Impala Skrevet 7. november 2007 #2561 Del Skrevet 7. november 2007 Så utrolig kjedelig med den ringen da Jeg er glemsk enda jeg Men nå har jeg alltid vært litt glemsk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 7. november 2007 #2562 Del Skrevet 7. november 2007 Så dumt at du mistet ringen, da. Jeg mistet en gang en ring jeg var glad i (stort sett fordi den var fin), og det var ikke noe gøy. Og da kan jeg tenke meg hvordan det er å miste en ring som i tillegg betyr noe for en. Håper virkelig du finner den igjen. Ca to uker etter fødselen så vil du våkne du opp en morgen og merke at all bomullen i hjernen er borte... Det er en fin følelse Sikker på at alle gjør det? Etter å ha jobbet med barn i mange ulike settinger, og dermed kommet i kontakt med foreldrene deres, har jeg en følelse av at veldig mange foreldre er i ammetåka de første 18 årene. Håper bare ikke jeg er en av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2563 Del Skrevet 7. november 2007 Kjære Eeyore! I håp om at denne kvelden skal gå litt fortere enn den har gjort til nå startet jeg altså på side 1 av dagboken din. Etter 1 1/2 time og stort engasjement har jeg nå faktisk kommet meg gjennom det hele Ble jo nesten like glad da du fikk din positive test som da jeg fikk min egen, og har sittet og fnist og plaget mannen min (som sitter ved siden av meg og ser på fotball:) med å kommentere diverse av dine søte innlegg. Vil bare gratulere deg masse med graviditeten og er helt sikker på at du har noen fantastiske måneder framfor deg:) Oi da må jeg bare bøye meg i støvet altså, hvis du har lest hele dagboken :bukke: til dagboken min Og ikke minst gratulerer med din egen graviditet! Og hvis det er noen trøst synes jeg det er ulidelig kjedelig når Heffalompen ser på fotball også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2564 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har faktisk måtte ta av meg gifteringen og forlovelsesringen for de har blitt så store at jeg nesten mistet de så mange ganger. Tørr ikke tenke på hvis jeg hadde mistet de Ca to uker etter fødselen så vil du våkne du opp en morgen og merke at all bomullen i hjernen er borte... Det er en fin følelse Mmm, skeptisk.... Har nå hørt om ammetåke ja, og er redd den kommer til å være stor, tung og ullen her ja... Kanskje du må skaffe deg sånn metall-detektor Er redd den hadde gått amok på jobben hos meg Huff så kjedelig med ringen. Det er virkelig et mareritt. Utrolig hvor knyttet man kan bli til slike ting og hvor mye de betyr. Du er jo straks halvvies jo Ja, den betyr veldig mye for meg, derfor det er så trist Håper ringen dukker opp igjen da - man blir litt svimete av å være gravid altså Fint å ha noe å skylde på, men den dukker dessverre ikke mer opp av den grunn Hei hei, vennen. Kan være 30 års krisa ja Håper du får en flott dag. store Takk i lige måte vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2565 Del Skrevet 7. november 2007 Så kjedelig med ringen! Jeg håper virkelig at du finner den igjen! Jeg hadde blitt utrolig lei meg dersom jeg hadde mistet en av mine ringer som jeg går fast med (forlovelsesringen, samt en gullring jeg har fått til minne om min avdøde svigerfar). Men det er nok sant at man blir litt svimete av å være gravid. Jeg klarte å gå på jobb i dag uten å ta på meg ett eneste smykke. Glemte både ringen, øredobber og halssmykke. Pleier som regel alltid å ha på meg ett eller annet, jeg føler meg litt naken og kjedelig uten. Men i dag gikk det totalt i glemmeboka.. Bippe på rundtur jo Ja nå går jeg og fingrer med fingeren der ringen skulle hva vært. Blir like lei meg hver gang den ikke er der... Så utrolig kjedelig med den ringen da Jeg er glemsk enda jeg Men nå har jeg alltid vært litt glemsk da Ja, nå er det strake veien til alzheimer Så dumt at du mistet ringen, da. Jeg mistet en gang en ring jeg var glad i (stort sett fordi den var fin), og det var ikke noe gøy. Og da kan jeg tenke meg hvordan det er å miste en ring som i tillegg betyr noe for en. Håper virkelig du finner den igjen. Sikker på at alle gjør det? Etter å ha jobbet med barn i mange ulike settinger, og dermed kommet i kontakt med foreldrene deres, har jeg en følelse av at veldig mange foreldre er i ammetåka de første 18 årene. Håper bare ikke jeg er en av dem... Moren min pleire å si at alt som ikke er stjålet eller brent, kommer tilbake. Så jeg håper virkelig bare det er en liten husnisse som har lånt den en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2566 Del Skrevet 7. november 2007 Det er rart å se seg selv i speilet om dagen. Selv om jeg har gledet meg til å bli gravid, så har jeg aldri sett for meg selv med mage. Føler at det ser litt rart ut Og er en helt annen sak. Nå har jeg bare en halv kg igjen til 60... Da har jeg jo ikke gått opp mer enn 4 kg siden positiv test (selv om jeg hadde et par over trivselsvekt allerede), så jeg skal vel ikke klage. Men jeg må innrømme at det er en litt uggen følelse, selv om det selvsagt må til. Skal i alle fall ikke over 70kg har jeg bestemt meg for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. november 2007 #2567 Del Skrevet 8. november 2007 Det er rart å se seg selv i speilet om dagen. Selv om jeg har gledet meg til å bli gravid, så har jeg aldri sett for meg selv med mage. Føler at det ser litt rart ut Og er en helt annen sak. Nå har jeg bare en halv kg igjen til 60... Da har jeg jo ikke gått opp mer enn 4 kg siden positiv test (selv om jeg hadde et par over trivselsvekt allerede), så jeg skal vel ikke klage. Men jeg må innrømme at det er en litt uggen følelse, selv om det selvsagt må til. Skal i alle fall ikke over 70kg har jeg bestemt meg for! Synes det er rart jeg og, selv om jeg ikke har fått så mye mage enda OG veier minst ti kilo mer enn deg... Har gått opp ca 3 kg tror jeg. Har bestemt at jeg ikke skal over 80 jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. november 2007 #2568 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ikke skal over 70 Jeg kan ikke huske når jeg var under 65... Det er maaaaaange år siden Stort sett har jeg vært rundt 70, og jeg er ikke kjempehøy. *Litt for glad i mat*. Jaja. Greit å ikke ha gått opp så mye, da. Uansett forsvinner mange av kiloene man evt går opp fort igjen når barnet kommer ut. Mye annet som også veier en del inni der, og som skal ut i løpet av noen timer... Den mest effektive slankekuren man kan tenke seg Endret 9. november 2007 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. november 2007 #2569 Del Skrevet 9. november 2007 Kjedelig med ringen!!! Til trøst kan jeg si at jeg gjorde noe lignende med gifteringen vår... Da det hadde gått 5 mnd. kjøpte jeg en ny, en mnd. etterpå dukket den gamle opp.... Say no more.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2570 Del Skrevet 9. november 2007 Synes det er rart jeg og, selv om jeg ikke har fått så mye mage enda OG veier minst ti kilo mer enn deg... Har gått opp ca 3 kg tror jeg. Har bestemt at jeg ikke skal over 80 jeg da... Virker som alle har satt seg sånne max-mål Håper bare ikke jeg får ukontrollert mye vann kroppen, som gjør at det ryker. Men vann går jo heldigvis for ut igjen da Ikke skal over 70 Jeg kan ikke huske når jeg var under 65... Det er maaaaaange år siden Stort sett har jeg vært rundt 70, og jeg er ikke kjempehøy. *Litt for glad i mat*. Jaja. Greit å ikke ha gått opp så mye, da. Uansett forsvinner mange av kiloene man evt går opp fort igjen når barnet kommer ut. Mye annet som også veier en del inni der, og som skal ut i løpet av noen timer... Den mest effektive slankekuren man kan tenke seg Ja, det kan jeg tenket meg. Først uken etter fødsel er det vel moro å gå på vekta hver dag Kjedelig med ringen!!! Til trøst kan jeg si at jeg gjorde noe lignende med gifteringen vår... Da det hadde gått 5 mnd. kjøpte jeg en ny, en mnd. etterpå dukket den gamle opp.... Say no more.... Det er så leit når man mister noe med så mye affeksjonsverdi En kollega av meg har prøvd å ringe til en synsk dame når hun hadde mistet lommeboken sin, så kanskje jeg skulle prøve det. Akkurat som når jeg var prøver dette, ALT skal prøves Og det hjalp jo den gangen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2571 Del Skrevet 9. november 2007 Endelig hjemme... Har vært å shoppet litt. Måtte ha meg ny hårføner, da den gamle begynte å fuske veldig, og jeg var redd den skulle ta fyr... Ble en svart bolero som jeg kan bruke til julekjolen min også. Kan være greit, da den er uten ermer. Og så har jeg kjøpt farsdagspresang til pappaen min. Lurte lenge på hva jeg skulle kjøpe, men så kom jeg på at han for noen år siden fikk en flaske med snaps, som hadde julekalender på siden, og hvert år etter det har han lurt på hvorfor han ikke får påfyll Heffalompen jobber ikveld, så jeg skal nyte kvelden alene. Mye bra på TV på en fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. november 2007 #2572 Del Skrevet 9. november 2007 Jaja, vektgrensene deres har jeg iallefall passert for leeenge siden, så luller forbi de innleggene Håper du får ei fin helg og at du koser deg med fredagskvelden på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. november 2007 #2573 Del Skrevet 10. november 2007 Hei hei vennen Håper du får en flott helg. Shopping er alltid gøy. Ny hårføner skulle jeg og hatt store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. november 2007 #2574 Del Skrevet 10. november 2007 Jaja. Greit å ikke ha gått opp så mye, da. Uansett forsvinner mange av kiloene man evt går opp fort igjen når barnet kommer ut. Mye annet som også veier en del inni der, og som skal ut i løpet av noen timer... Den mest effektive slankekuren man kan tenke seg Signerer denne jeg Den første uka etter fødselen var det utrolig morsomt å gå på vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. november 2007 #2575 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg synes faktisk nå det er litt dumt jeg ikke gikk opp mer enn 13 kg i svangerskapet siden jeg nå er i ferd med å forsvinne . Jeg burde absolutt hatt mere å tære på... Så ikke sikkert det er noen vits i å være så redd for å gå opp i vekt , i allefall ikke hvis du var ganske tynn før du ble gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. november 2007 #2576 Del Skrevet 10. november 2007 Den første uka etter fødselen var det utrolig morsomt å gå på vekta Jeg synes det i grunnen var ganske creepy jeg, siden jeg gikk ned 1kg i døgnet i etter at jeg kom hjem fra sjukehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. november 2007 #2577 Del Skrevet 10. november 2007 Hei på deg! Hvordan går det med pakkingen? Har pakket ned alle babytingene, sekker/vesker, sko og klær vi ikke trenger. Nå skal jeg snart gyve løst på boden. Kjøkkenet får stå i fred noen dager eller en uke til. I morgen kommer det en dame og skal prøve brudekjolen jeg har lagt ut til salgs, får prøve å rydde litt unna før hun kommer så det ikke står esker og rot over alt. Og gjett hva, jeg er ferdig med alle julegavene utenom til mannen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2578 Del Skrevet 12. november 2007 Jaja, vektgrensene deres har jeg iallefall passert for leeenge siden, så luller forbi de innleggene Håper du får ei fin helg og at du koser deg med fredagskvelden på TV Man kan jo ikke sammenligne det dersom man har forskjellig utgangspunkt Hei hei vennen Håper du får en flott helg. Shopping er alltid gøy. Ny hårføner skulle jeg og hatt store Takk. Helgen har vært fin med både pakking og avslapping Signerer denne jeg Den første uka etter fødselen var det utrolig morsomt å gå på vekta Gleder meg allerede Må være mye morsommere enn nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2579 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg synes faktisk nå det er litt dumt jeg ikke gikk opp mer enn 13 kg i svangerskapet siden jeg nå er i ferd med å forsvinne . Jeg burde absolutt hatt mere å tære på... Så ikke sikkert det er noen vits i å være så redd for å gå opp i vekt , i allefall ikke hvis du var ganske tynn før du ble gravid. Jeg synes det i grunnen var ganske creepy jeg, siden jeg gikk ned 1kg i døgnet i etter at jeg kom hjem fra sjukehuset. Men nå er det jo ikke alle som er like gærne som deg, og legger ut på hardtrening noen uker etter fødselen da Hei på deg! Hvordan går det med pakkingen? Har pakket ned alle babytingene, sekker/vesker, sko og klær vi ikke trenger. Nå skal jeg snart gyve løst på boden. Kjøkkenet får stå i fred noen dager eller en uke til. I morgen kommer det en dame og skal prøve brudekjolen jeg har lagt ut til salgs, får prøve å rydde litt unna før hun kommer så det ikke står esker og rot over alt. Og gjett hva, jeg er ferdig med alle julegavene utenom til mannen.. Hvorfor kommer du alltid her og gir meg dårlig samvittighet? Neida, vi fikk pakket litt i helgen, og begynner å få litt oversikt over resten. Problemet er egentlig alt det vi ikke skal ha med. Julegaver Nei, det får vente til desember. Flytting først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. november 2007 #2580 Del Skrevet 12. november 2007 Alt som ikke skal være med her kastes på søppeldynga.. Gidder ikke drasse med meg unødvendig rot. Fikk ikke solgt brudekjolen da, så da må den være med på flyttelasset.. Kanskje jeg kan skaffe meg et monter og ha den i. Haha Er alle rom innflytningsklare i nye huset deres? Vi må male barnerommet i hvert fall. Og så må vi på ikea og kjøpe innebyggingsskap og benkeplate til kjøkkenet. Vi skal til Vestby på søndag for å ta noen mål på kjøkkenet. Selger er heldigvis så hyggelig at vi får stikke innom før overtagelsen Du trenger ikke ha dårlig samvittighet du da, yoga-damen. Du som er så flink atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå