Gå til innhold

Tour de France 2006

Gjest Virvel

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel

Nå begynner det snart! :hoppe:

Håper selvsagt at Thor Hushovd tar den grønne trøya i år også, men Tom Boonen er så fin at det ikke gjør noe om han viser seg frem litt, han og muhaha. :icon_lol:

Sammenlagtseieren er jeg litt mer usikker på, har ingen spesiell favoritt der ennå... Får vente til de har kjørt noen etapper og se om det er noen som peker seg ut.

Ooooooh som jeg gleder meg! Dette er minst like stort som fotball-VM. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tour de France er ikke sunt, ender opp med å lese vg.no hele dagen :ler:

Synd at Kurt Asle Arvesen ikke er med i år!

Er og synsat Ulrich og Basso ikke får stille til start dersom de er uskyldig i dopingtiltalene. Er de ikke det, så er det fortjent, men rart at de tar sjansen på å dope seg nå.. Risikoen for å bli tatt er vel ganske stor tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Synd at Kurt Asle Arvesen ikke er med i år!

Ja, jeg vet. Har så sansen for ham. :tristbla:

Men jeg gleder meg som en unge til l'Alpe d'Huez. Fyttih* for noen bakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Arvesen er en likanes person! Jeg håper jo virkelig at Hushovd skal være med å kjempe om poengtrøyen også i år, men er det bare meg, eller tar han seg selv litt vel høytidlig..

Thor the thunder God brings lightening to modern cycling

http://www.thor-hushovd.com

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Haha, for en intro på den siden! :hoho: Stakkars mann.

(Han sier jo selv at han er veldig avslappet i år, da, siden han tok poengtrøya i fjor, og dermed ikke har det samme presset på seg i år. Slik jeg har forstått det er målet å ha den gule trøya noen etapper også. Men Julian Dean er jo tilbake på laget i år, så det kan bli noen fine spurter. ;) )

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for en start på tour'en: seier til Thor Hushovd på prologen. Han får den gula skjorta fra dag en, gratulerer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Arvesen er en likanes person! Jeg håper jo virkelig at Hushovd skal være med å kjempe om poengtrøyen også i år, men er det bare meg, eller tar han seg selv litt vel høytidlig..

http://www.thor-hushovd.com

:ler:

er ikke han selv som skriver det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tenk, det skjønte vi helt av oss selv du. :erter:

da er det ikke sikkert han er selvgod eller tar seg selv høytidelig da :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Det er det som kalles en SPØK, kjære.

Men her snakker vi sykkel. :-D Det så et øyeblikk lovende ut i spurten i dag, men så måtte jo en idiot av en tilskuer klabbe til Thor! Jeg blir så forbannet når sånt skjer, hvorfor kan ikke folk holde seg innenfor sperringene, de må da skjønne at det går galt når de henger sånn ut i veien? Skulle nesten tro de prøvde å skade noen med vilje.

Det så fryktelig dramatisk ut der han lå på bakken med blodet sprutende, men forhåpentligvis blir det vel bare noen sting og en fin liten bandasje, og så er han klar igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som om det bare var et lite kutt, men det så dramatisk ut når han lå sånn!

På klippet i slow motion der vi fikk se at Thor syklet i en eller annen, ser det ut til at tilskueren kvepper til. Altså, det var nok et uhell, men det er så tåpelig at tilskuerene ikke klarer å holde litt distanse.. Det er aller verst når de kommer til Pyrineene. Der får de jo knapt nok plass til å sykle forbi publikumerne midt i veien (slik har det vært tidligere år i alle fall)! Syns egentlig at arrangørene burde ta dette enda mer alvorlig, og få publikum på trygg avstand.

Og sånn helt til slutt, jeg forstår at han ikke har sittet og skrevet hjemmesiden sin selv.. Jeg tillater meg likevel å synes at det er litt morsomt, og påpeke at det kan gi inntrykk av at han tar seg selv litt høytidelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det som kalles en SPØK, kjære.

Men her snakker vi sykkel. :-D Det så et øyeblikk lovende ut i spurten i dag, men så måtte jo en idiot av en tilskuer klabbe til Thor! Jeg blir så forbannet når sånt skjer, hvorfor kan ikke folk holde seg innenfor sperringene, de må da skjønne at det går galt når de henger sånn ut i veien? Skulle nesten tro de prøvde å skade noen med vilje.

Det så fryktelig dramatisk ut der han lå på bakken med blodet sprutende, men forhåpentligvis blir det vel bare noen sting og en fin liten bandasje, og så er han klar igjen i morgen.

Ok :flekke::ler:

Dean åpnet for tidlig uansett, Thor var på feil side (skulle vært på yttersiden), og han hadde feil hjul. Jeg forstår ikek hvofor han henger på Bonen, når Mcevan Skrives ca slik..) gang på gang har vist at han er den smarteste, og den beste på timing av alle. Thor er _ikke_ best på å holde hodet kaldt...

så stygt ut ja, og han var nok redd selv også. Håper det ikke har gjort han alt for nervøs, en sprinter må være litt smågal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som om det bare var et lite kutt, men det så dramatisk ut når han lå sånn!

På klippet i slow motion der vi fikk se at Thor syklet i en eller annen, ser det ut til at tilskueren kvepper til. Altså, det var nok et uhell, men det er så tåpelig at tilskuerene ikke klarer å holde litt distanse.. Det er aller verst når de kommer til Pyrineene. Der får de jo knapt nok plass til å sykle forbi publikumerne midt i veien (slik har det vært tidligere år i alle fall)! Syns egentlig at arrangørene burde ta dette enda mer alvorlig, og få publikum på trygg avstand.

Og sånn helt til slutt, jeg forstår at han ikke har sittet og skrevet hjemmesiden sin selv.. Jeg tillater meg likevel å synes at det er litt morsomt, og påpeke at det kan gi inntrykk av at han tar seg selv litt høytidelig ;)

I Pyrineene har de ikke over seksti km i timen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, helt inntil gjerdet med tilskuerne er ikke det beste stedet å være, kan lett bli innestengt. Og han så forholdsvis stresset og redd ut der han lå etter målgang. Jeg har tro på at han kommer sterkt tilbake likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I Pyrineene har de ikke over seksti km i timen...

Sant nok, men tilskuerene er likefullt et problem der og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, helt inntil gjerdet med tilskuerne er ikke det beste stedet å være, kan lett bli innestengt. Og han så forholdsvis stresset og redd ut der han lå etter målgang. Jeg har tro på at han kommer sterkt tilbake likevel :)

så ut som han var i sjokk. Kan kanskje vre et problem i neste spurt, men krysser fingrene for supertordenguden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men tilskuerene er likefullt et problem der og..

sant. Men man slipper stå i fare for å dø. Og det er jo fakta i en spurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...