deal. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2006 #30 Del Skrevet 9. juli 2006 Men da gjør jeg det. Skader ikke å prøve hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Girlpower_* Skrevet 17. juli 2006 #31 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg skjønner akkurat hva du mener. Motivasjonen kommer og går... Det er rart med det, men alt virker så morsomt i starten, når alle "godfølelsene" er der - og man bare er SIKKER på at nå skal jeg lykkes... Det er trist når ting ikke går som man trodde. Jeg har vært der du er nå. Fullstendig fri for inspirasjon til å trene. Men nå det siste året har jeg faktisk gått ned fra å veie 62 til 52. Er 163 cm høy, så skal bli noe tynnere nå.. Det er morsomt å komme hjem på sommerferie, og høre alle spørre hvordan jeg har blitt så tynn. For jeg har virkelig strevd med disse kilioene siden jeg var 13 år (nå er jeg 23). Grunnen til at jeg har gått ned i vekt er for at jeg hele tiden har klart å holde motivasjonen oppe. Jeg har lest ulike bøker om motivasjon, bare for å ikke miste piffet. Det er utrolig hvor mye energi man kan hente, dersom man bare tenker "at man SKAL klare dette". Jeg anbefaler deg virkelig å se på en bok som heter The motivated mind. Den er på engelsk mer er veldig lett å lese. Jeg forsøker å lese i den når jeg føler meg nedenfor. Og tenker at alle andre er mer velykket enn meg. Synes boken hjelper veldig for å skjønne at jeg er like mye verdt som alle andre. Og har fått mye mer selvtillit nå som jeg endelig har klart å mestre noe! Du kan se på boken her http://www.motivation123.com/prd-tmm.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #32 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg skjønner akkurat hva du mener. Motivasjonen kommer og går... Det er rart med det, men alt virker så morsomt i starten, når alle "godfølelsene" er der - og man bare er SIKKER på at nå skal jeg lykkes... Det er trist når ting ikke går som man trodde. Jeg har vært der du er nå. Fullstendig fri for inspirasjon til å trene. Men nå det siste året har jeg faktisk gått ned fra å veie 62 til 52. Er 163 cm høy, så skal bli noe tynnere nå.. Det er morsomt å komme hjem på sommerferie, og høre alle spørre hvordan jeg har blitt så tynn. For jeg har virkelig strevd med disse kilioene siden jeg var 13 år (nå er jeg 23). Grunnen til at jeg har gått ned i vekt er for at jeg hele tiden har klart å holde motivasjonen oppe. Jeg har lest ulike bøker om motivasjon, bare for å ikke miste piffet. Det er utrolig hvor mye energi man kan hente, dersom man bare tenker "at man SKAL klare dette". Jeg anbefaler deg virkelig å se på en bok som heter The motivated mind. Den er på engelsk mer er veldig lett å lese. Jeg forsøker å lese i den når jeg føler meg nedenfor. Og tenker at alle andre er mer velykket enn meg. Synes boken hjelper veldig for å skjønne at jeg er like mye verdt som alle andre. Og har fått mye mer selvtillit nå som jeg endelig har klart å mestre noe! Du kan se på boken her http://www.motivation123.com/prd-tmm.html ← Takk for tipset Må si at jeg er skikkelig bitter og sur for tiden Jeg har lagt på meg en del siden jeg sluttet å trene. Og jeg som ikke har vært interessert i snop og chips og div, nå hiver jeg innpå med snop! Må si at det er så utrolig kjipt av å tenke på at jeg trente 5,6 ganger i uken, spiste lite, hold meg unna snop og div, men fortsatt ikke gikk noe særlig ned. Jeg blir så SINT!!!!!!!!! Og det frister liksom ikke til å begynne å trene igjen, for jeg går jo ikke noe særlig ned. Åhh, det er så frustrerende at jeg nesten begynner å grine Har snakket med en lege i dag om å ta mange tester for å se hva som kan være galt med meg. Så får håpe at de finner ut noe og jeg får inspirasjonen min tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #33 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg tør nå ikke sette foten min inn der! Jeg blir så utmattet i sørlandsvarme og svette armhuedunst overalt at jeg kuleran til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå