Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #1 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg har vært flink til å trene i nesten ett år, men nå har jeg ingen inspirasjon lenger. Jeg er rett og slett drittlei! Bare tanken på å slepe meg selv ned på treningsenteret får meg nesten deprimert Ikke er jeg så nøye på maten lenger. Ikke det at jeg spiser mye eller usunt, men jeg bare sååå fed up av å telle kalorier og næringsinnhold, veie maten og hele pakken! Jeg sliter også ekstra mye med å gå ned i vekt. Jeg spiser lite, spiser ikke snop, chips, brus og jeg trener, men likevel skal det veldig mye til før jeg går ned noe og jeg tror jeg rett og slett må ta en liten pause og ikke tenke på trening og kosthold i det hele tatt. Jeg har fokusert så mye på det i ett år nå at jeg tror jeg blir sprø! Hva synes dere andre? Er det greit å ta seg en pause? Og dere som er flink til å trene og passe maten, hvor får dere inspirasjonen fra i denne sommertiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 2. juli 2006 #2 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er greit å ta seg en pause. Ellers så ender du kanskje opp med at du kaster hele den sunne livsstilen på hylla. Gi deg selv lov til å nyte sommer og sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #3 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg er og drittlei! jeg greier ikke komme meg avgårde å trene fordi det er varmt og de har ikke aircondition der inne. Det lukter svette baller og rumpe Håper jeg får inspirasjon igjen før medlemskapet går ut i oktober. Faen for en slask jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2006 #4 Del Skrevet 2. juli 2006 Det lukter svette baller og rumpe ← Se der ja. Jeg visste det var en grunn til at jeg ikke har meldt meg inn på helsestudio igjen. Og jeg som var på nippet til å prøve igjen. Takk for advarselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 2. juli 2006 #5 Del Skrevet 2. juli 2006 Det der med å veie mat eller telle kalorier har jeg aldri orket. Det virker så slitsomt, liksom. Jeg vet jo med meg selv at det meste jeg spiser er sunt, også skeier jeg ut en eller to ganger i uka. Treningsstudio er nok skikkelig kjedelig om sommeren. Studioet her (som forøvrig er et hull) stenger hele sommeren, de. Du har ikke tenkt på å begynne med å trene noe annet da? Svømme eller gå turer ute, eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Det der med å veie mat eller telle kalorier har jeg aldri orket. Det virker så slitsomt, liksom. Jeg vet jo med meg selv at det meste jeg spiser er sunt, også skeier jeg ut en eller to ganger i uka. Treningsstudio er nok skikkelig kjedelig om sommeren. Studioet her (som forøvrig er et hull) stenger hele sommeren, de. Du har ikke tenkt på å begynne med å trene noe annet da? Svømme eller gå turer ute, eller noe sånt? ← Joda, jeg går på turer hver dag, men jeg ser ikke på det som trening... Svømmehallen er stengt i sommer, så da blir det bare utebading, og det er fortsatt litt for kaldt for meg Ellers så jobber jeg i barnehage i sommer og der sitter jeg ikke akkurat mye i ro i løpet av dagen. Ellers er vi på turer omtrent hver dag, så litt trim får jeg heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 Ble litt nysgjerrig. Hvor trener du? Selv har jeg ikke trent på lenge, grunnet div. årsaker. Begynner igjen i august, da jeg har en såpass fysisk krevende sommerjobb at jeg får plenty trim i løpet av en arbeidsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. juli 2006 #8 Del Skrevet 2. juli 2006 Det kan nok være greit å ta seg en pause hvis du er såpass lei som du beskriver. Jeg er også lei i blant,men tenker at utsetter jeg alt,kommer det ikke til å bli noe av. Prøver å ta av noen kg som har kommet på i løpet av høsten,og må innrømme at det ikke er alltid det er like gøy å trene eller tenke over det en spiser,men jeg orker heller ikke tanken på ha det "prosjektet" foran meg hele tiden. At motivasjonen går opp og ned enten det er for de som vil begynne å trene eller gå ned noe kilo,så er nok det veldig vanlig. Vi er jo bare mennesker! De som klarer å legge om en livsstil helt smertefritt tror jeg er unntak! Min motivasjon for å leve sunt i sommer: - orker rett og slett ikke tanken på å gå høsten i møtet med mål om å slanke meg(da vil jeg heller kose meg inne med boller og kakao ) - Jeg kommer til å angre så sykt etterpå! - Selv om det er mye grilling og is om sommeren,så er det en super årstid å være sunn på; lyst og fint vær ute så man kan være i masse aktivitet og det bunger av sunne matvarer om sommeren. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 2. juli 2006 #9 Del Skrevet 2. juli 2006 Sommerens største inspirasjon ligger uten tvil i klærne for min del. At jeg kan sitte i hagen i bilini og ikke være engstelig for at naboene ser meg, at jeg kan gå i korte skjørt eller shorts uten å syns at lårene ser gigantiske ut under. I tillegg, på de vanskelige dagene, tenker jeg at jeg gjerne vil bli ferdig snart, for jeg planlegger et nytt svangerskap om en stund, og jeg har lyst til å ha et mellomrom mellom slankingen og svangerskapet. Men hvis du har lyst til å ta pause i en måneds tid, så syns jeg du skal gjøre det. Jeg gjorde det i mai og har ikke angret på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. juli 2006 #10 Del Skrevet 2. juli 2006 finn en livsstil du trives med, tillat deg å slappe av og nyte en dag eller to i løpet av uka, så når man blir som galest resten av uka, så har man noe å se frem til. det har fungert for meg, jeg spiser sundt og koser meg med godteri to dager i uka, og om det skjer at det passer å spise kokosboller en dag utenom godteridagene, så koser jeg meg jaggu med det men lar det bare ikke bli noen uvane. jeg hadde aldri klart å slanke meg tror jeg, da hadde jeg blitt lei. men å finne en sunn måte å leve på, med lov til å kose seg så lenge det ikke er det som er vanen, fungerer fint for meg. trives med det og trenger ikke motivasjon for å leve sånn, rett og slett fordi jeg har det godt med livsstilen jeg lever med nå. trening, finn noe du synes er gøy + varier. jeg trener fem dager i uka, to til tre dager på helsestudio, to til tre dager dans og går lange, raske turer en til tre dager i uka. motivasjonen er at jeg synes det er deilig + at jeg ser ressultatene på kroppen min. jeg går ikke mye ned i vekt nå, men kroppen min blir likevel stadig mer veltrent og fett blir det mindre og mindre av. DET er motiverende uansett varme. men jeg gidder ikke være fanatisk på det heller, har jeg ikke lyst en dag, så lar jeg være, for tvinger jeg meg, så blir det ikke noe gøy lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 3. juli 2006 #11 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg ble også nysgjerrig på hvor du trener! lurer på om det er samme plass som meg.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #12 Del Skrevet 3. juli 2006 Ble litt nysgjerrig. Hvor trener du? Selv har jeg ikke trent på lenge, grunnet div. årsaker. Begynner igjen i august, da jeg har en såpass fysisk krevende sommerjobb at jeg får plenty trim i løpet av en arbeidsdag. ← Hello! Jeg trener på ett drittsenter som heter Xanadu på danmarksplass. Jeg har vært misfornøyd med dem lenge, men har ikke kunnet bytte før nå pga ettårskontrakten. Hvor trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #13 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg ble også nysgjerrig på hvor du trener! lurer på om det er samme plass som meg.. :-) ← Spurte du meg? Jeg trener på Xanadu på Danmarksplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carolina78 Skrevet 3. juli 2006 #14 Del Skrevet 3. juli 2006 Det er vel slike med alle engang i blant, motivasjonen kommer og går hos meg. Når jeg blir helt drittlei, så slutter jeg bare, men passer xtra på å spise sunnere. for så begynne igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2006 #15 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg trente på Xanadu før, men nå har jeg medlemsskap på Sports club, tidligere Studio Active, på Laksevåg. Der kan jeg ikke klage på tilbudet. Har du lenge igjen av medlemsskapet? Endret 3. juli 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 3. juli 2006 #16 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg trente på Xanadu før, men nå har jeg medlemsskap på Sports club, tidligere Studio Active, på Laksevåg. Der kan jeg ikke klage på tilbudet. ← Tror det var der jeg trente, da jeg bodde i Laksevåg:) For tiden er det alltid ett ork å komme igang med trening. Sånn før jeg setter igang, så har jeg bare følelsen av at "dette gidder jeg ikke for alt i verden". Men når jeg først har kommet igang, da er det greit. Og etterpå er det jo bare deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #17 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg trente på Xanadu før, men nå har jeg medlemsskap på Sports club, tidligere Studio Active, på Laksevåg. Der kan jeg ikke klage på tilbudet. Har du lenge igjen av medlemsskapet? ← Jeg har vært medlem i 13 mnd nå, så jeg regner med at jeg kan si opp. Men problemet er, hvor skal jeg trene? Jeg har tenkt på Sports club på Laksevåg når jeg har kjørt forbi, men har ikke hørt så mye om det senteret. Shaping på Danmarksplass er visstnok bare noe aerobik greier... Spenst I Loddefjord er langt å dra til. Ikke liker jeg meg på sats i Lars Hilles gt. (jeg gikk der i mange år) Det er langt å dra til Sats i sandviken. *sukk* Har du noen forslag? Eller andre fra Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre the one Skrevet 4. juli 2006 #18 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har vært medlem i 13 mnd nå, så jeg regner med at jeg kan si opp. Men problemet er, hvor skal jeg trene? Jeg har tenkt på Sports club på Laksevåg når jeg har kjørt forbi, men har ikke hørt så mye om det senteret. Shaping på Danmarksplass er visstnok bare noe aerobik greier... Spenst I Loddefjord er langt å dra til. Ikke liker jeg meg på sats i Lars Hilles gt. (jeg gikk der i mange år) Det er langt å dra til Sats i sandviken. *sukk* Har du noen forslag? Eller andre fra Bergen ← Hvis jeg ikke tar feil så ligger sats i nærheten av møhlenpris (usikker på hvodan det skrives) du kan jo prøve der Snurre the one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2006 #19 Del Skrevet 4. juli 2006 Sports club er faktisk veldig bra. De har et godt tilbud. Ikke er det dyrt heller. Du kan nok si opp hos Xanadu, ja. Det skal jeg også gjøre. Ta deg en titt her: http://www.sports-club.no/ så kan du se tilbudet på Laksevåg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 5. juli 2006 #20 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg trenger på SATS Nesttun, og kan absolutt anbefale det. Det er litt eldre klientell enn det som trener i sentrum (også har de fremdeles svømmebasseng. Dumme, dumme SATS Lhgt som gjorde det om til spinningsal!!) Den dersom du bor i nærheten av danmarksplass også er det kanskej ikke så aktuelt å reise ut til Nesttun. (Jeg "trente" også på Xanadu da jeg bodde på Danmarksplass, var der kanskje 10 ganger i løpet av et år...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå