Gjest Hufsa Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Rart å skirive dagbok på internett, bare vant til små søte dagbøker med en liten hengelås på Litt om meg selv: Er kvinne i min beste alder, altså snart 38 Er samboer Har en datter på 7, og en "stedatter" på 3 Jobber med lønninger Har lyst til å bruke tid på hekling, perlelaging, kortlaging, men er for utålmodig til å lære meg noe av dette skikkelig Bruker en del tid på internet, grunnet min kjære samboer som også bruker en del tid på nettet..dvs dataspill. Lure meg vet du..tenkte at nå skal jeg jammen kjøpe meg "Oblivion", for kanskje å spille så mye, at min samboer ville reagere negativt..Reagere gjorde han ja..han skrøt til alle han kjente at han hadde den kule samboeren som også likte dataspill..Men det var ikke min intensjon..dessuten likte jeg ikke det spillet. I dag er jeg bare så allergisk, nesen renner, øynene klør, og jeg nyser og nyser..dumme gresspollen . Glemmer alltid å begynne med allergitablettene på vårparten, må huske å legge inn reminder på telefonen. Oii er klokken såå mye, jeg skal tidlig opp i morgen..Var gøy dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hufsa Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 God morgen, og gratulerer med dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hufsa Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 baby-E..takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvordan står det til her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 22. august 2007 #7 Del Skrevet 22. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå