jordbær Skrevet 20. desember 2002 #1 Del Skrevet 20. desember 2002 Endelig har det kommet en alternativsak:) *danse rundt og kose seg* Takk Gry! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. desember 2002 #2 Del Skrevet 20. desember 2002 Åji, så morsomt *danse,hoppe,deise rundt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. desember 2002 #3 Del Skrevet 20. desember 2002 Ehm. Hoppe? *spretter litt* Sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #4 Del Skrevet 20. desember 2002 Når reng dansen er ferdig, tror dere dere da kan komme med noe fornuftig....eh jeg mener alternativt...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 20. desember 2002 Kanskje det var en heksedans? *peke på sopelimet i kroken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. desember 2002 #6 Del Skrevet 20. desember 2002 Eeeehheeeemmmm, det var det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. desember 2002 #7 Del Skrevet 20. desember 2002 Tror denne gruppa blir ganske så aktiv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #8 Del Skrevet 20. desember 2002 Hallo jenter. Jeg kan begynne. For det 1. må jeg bare si at jeg ikke er alternativ. Men jeg har en mor som er veldig alternativ og hun har mange venner som også er det. Vel, så har hun en venninne som kan kanalisere. Dette gjør hun ved at hun er en kanal, hun setter seg ned, så kan hun skrive i evigheter. Har noen av dere prøvd dette? Og tror dere på det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 20. desember 2002 #9 Del Skrevet 20. desember 2002 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. desember 2002 #10 Del Skrevet 20. desember 2002 JIPPI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. desember 2002 #11 Del Skrevet 20. desember 2002 Hallo jenter. Jeg kan begynne. For det 1. må jeg bare si at jeg ikke er alternativ. Men jeg har en mor som er veldig alternativ og hun har mange venner som også er det. Vel, så har hun en venninne som kan kanalisere. Dette gjør hun ved at hun er en kanal, hun setter seg ned, så kan hun skrive i evigheter. Har noen av dere prøvd dette? Og tror dere på det?? Wow, det var som om jeg skulle skrevet innlegget selv, bortsett fra at jeg visstnok er veeeeldig alternativ selv. Altså, mammsen min er Healer og Reikimaster og har som Care en del venninner som også er det. Jeg var hos "lærerinna" hennes i sommer på lesing. Der hun satt seg ned, gikk inn i en form for transe og fortalte med en god del informasjon om meg selv. Ting som stemte helt utrolig godt og som bare jeg visste om meg selv. Jeg så sånn ut etter lesinga Gjennom henne, mamma og flere av hennes venninner har jeg fått høre flere ganger om disse evnene mine og at jeg en dag kommer til og bruke dem. Og det gjør jeg sikkert, men jeg synes ikke tiden er helt inne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #12 Del Skrevet 20. desember 2002 Wow, det var som om jeg skulle skrevet innlegget selv, bortsett fra at jeg visstnok er veeeeldig alternativ selv. Altså, mammsen min er Healer og Reikimaster og har som Care en del venninner som også er det. Jeg var hos "lærerinna" hennes i sommer på lesing. Der hun satt seg ned, gikk inn i en form for transe og fortalte med en god del informasjon om meg selv. Ting som stemte helt utrolig godt og som bare jeg visste om meg selv. Jeg så sånn ut etter lesinga Gjennom henne, mamma og flere av hennes venninner har jeg fått høre flere ganger om disse evnene mine og at jeg en dag kommer til og bruke dem. Og det gjør jeg sikkert, men jeg synes ikke tiden er helt inne enda. Så fint at det stemte for det thea. Fint lite stemte når damen kanaliserte meg. Men jeg vet at de aller fleste som går til henne er superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. desember 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 20. desember 2002 Så fint at det stemte for det thea. Fint lite stemte når damen kanaliserte meg. Men jeg vet at de aller fleste som går til henne er superfornøyd Vel.. Du må ikke ta alt så bokstavelig. Sier dama.. "Du kommer til å bli forelsket" MÅ det ikke bety at du blir forelsket i en person. Hun kan snakke om en aktvitet eller livet osv... Så hvis man går inn i seg selv og tenker over hva de sier, finner man ofte ut at det stemmer ganske bra. (Det er selvsagt ikke noen tvang å tro på slikt. Det må du finne ut av selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #14 Del Skrevet 20. desember 2002 Vel.. Du må ikke ta alt så bokstavelig. Sier dama.. "Du kommer til å bli forelsket" MÅ det ikke bety at du blir forelsket i en person. Hun kan snakke om en aktvitet eller livet osv... Så hvis man går inn i seg selv og tenker over hva de sier, finner man ofte ut at det stemmer ganske bra. (Det er selvsagt ikke noen tvang å tro på slikt. Det må du finne ut av selv) :-? Det det vet jeg. Jeg er bare av den oppfatning at man styrer livet sitt selv. Noen trenger veildening og hjelp og søker derfor til medier for å få en retning på livet sitt. I min "bil", sitter jeg i førersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. desember 2002 #15 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg oppsøkte denne damen hovedsakelig for å få hjelp angående Reumatismen min. Eksakt hva jeg trodde hun kunne hjelpe meg med er jeg ikke helt sikker på, for jeg var ganske langt nede psykisk og sliten fysisk av å ha vondt i kroppen og ikke kunne fungere normalt, så der og da virket det som en god ide. Sier ikke i dag at det ikke var det, for det synes jeg det var. Og jeg gjør det gjærne igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. desember 2002 #16 Del Skrevet 23. desember 2002 Hallo jenter. Jeg kan begynne. For det 1. må jeg bare si at jeg ikke er alternativ. Men jeg har en mor som er veldig alternativ og hun har mange venner som også er det. Vel, så har hun en venninne som kan kanalisere. Dette gjør hun ved at hun er en kanal, hun setter seg ned, så kan hun skrive i evigheter. Har noen av dere prøvd dette? Og tror dere på det?? Jeg har en mor som driver med kanalisering. Hun har holdt på med det en god stund og det er veldig interessant å høre hva hun får ut av det. Hun er forøvrig kjent med andre alternative ting og, som healing (Reikki) og har tatt flere kurs / seminarer innen dette. Og hun har "varme hender". Utrolig spennende :D Synes det er kjempeflott å være åpen for andre behandlingsformer / selvutviklingsmåter og hendelser på andre plan enn det vi er vant til. Flott forum :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. desember 2002 #17 Del Skrevet 25. desember 2002 Kult med et nytt forum!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg