Gå til innhold

Tour de France 2006

Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

:hoppe:

Jeg er så fornøyd med at jeg har barselsperm i år, får jo sett hele tour`en :ler:

Tipper at Basso vinner hele greia, og at Thor vinner den grønne trøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper at Basso vinner hele greia,

Her tror jeg du har skrevet feil navn, Basso ble nektet å stille pga disse listene over syklister som har vært i kontakt med den spanske dopinglegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn er det å være borte noen dager - ikke oppdatert.

Med både Ullrich og Basso ute, kan det jo hende at Valverde eller Mayo kan vinne :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper at George Hincapie drar hjem seieren.

Morgendagen skal jeg tilbringe i bil, noen som vet om det er en radiokanal som har bra dekning av Tour'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg liker ikke det Robbie McEwen driver med :frustrert:

Han ble disket i fjor pga det samme som han gjorde mot Hushovd i dag... synes ikke noe om noen som bruker skitne knep for en seier.

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg liker ikke det Robbie McEwen driver med :frustrert:

Han ble disket i fjor pga det samme som han gjorde mot Hushovd i dag... synes ikke noe om noen som bruker skitne knep for en seier.

Fyren er en usportslig kødd som gjør alt for å vinne. Virker som det er få som liker han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Fyren er en usportslig kødd som gjør alt for å vinne. Virker som det er få som liker han...

Har ikke så sansen for ham jeg heller, det er bare et eller annet ved ham som gir meg en dårlig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da ble Tor disket i dag og mister fjerdeplassen :overrasket:

Jeg her helt sjokkert over den avgjørelsen. Håper nesten at McEwen og Boonen får uhell fremover slik at stillingen mellom dem kan utjevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da ble Tor disket i dag og mister fjerdeplassen :overrasket:

Jeg her helt sjokkert over den avgjørelsen. Håper nesten at McEwen og Boonen får uhell fremover slik at stillingen mellom dem kan utjevnes.

Oi! Det fikk ikke jeg med meg før nå. Slo av tven så fort innspurten var over, og har ikke sjekket noe siden..

Det virker jo på nettavisenes omtaler at det ikke var særlig rettferdig, jeg reagerte ikke på noe spesielt da jeg så det live i alle fall, men det er jo veldig vanskelig å se detaljer når man ser 100 ryttere på en gang :)

Kanskje tar de klagen til vurdering igjen? Fryktelig dumt hvis dette fører til at han ikke kan være med i kampen om den grønne trøyen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst at Thor skal miste plassen for det der, så lenge McEwen gikk fri i går.

Nesten så jeg krysser fingerene for at Boonen og McEwen skal ha uhell som gjør at det jevner seg ut og blir rettferdig igjen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Her er etappene Hushovd skal vinne. :-D

Og nå som han sakker akterut med tanke på den grønne trøya håper jeg inderlig at Tom Boonen slår McEwen, om ikke annet. (Boonen = :sikle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå som han sakker akterut med tanke på den grønne trøya håper jeg inderlig at Tom Boonen slår McEwen, om ikke annet. (Boonen = :sikle: )

:Nikke: Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Og det er det klart for siste etappe, og vi får satse på at Thor tar hjem denne etappeseieren da. Er stor stas for sprinterne å vinne på Champ's Elysse (eller noe sånt :klø: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er det klart for siste etappe, og vi får satse på at Thor tar hjem denne etappeseieren da. Er stor stas for sprinterne å vinne på Champ's Elysse (eller noe sånt  :klø: ).

blir nok mannen i grønt som tar den. Han er rett og slett for smart og for god, særlig på helt flate spurter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er denne spurten flat da? Innbiller meg at de nevnte i fjor at den gikk i slakk oppoverbakke.  :klø:

I fjor kjørte de jo runde på runde, men i år er det raka vegen. Så ting skjer vel ikke på samme sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke sikker, men tror det er snakk om 7-8 runder der inne i år også. Uansett: det får vi snart vite. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Grisebanket alle jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så veldig med, men jeg tar av meg hatten for Hushovd som kom først i mål på Champ's Elysse. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...