Gjest Terra. Skrevet 24. oktober 2014 #41 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Høres ut som den sjampoen til Vichy også er god. Kan hende jeg prøver den neste gang. Synes Nisim klør i hodebunnen og ser ikke spesiell bedring heller etter noen dager. Hadde håpet på bedring men føler det er som det var. Endret 26. oktober 2014 av Terra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #42 Del Skrevet 8. august 2016 Noen som har erfaring med Daivobet Gel? Anonymkode: c2936...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #43 Del Skrevet 8. august 2016 Fungoral funket for meg, men i mitt tilfelle var det veldig mildt angrepet Anonymkode: 52765...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. september 2016 #44 Del Skrevet 7. september 2016 Slettet reklameinnlegg. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 7. september 2016 #45 Del Skrevet 7. september 2016 Diprosalic, krever resept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #46 Del Skrevet 8. september 2016 Mannen min er plaget med det på armene. Hunden vår pleier å slikke på det og da blir det borte for en stund. Han har prøvd alt men ingenting funket, kun dette. Anonymkode: 3d652...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #47 Del Skrevet 9. november 2016 Salinsyre først for å fjerne alle skorpene. Deretter Betnovat liniment. Etter noen uker med denne kuren, er det borte. Betnovat er reseptbelagt. Anonymkode: 8f225...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #48 Del Skrevet 9. november 2016 Aloe vera sjampoen og aloe first sprayen fra forever living. Første gang jeg har fått kontroll på psoriasisen i hodebunnen. Sprayen gjør ikke håret skittent. Har prøvd det aller meste før jeg fikk levert denne sjampoen. Hadde ingen tro på at det skulle funke, men så feil som jeg tok. Anonymkode: 6ba89...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løkkisalad Skrevet 25. november 2021 #49 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (På 8.8.2016 den 21.52): Noen som har erfaring med Daivobet Gel? Anonymkode: c2936...6af 5 år senere dukker svar opp😂 Det er det eneste til nå som har fungert på meg- og jeg har prøvd MYE! Minuset er at det er dønn umulig å få vasket ut av håret, så må gå rundt og se ut som jeg dusjer håret i olje.. Så om noen vet råd, tas det imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #50 Del Skrevet 25. november 2021 Gjest fungerende_råd skrev (På 5.3.2012 den 13.05): Smør på med sesamolje, du finner den i innvandrerbutikker. Det hjelper 100 % kombinert med påsmøring av kortisonliniment 1 gang om dagen. Jeg har hatt psoriasis i hodebunnen i nesten 7 år nå, det har vært så ille at flasset bare falt fra håret mitt. Nå varmer jeg sesamolje i en stekepanne med 1 ts bukkehornkløver og 1 ts spisskummen, lar blandingen avskjøles, deretter masserer jeg dette i hodebunnen (når den er middels varm) veldig godt. Deretter lar jeg oljen ligge 3 - 4 timer (har da på dusjhette slik at jeg ikke kommer borti sofa o.l. med det oljete håret), også dusjer jeg. Jeg har også merket at hodebunnen blir tørrere hvis jeg dusjer ofte, så derfor dusjer jeg kun en gang i uka på håret. Og da med denne olje - behandlingen. Merker at dette reduserer kløen og dermed dannelse av flere psoriasis utslett på hodet. For meg har nesten 90% av utslettet forsvunnet. Min mor har psoriasis og har ikke funnet noe som virker, men dette skal jeg be henne prøve. Hun har kort hår og bruker en shampo som heter Daxxin, men må også smøre inn olje hun har fått på resept av fastlegen. Det er tre mnd. ventetid hos hudlege. Hun tror dessverre ikke på at naturprodukter virker. Anonymkode: 68139...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussa84 Skrevet 25. november 2021 #51 Del Skrevet 25. november 2021 Har brukt biopluss shampoo i 20 år. Eneste som hjelper mot seborre/kaker/flass/kløe https://prisguiden.no/produkt/cutrin-bioplus-active-anti-dandruff-shampoo-250ml-361659?gclid=Cj0KCQiAhf2MBhDNARIsAKXU5GQtiINIGZkDy4oUyd3phwsOEOgiMwGC6PICwbPAZFME1KDTh5JB_bUaAperEALw_wcB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #52 Del Skrevet 25. november 2021 løkkisalad skrev (2 timer siden): 5 år senere dukker svar opp😂 Det er det eneste til nå som har fungert på meg- og jeg har prøvd MYE! Minuset er at det er dønn umulig å få vasket ut av håret, så må gå rundt og se ut som jeg dusjer håret i olje.. Så om noen vet råd, tas det imot med takk Jeg bruker Diprosalic Liniment mot psoriasis i hodebunnen. Det funker fint, og etterlater ingen rester i håret Anonymkode: 98643...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løkkisalad Skrevet 25. november 2021 #53 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg bruker Diprosalic Liniment mot psoriasis i hodebunnen. Det funker fint, og etterlater ingen rester i håret Anonymkode: 98643...16f Den reagerte jeg på med å få hodebunnen full av kvise-lignende "prikker" samt at det svei når jeg påførte, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zhaletteeee Skrevet 16. juli 2022 #54 Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) Eneste jeg vet er at for min del har Dermarest sin shampoo fjernet psoriasis fra min hodebunn - https://no.iherb.com/pr/dermarest-psoriasis-medicated-shampoo-conditioner-maximum-strength-fragrance-free-8-fl-oz-236-ml/113736 5% rabattkode: AID8235 Endret 30. juli 2022 av zhaletteeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå