Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å få ordna litt da :)

Veldig deilig å papirarbeidet iorden, så vi kan fokusere på selve flyttingen :Nikke:

Hehe. Jeg hadde ikke tenkt noe på det før jordmoren min sa at det var rundt i januar vi burde gå, men at det allerede var fullt hos dem. Får håpe vi får plass på den omvisningen da. Supert om du ringer og forhører deg i morgen, så kan jeg eventuelt ringe og bestille "plass" hvis det er nødvendig å gjøre nå ;)

Og nå er det i boks ;)

Så effektiv du er, da.

Sov godt i natt :klemmer:

Nåja... Det gjelder å skrive om det så man virker flink :fnise:

Hei hei vennen :)

Så bra alt gikk i orden. Du er flink :jepp:

Håper du får en strålende torsdag.

:klemmer:

Ja, vi var lettet da vi kom ut av banken, for vi lurte på hva de ville si når vi hadde mindre egenkapital enn hva vi sa for et halvt år siden... Men det var visst ikke noe problem :)

God morgen!

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Takk i lige måte!

:hallo: Står til?

Veldig bra takk! Når jeg glemmer at jeg er gravid når det ikke sparker, så skal jeg vel ikke klage ;)

:klemmer:

:klemmer: tilbake vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig planer om å gå igjennom klesskapet mitt og finn ut hva jeg skal beholde og ikke, men det fikk jeg visst ikke gjort...

Fikk sydd inn julekjolen da, så nå kan jeg pakke ned symaskinen og ikke stresse med det etter at vi har flyttet. Og så har jeg meldt oss på svangerskapskurs :hoppe: Heffalompen syntes 9. februar var veldig lenge til og orket ikke engasjere seg i det enda :fnise:

Tenkte å ta en tidlig kveld idag, for jeg har vært ganske sliten å trøtt etter jobb i det siste. Det er vel en av bakdelene med å være gravid, men jeg får bare passe på å sove litt mer. Og nå trenger jeg å være våken og opplagt til helgen, for da blir det pakking for alle penga! Containeren kommer imorgen, så nå er det alvor! Tenk om 2 uker sitter vi i nytt hus :juhu: Sikkert uten nettverk da... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vet :sjokk: Men det tar ofte noen uker å bytte sted på abonementet gjør det ikke? Godt jeg har tilgang på jobben da, og at vi har pc på pauserommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, her er det lenge siden jeg har vært. Har dere kjøpt nytt hus altså? Guri, det er ikke mye fraværende man skal være i dagbøkene deres før man går glipp av alt spennende! :ler:

Heffalompen er sikkert lik kyllingmannen. Han orker ikke å tenke på forsøkene våre før vi evt. får en dato å forholde oss til. Og når vi får en dato som sikert ligger måneder foran oss i tid, så mener han vel at det også blir for tidlig å begynne å tenke på. :nei:

Mens jeg er en grubler uten like! :fnise:

Ha en fin dag, Eeyore! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som samboeren min også, han satt i sofaen her om dagen og fikk plutselig et slags skrekk-uttrykk i ansiktet - for da hadde han nemlig skjønt at han skulle bli pappa.....Litt treg av seg kanskje :fnise:

Bra du har nett-tilgang på jobb da, kan jo ikke bli borte herfra altfor lenge vettu, men du skal få litt permisjon til å flytte da - under tvil :)

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet :sjokk: Men det tar ofte noen uker å bytte sted på abonementet gjør det ikke? Godt jeg har tilgang på jobben da, og at vi har pc på pauserommet ;)

Hvaaa? :sjokk: Har dere ikke bestilt nett enda? Vi har bestilt for leeenge siden via BOFH. Hehe. Så her blir det supersurfing fra nye rekkehuset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel, her er det lenge siden jeg har vært. Har dere kjøpt nytt hus altså? Guri, det er ikke mye fraværende man skal være i dagbøkene deres før man går glipp av alt spennende! :ler:

Heffalompen er sikkert lik kyllingmannen. Han orker ikke å tenke på forsøkene våre før vi evt. får en dato å forholde oss til. Og når vi får en dato som sikert ligger måneder foran oss i tid, så mener han vel at det også blir for tidlig å begynne å tenke på. :nei:

Mens jeg er en grubler uten like! :fnise:

Ha en fin dag, Eeyore! :klemmer:

Huset ble nå kjøpt i mai, men nå skal vi omsider flytte :juhu:

Ja, disse mennene, og når datoen endelig kommer, så har de glemt det :fnise:

Høres ut som samboeren min også, han satt i sofaen her om dagen og fikk plutselig et slags skrekk-uttrykk i ansiktet - for da hadde han nemlig skjønt at han skulle bli pappa.....Litt treg av seg kanskje :fnise:

