Gå til innhold

Hjelp!!! Julegave...hva skal jeg kjøpe til henne?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei dere jenter :D

Jeg tenkte å kjøpe julegave til min samboern min. Vet at hun ønsker seg penskjørt eller penbukse av meg. Hun bruker både lange og korte skjørt. Str. hennes har jeg så det er det minste problemet. Men hva i all verden skal jeg kjøpe til henne? Hva er inn? med eller uten spitt, langt eller kort og ikke minst farge. Og evt hvor jeg kan få kjøpt det? Jeg bor i Oslo så det er miste problemet å få tak i den butikken :D

Kan fortelle at hun får noe annet også som koster mye mye mer, men jeg tenkte som en liten "forgave" som hun skulle få av meg før hun får den den dyre gaven av meg :blunke:

Må ha svar fort for det er ikke så lenge til julaften

Takk for tipsene og god jul til alle som bidrog med forslag :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjisann, er dette typisk gutter eller??? :sjarmor:

Nei, da. Just kidding :D

For å gjøre ting litt enklere for deg selv så kan du jo gi henne gavekort i en klesforetning istedet. Da får hun velge det hun liker best selv, og du slipper å stresse rompa av deg for å finne noe hun kunne like :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kunne jeg gi gavekort, men jeg syns det blir så kjedlig å ikke gi pakke i tilegg til den den dyre pakken som jeg har tenkt å gi henne :-)

Det er bare det

Venter forsatt på flere svar.

Kan legge til at å si at hun er 28 år gammel. Dersom det hjelper.

Ha forsatt en god hektisk førjulstid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvilke anledninger hun skal bruke skjørtet da.

Du kan jo prøve et skjørt som er mellom-langt, rett under kneet og med skrå skjæring nederst? Match har noen fine slike nå.

Sort er alltid en sikker farge, ellers er alle farger lov nå, se i skapet hennes hva slags farger hun har i gensere/topper, og finn noe som matcher.

Har du lyst på noe mer stæsja, kjøper du et langt skjørt med høy splitt foran. Gjerne med strass eller annen pynt på.

Kort-korte skjørt kommer også nå - men om hun ikke ligger helt i front i klesveien, ville jeg drøyet den litt...

hva har du kjøpt i "dyr gave" da? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Jeg har kjøpt et armbånd og kjede i gull til henne. Pluss at jeg og hun skal til caribien på tur i en mnd.

Er ikke det en fin gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...