Gå til innhold

Hvor mange kilo har du gått ned?

Gjest Gjest_Pusen_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk ned ca 20 kg på ett halvt år (fra forge sommer til julen), noe jeg er ganske solt over. Nå har jeg desverre skeiet ut en del, og dermed ikke gått ned noe mer. Men jeg er fremdeles på den samme vekten. Mitt andre delmål er 5 kg til. Det tredje er 15 og det første nådde jeg for 5 kg siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah

Jeg er 172 og veier nå 66 kg., jeg gikk ned 4 kg. på en mnd. og er fornøyd med det. Jeg vil likevel ned litt til for å føle meg fornøyd med meg selv...! :) Jeg satser på å gå ned 6 kg til! :) De første kiloene var lette, men merker det blir vanskeligere etter hvert...! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalvise....jeg har veid nesten 10 kg mer enn jeg gjør i dag, og også nesten 10 kg mindre enn jeg gjør i dag.....

Jeg gikk fra ca 53 kg til 44,5 kg, opp til ca 53, videre til 62, og ned igjen til 53.

Jo-jo. Men nå har jeg holdt meg stabil lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lanyah

Hvor høy er du Barkebille?..., synst du veide lite..., men det kan jo være at du har lett beinbygning og sånt da..., men jeg bare lurer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor høy er du Barkebille?..., synst du veide lite..., men det kan jo være at du har lett beinbygning og sånt da..., men jeg bare lurer... :sjenert:

Jeg er 1.62.

Og ja, da jeg veide 44,5 stakk ribbeina ut og det var ikke noe vakkert syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 11,5 kg på 7uker med Grethe Roede nå nettop. Planlegger finne den formen jeg hadde som 25-åring siden jeg er ferdig med å gå gravid for resten av livet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...