Gå til innhold

Jeg har blitt tante igjen i dag!!


*Lillian*

Anbefalte innlegg

:D :D

Jippi, min søster fikk sin førstefødte i dag!!

En liten gutt som skal hete Joakim!

Så koselig, jeg prata med søstera mi i telefonen i stad, jeg ble helt dårlig, jeg... Ville på sykehuset og se NU!! Men heldigvis er det under en uke til vi oppover dalom, da... :D

Må jo si at aller mest så gleder jeg meg MASSE på min søsters vegne!!

...men likvel er det en sånn litt vond følelse inni meg...sånn tomhet... :cry:

Men som sagt; JEG ER SÅ GLAD FOR SØSTERA MI SOM ENDELIG HAR FÅTT ET BARN!!!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig Lillian :D Er alltid like stas å bli tante :D Så koselig å få en liten baby å kose seg med i jula da :D

Skjønner godt at det kan være litt sårt, men det blir nok din tur snart også (også min :roll: )

Stoooooooor klem fra :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere, jeg husker selv da jeg ble tante for 1. gang for 4 år siden. Jeg var i lykkerus. Fin julegave forresten.  :blunke:

Ja, jeg husker også når jeg ble tante for første gang for 2 år siden. Da var jeg helt i hundre! Og da bodde jeg også bare en halvtime unna sykehuset gutten ble født på...

Dette er mitt andre tantebarn, andre nevøen, men det er den første til denne søstera mi. Og jeg gleder meg litt ekstra med dem fordi de har strevd en del for å få det til etter hun mista for 2år siden.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Gratulerer så masse med tittelen igjen Lillian :P

Det er alltid like koselig å bli tante, ble tante selv for 13år siden, men det er nå i de siste 7-8 årene jeg har forstått at jeg er tante :ler:

Kos deg masse med tantebarne :P

Klem fra *Perser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tantebarnet Lillian :) Vet nøyaktig hvordan du føler det. Selv har jeg to hærlige nieser på 1,5 og 2,5 år. Moro å være tante :Nikke: Kos deg med din nyfødte nevø :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny

Gratulere så mye fra meg også Lillian,din tur kommer også selv om det er litt vondt.Jeg forstår deg jeg har vært der selv.

Stor juleklem fra meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...