Bra du har nett-tilgang på jobb da, kan jo ikke bli borte herfra altfor lenge vettu, men du skal få litt permisjon til å flytte da - under tvil :)

God helg :klemmer:

:ler: Ja, det var kanskje litt sent. Får håpe han ikke angrer da :ler:

Hvaaa? :sjokk: Har dere ikke bestilt nett enda? Vi har bestilt for leeenge siden via BOFH. Hehe. Så her blir det supersurfing fra nye rekkehuset ;)

Men nå skal jo vi flytt det abonementet vi har og ikke opprette nytt, så da er vel ikke det gjort på dagen? Dessuten skal vi jo male kontoret også, så pc'n er ikke det første som kommer opp... Jeg får komme til deg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 uker idag :hoppe: Nå begynner det virkelig å dra seg på. Og nå er Kengubarnet halvveis også. Med jula rett rundt hjørnet så er jeg snart fødeklar jeg :fnise:

Og så er det helg :juhu: Kommer nok til å gå fort når det er snakk om massiv pakking her. Containeren kommer til mandag, så da bør mye være klart.

Merker at det er ting som skjer i kroppen ja. Føler meg frisk og rask, og kjenner heldigvis overraskende lite til bekkenløsningen. Mest når jeg sitter og blir særlig stiv om kvelden. Men de siste dagene har jeg vært sliten og hatt litt murring i hodet når jeg er ferdig på jobb, så jeg er visst ikke helt som normalt nei. Tenkte å høre med legen til onsdag om bekkenet og evt sykemelding. Kunne godt tenke meg å ta 10% så jeg slapp lørdagsjobbing. De ukene blir veldig lange og liten tid å ta seg inn igjen.

Ha en fin helg jenter :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Jeg vet ikke hvor nærmt det blir i avstand, jeg. Men om det ikke er for langt unna så kan du kanskje låne trådløstnett av oss når abstinensene blir for store ;)

Lørdagsjobbing høres slitsomt ut. Glad jeg slipper det :) Har du undersøkt om det er mulig for deg å slippe? Det blir vel bare mer og mer å gjøre nå fremover mot jul. Mange folk som skal ha ting gjort.

:hoppe: for 21 uker. Lille mageboeren hopper litt for dere også kjenner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

:hoppe: for 21 uker! Jeg er 22 i dag, vi havna ganske nært hverandre du og jeg :)

Håper du får nett hjemme fort! Jeg var fri i fem uker jeg. Og vi har kun fellesmaskiner på jobb, 25 stk deler på tre maskiner, så det sier seg selv at det ikke ble mye KG der nei. Helt utrolig at jeg holdt ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Jeg vet ikke hvor nærmt det blir i avstand, jeg. Men om det ikke er for langt unna så kan du kanskje låne trådløstnett av oss når abstinensene blir for store ;)

Lørdagsjobbing høres slitsomt ut. Glad jeg slipper det :) Har du undersøkt om det er mulig for deg å slippe? Det blir vel bare mer og mer å gjøre nå fremover mot jul. Mange folk som skal ha ting gjort.

:hoppe: for 21 uker. Lille mageboeren hopper litt for dere også kjenner jeg :ler:

Det er vel et par km... Huset vårt ligger ganske langt inn på boligfeltet hvis dere har kjørt videre innover noen gang? Skulle dere dit nå på søndag? Kan sende deg PM med adressen hvis du vil ;)

Har hørt med sjefen min om å sykemelde meg lørdagene og evt gå ned i stilling når jeg kommer tilbake etter permisjon, og hun hadde ingen motforestillinger mot det :)

:hallo:

:hoppe: for 21 uker! Jeg er 22 i dag, vi havna ganske nært hverandre du og jeg :)

Håper du får nett hjemme fort! Jeg var fri i fem uker jeg. Og vi har kun fellesmaskiner på jobb, 25 stk deler på tre maskiner, så det sier seg selv at det ikke ble mye KG der nei. Helt utrolig at jeg holdt ut :ler:

25 stk på 3 maskiner :overrasket: Hvordan går det an da?

Ja vi ligger egentlig ganske tett både du, jeg, Kykkelikokos og Imli :)

:hoppe: litt for 21 uker! Det er jeg også på mandag ;) Her går det framover!

Ja nå begynner det virkelig å ta seg opp. Nesten litt skummelt også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

og :juhu: for 21 uker.. Gosh.. Jeg satt akuratt å tenkte på at du var snart halvveis, og så er du jo OVER halvveis.. :ler:

Håper du får en fantastisk helg, ikke slit deg ut med flyttesjau nå..

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...