Kykkelikokos Skrevet 17. november 2007 #2621 Skrevet 17. november 2007 Så bra at sjefen din er grei å ha med å gjøre Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil. Skal du ha 80% lønnet permisjon? Ja, vi skal til Vestby på søndag. Send PM, du, så skal jeg spionere på dere
Eeyore Skrevet 17. november 2007 Forfatter #2623 Skrevet 17. november 2007 Hei hei, vennen og :juhu: for 21 uker.. Gosh.. Jeg satt akuratt å tenkte på at du var snart halvveis, og så er du jo OVER halvveis.. Håper du får en fantastisk helg, ikke slit deg ut med flyttesjau nå.. store Ja tenk det... Synes jeg har vært gravid lenge, men de siste ukene har virkelig bare rast avsted... Håper virkelig dere får klaff på 1. forsøk om vi skal klare å gå gravide sammen... Så bra at sjefen din er grei å ha med å gjøre Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg vil. Skal du ha 80% lønnet permisjon? Ja, vi skal til Vestby på søndag. Send PM, du, så skal jeg spionere på dere Ja, hun er veldig OK. Er småbarnsmor og karrierekvinne, så da vet hun heldigvis hvordan det er Skal ha 80% ja. De venninnene mine som har valgt 100% har angret veldig og synte det har vært tidlig å gå tilbake i jobb, så det valget har vært enkelt. Og vi har jo råd til det så. Blir nok ikke oss dere spionerer på De som bor der nå får visst nøkkelen til sitt nye hus på tirsdag, så de er vel travelt opptatt med pakking de også... Takk for chatten Takk i lige måte Vennen
Kykkelikokos Skrevet 17. november 2007 #2624 Skrevet 17. november 2007 Får komme tilbake og spionere på dere senere da Kanskje ta med noen boller i såfall. Jeg vurderer å ta ut 100% og så spe på med ferieuker. Jeg har to ekstra ferieuker som blir overført fra i år. Mannen skal ha halve permisjonen da Har kikket litt på dette med barnehageplasser, og fant 3 barnehager som kunne være aktuelle for oss. En kommunal på Pepperstad, en familiebarnehage på Pepperstad, og en som er i nærheten av togstasjonen. Kunne helst tenkt meg en på Pepperstad, med tanke på at barnet da kanskje får gått i barnehage sammen med fremtidige skolekamerater, men vi får se. Det er så dumt at søknadsfristen går ut før vi har termin.. og man må ha personnummer før man kan søke..
Eeyore Skrevet 18. november 2007 Forfatter #2625 Skrevet 18. november 2007 Med boller er du hjertelig velkommen Må man søke på barnehageplass før mars 2008 når barnet ikke skal begynne før tidligst mars 2009??? :klø: Pakking er utrolig kjedelig... Særlig når Heffalompen var fyllejuk igår og har fått spysjuken idag. Jeg mener nå det har en sammenheng med flatfylla på fredag og at vi var i 30-årslag igår. Da ble han heldigvis ikke så full, men alkohol 2 dager på rad gir sjelden gode resultater. Så Eeyore er ikke veldig happy på Heffalompen denne helgen nei... Men det går bare utover ham selv, for nå får han ikke hjelp til de tingene vi kunne ha gjort sammen, og da blir det bare mere på han alene i uken som kommer... Man får som fortjent Men nå får jeg vel dukke ned i eskene igjen...
Impala Skrevet 18. november 2007 #2626 Skrevet 18. november 2007 Pakking er kjedelig ja, men det må jo til når man skal flytte.
