Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #21 Skrevet 29. juni 2006 Okey jeg får ringe imorgen og høre når jeg kan stikke innom.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #22 Skrevet 29. juni 2006 http://www.aus.no/modules/module_123/proxy...Blodprøvetaking lastet ned en link til deg
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #24 Skrevet 29. juni 2006 Viktig at du tar de testene for å finne eller utelukke fysiske ting, men jeg tenkte også at det kan skyldes spenninger/låsninger o.l på grunn av feks stress, langvarig feilbelastning osv. Kiropraktor kan være verdt et forsøk (en flink en), det samme kan ulike stressmestrings/avslapningsterapier (feil uttrykk, men mulig å pense seg inn på noe derfra sikkert), Men igjen - fint at du undersøker det fysiske! Men kjenner også flere som har fått mye hjelp av andre enn leger. og selvsagt det motsatt, det er ikke alltid andre ENN leger kan hjelpe. Lykke til:-)
Gjest trådstarter'n Skrevet 29. juni 2006 #25 Skrevet 29. juni 2006 Jeg går til kiropraktor...har vært der tre ganger nå. Har noen små spenninger, men tydeligvis ikke nok til å utløse alle disse problemene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #26 Skrevet 30. juni 2006 jeg har mye av samme symtomer, og selv om jeg har lavt stoffskifte så må jeg innrømme at dette kommer fra depresjon. Det kan du ha uten å egentlig vite det, for noen ganger slår det seg på kroppen.
Gjest Addison? Skrevet 13. oktober 2006 #27 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg bare måtte svare på dette innlegget selv om det er gammelt... Symptomene passer perfekt til Addisons sykdom! Jeg håper du ble utredet for dette. Ved begynnende addison (som jeg har) gir det seg ikke nødvendigvis utslag på døgnavriasjon i kortison. Det jeg fikk utslag på, var antistoffer mot 21-hydroksilase (dette betyr i praksis at kroppen produserer antistoffer mot sine egne binyrer). Listen din var virkelig påfallende mht. Addison, så om du ikke ble sjekket for alle antistoffer bør du be om det på nytt. Det skal nevnes at også jeg var på Aker, så det er sannsynlig at du fikk like god behandling som jeg har fått. De er svært flinke der. Addisons sykdom er underdiagnostisert siden symptomene er så generelle. Min fastlege ville først sende meg hjem med en resept på Zoloft (lykkepiller), men jeg greidde heldigvis å mase meg til testen på Aker som gav utslag. Lykke til videre.
Devana Skrevet 4. januar 2007 #29 Skrevet 4. januar 2007 Fant tilfeldigvis igjen en gammel tråd jeg skrev i sommer...Jeg var trådstarteren, men valgte av en eller annen grunn å være anonym. Jeg tenkte jeg skulle si ifra til deg som lurte..Det går bedre med meg, men jeg er ikke helt i slaget enda. Tror ikke det er Addison (til deg som nevnte det..) for jeg har ikke den karakteristiske brunfargen/pigmenteringen som mange får i huden, og heller ikke kvalme, vektnedgang og lite matlyst (heller motsatt ) Men symptomene er der fremdeles, spesielt kom de fram igjen nå som jeg har hatt den hersens forkjølelsen, men det kan jo kanskje ha en sammenheng med forkjølelsen isteden...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå