Gå til innhold

Hvor mange kilo har du gått ned?

Gjest Gjest_Pusen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pusen_*

Hvor mange kilo har du gått ned??? Jeg har gått ned 12 kilo på 6 mnd. Og det er vel bra?!?! hihi!! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Det var jo bra! Grattis.

I et langt perspektiv har jeg gått ned 15, opp 17, ned 10 og opp 5 igjen. :ler:

Men hvor vil du hen, gjest? Ute etter å høre hvor mye folk har gått ned etter at de trappa opp trening?

I så fall burde jeg liste meg ut av tråden igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pusen_*
Det var jo bra! Grattis.

I et langt perspektiv har jeg gått ned 15, opp 17, ned 10 og opp 5 igjen.  :ler:

Men hvor vil du hen, gjest? Ute etter å høre hvor mye folk har gått ned etter at de trappa opp trening?

I så fall burde jeg liste meg ut av tråden igjen.  :ler:

Taaaaaaaaaakk!! :)

Det er bare morsomt å se hvor mye folk går ned i vekt. Enten ved å trene, eller bare leve litt sundt!!!

Du trener ikke liste deg vekk! Jeg synes du er flink jeg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jeg skadet ankelen min for en stund siden, og måtte holde meg helt i ro ganske lenge. Før det var jeg jo kjempeaktiv, men hadde ikke verdens sunneste kosthold. Så da jeg liksom ble parkert i sofaen, la jeg på meg en del. Etterpå gikk jeg ned igjen. Vet ikke helt hvor mye, men det var sikkert rundt 15 kg, eller noe sånt.

Siden det har jeg begynt treningen igjen, denne gangen med sunt kosthold, og vekten holdt seg som noen lunde konstant. Så begynte jeg med pilates for et par måneder siden, og raste ned fem kg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg gikk opp 7-8 kg for fem år siden. Har nå gått ned igjen 4 av de :)

Har vel noe med at kroppen forandrer seg med årene også den vektøkningen der trur jeg.. men jeg følte meg litt fleskete her å der.

har nå en BMI på 22-23 :)

Har to kilo til jeg gjerne skal bli kvitt. jobber med saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg er stabil på en vekt som ligger cirka 10 kilo under det som tidligere var normalvekten min. Jeg liker meg bedre nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Gikk ned 15 kg fra slutten av august til begynnelsen av desember.. Så tok jeg en liten stabiliseringspause.. Nå har jeg gått ned ytterligere 5 kg, og holder bare på med siste finpuss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pusen_*

Så flinke alle er!!! Jeg har ytterligere 7-10 kilo til jeg må gå ned. Men har kraftige lår, og de veier sikkert en hel del. :ler: Noen som vet om et sted hvor man kan sjekke størrlese ved i måle med målebånd, og regne seg frem til et bmi resultat????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hva et brudd etter et 4-årig samboerforhold kan gjøre med vekta.....skulle egentlig gå på en slankekur, den gikk i vasken, men så viser det seg at jeg har gått ned i vekt likevel, ca 10 kg på 1 og 1/2 måned. Jeg har spist, dog ikke hatt særlig appetitt, så det har blitt stort sett det man absolutt må ha. I tillegg har jeg gått og gått, blir litt sånn når jeg har det vondt.

Nå er ting litt mindre vondt, men jaggu tror jeg at jeg skal fortsette med å gå :ler: og ja trener 3-4 ganger i uka også, på helsestudio. Løping, ellipse og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pusen_*
Pussig hva et brudd etter et 4-årig samboerforhold kan gjøre med vekta.....skulle egentlig gå på en slankekur, den gikk i vasken, men så viser det seg at jeg har gått ned i vekt likevel, ca 10 kg på 1 og 1/2 måned. Jeg har spist, dog ikke hatt særlig appetitt, så det har blitt stort sett det man absolutt må ha. I tillegg har jeg gått og gått, blir litt sånn når jeg har det vondt.

Nå er ting litt mindre vondt, men jaggu tror jeg at jeg skal fortsette med å gå :ler:  og ja trener 3-4 ganger i uka også, på helsestudio. Løping, ellipse og styrketrening.

GRATULERER!!! :klem:

Det er jo utrolig bra!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

gikk ned 9 kg f.o.m mars t.o.m mai, i juni har det stått stille, men nå skal jeg gå igang med trening og sunt kosthold for jeg vil ned hvertfall 5 kg til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!  :klem:

Det er jo utrolig bra!!!  :klappe:

:rodme: takk for positiv feedback. Jeg anbefaler alle som kan å ta seg en times rask spasertur på morgenen før de har spist, da får man forbrenningen i gang

Endret av Nita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok har det vært artig å gå ned litt og bli mye sunnere enn før, men jeg har oppdaget at rumpa mi ikke er like god å sitte på lengre :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Pusen_*
Riktignok har det vært artig å gå ned litt og bli mye sunnere enn før, men jeg har oppdaget at rumpa mi ikke er like god å sitte på lengre :overrasket:

Hihi! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn Frosk

Men den ser skikkelig stas ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Jeg gikk ned 30 kg på ca 1,5 år. Klarte ikke å snu kostholdet så mye. Det var bare trening, trening og atter trening!!! Det er nesten 2 år siden nå og har holdt vekta stabil!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men den ser skikkelig stas ut  :ler:

Hehe - klart det. Og hvis jeg bare sitter på den, er det ingen som kan se den allikevel, så.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ting litt mindre vondt, men jaggu tror jeg at jeg skal fortsette med å gå :ler:  og ja trener 3-4 ganger i uka også, på helsestudio. Løping, ellipse og styrketrening.

Jeg synes virkelig ikke 10 kg på kun 1,5 måned høres bra ut for kroppen, og synes det blir litt feil å applaudere.. men har opplevd omtrent det samme, og var ganske fornøyd da... :sjenert:

Meeen hadde ikke sagt nei til en reprise da :lol:

men -10 kg hadde nok villkatten blitt litt for spinkel for livet i villmarka..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hei.. har tatt av meg 29 kg siden nyttårsaften.. er 173 høy og veide 99 kg.. nå veier jeg 71!!! deilig!!! jeg endret kostholdet dramatisk mye.. og rørte mer på meg.. nå er jeg begynt på treningssenter også jogger jeg når det er fint vær:)

så nå har jeg kjøpt meg masse masse masse nye fine somemrklær!

før ble jeg kjempeglad når jeg endelig fant noe klær i str XL og 44/46 +.. så bruker jeg M og 38/40!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...