Kykkelikokos Skrevet 18. november 2007 #2627 Skrevet 18. november 2007 Hadde glemt å notere ned adressen, så jeg fikk ikke spionert i dag, men jeg får komme sterkere tilbake etter at vi har flyttet
angelou Skrevet 19. november 2007 #2629 Skrevet 19. november 2007 Må si at jeg misunner deg ikke den flyttinga altså, men tenk så godt det blir med nytt hus
Kykkelikokos Skrevet 19. november 2007 #2630 Skrevet 19. november 2007 Ang. barnehageplass: Tror søknadsfristen er i mars 08 for barnehageåret som starter august 08 og slutter i juli/august 09
Eeyore Skrevet 19. november 2007 Forfatter #2631 Skrevet 19. november 2007 Pakking er kjedelig ja, men det må jo til når man skal flytte. Ja, dessverre... Og man har jo ikke lyst til at andre skal pakke sakene våre heller, så da må vi pent gjøre det selv. Hadde glemt å notere ned adressen, så jeg fikk ikke spionert i dag, men jeg får komme sterkere tilbake etter at vi har flyttet Ja, det er ikke lenge til for noen av oss nå. Er veldig spent på å treffe deg IRL tilbake Må si at jeg misunner deg ikke den flyttinga altså, men tenk så godt det blir med nytt hus Det er absolutt den kjedeligste delen med flytting ja. Bortsett fra oppussing da, men vi skal heldigvis bare male soverommet og kontoret, så det er forhåpentligvis fort gjort. Gleder meg som en unge til å komme ordentlig i hus og pynte til jul Ang. barnehageplass: Tror søknadsfristen er i mars 08 for barnehageåret som starter august 08 og slutter i juli/august 09 Uff, enkelte ting orker jeg bare ikke å engasjere meg i enda. Først får ungen bli født altså, så får vi ta det derifra...
Eeyore Skrevet 19. november 2007 Forfatter #2632 Skrevet 19. november 2007 Idag har visst containeren kommet, og Heffalompen var litt bekymret for om vi kom til å få plass til alle tingene våre i den. Men det kan jo stables fra gulv til tak, så det går nok bra. Og vi flytter jo ikke akkurat fra noen herskapsvilla med flust av møbler. Er allerede mye tomt i hyller og skap, så det skal bli rart når det blir mindre og mindre igjen utover uka. Tenkt at vi faktisk skal flytte til helgen. Det har faktisk ikke helt gått opp for meg enda. Sikkert siden vi har ventet på dette huset helt siden mai. Nå håper jeg bare alt går knirkefritt og at det ikke oppstår noen uforutsette problemer.
Kykkelikokos Skrevet 19. november 2007 #2633 Skrevet 19. november 2007 Ser for meg at det blir deilig å endelig komme i hus, etter så lang venting. Vi driver fremdeles logistikk for å få ordnet med flyttebiler og slikt. Er usikker på hva det ender opp med. Det har vært snakk om å leie lastebil og få noen til å kjøre.. Vi har jo noen store møbler som spisestue og vitrineskap..
Vannmelon Skrevet 20. november 2007 #2634 Skrevet 20. november 2007 Så deilig det blir å komme inn i nytt hus, og dere kommer vel i orden i grei tid før jul og, når dere flytter nå. Men du - pass på deg selv, da, og la alle andre få ta den tyngste børa.
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2635 Skrevet 20. november 2007 Håper du fikk smsen min i dag...? Lykke til med pakkeinnspurten
Impala Skrevet 20. november 2007 #2636 Skrevet 20. november 2007 Dagboken din blir stående som ulest hver gang jeg har vært her inne, også selv om jeg skriver noe :klø: Er den enseste som er sånn, ble bare sånn helt plutselig for noen uker siden.
~Capricorn~ Skrevet 20. november 2007 #2637 Skrevet 20. november 2007 (endret) Dagboken din blir stående som ulest hver gang jeg har vært her inne, også selv om jeg skriver noe :klø: Er den enseste som er sånn, ble bare sånn helt plutselig for noen uker siden. Sånn er det når jeg og har vært og lest her...det er denne dagboken og to til som hele tiden står som ulest... Endret 20. november 2007 av ~Capricorn~
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2639 Skrevet 20. november 2007 Den gjør det her. Irri-pirri. Er forresten et par andre dagbøker/tråder som er slike også.
Eeyore Skrevet 20. november 2007 Forfatter #2640 Skrevet 20. november 2007 Det er bare for at dere skal komme innom flere ganger Har problemer med enkelte dagbøker når det gjelder det der jeg også, men det varierer fra gang til gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå