Musemor Skrevet 1. juli 2006 #1 Del Skrevet 1. juli 2006 Hva spiser dere som erstatning for pasta, ris og poteter? Jeg ønsker å gå ned et par kilo (bare for velværets skyld), og ønsker tips til et sunnere kosthold. Hva med brødmat, er det ok så lenge det er grovt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #2 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg spiser grønnsaker som erstatsning til pasta/ris/poteter, til de måltidene jeg ikke spiser dèt. Grovt brød er sunt det, og jeg er av den oppfatning at du - spesielt siden du bare skal ned et par kilo - bør ha et kosthold du kan leve med videre også, ellers går du jo opp igjen med en gang. Du kan spise ris o.l. også, bare velg sunne typer, og begrens mengdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juli 2006 Grovt brød er sunt det, og jeg er av den oppfatning at du - spesielt siden du bare skal ned et par kilo - bør ha et kosthold du kan leve med videre også, ellers går du jo opp igjen med en gang. ← Ja , ikke sant! Jeg kan klare å gjøre justeringer i kostholdet, men man skal jo like drt man spiser også!! Skulle gjerne vekslet mellom brød og kornblandinger, men jeg tåler ikke melk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. juli 2006 #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg spiser bønner og kikerter hvis jeg skal erstatte karbohydratene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 8. juli 2006 #5 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg spiser knapt nok poteter og ris selv men i steden masse grønnsaker, bønner og linser. Blir mett av det. Litt karbohydrater trenger man, så grovt brød og brun ris kan du godt spise. Tåler du ikke melk kan du kanskje bruke rismelk på kornblandingen. Det gjør jeg og den smaker faktisk godt og. Har prøvd soyamelk, men det smakte for mye av bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå